Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
termene de depunere declaratii - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Jump to content


termene de depunere declaratii

71 replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16,663 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Posted 06 January 2005 - 02:52 PM

Buna, dragilor !

Haideti sa sintetizam problema termenelor de depunere a decl. incepand cu 01.01.2005 !
Cred ca ne va fi mai usor tuturor sa le avem aici pe toate insiruite.



#2 danL

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 689 posts
  • Location:CONTAdava

Posted 06 January 2005 - 03:00 PM

ALUPEI OTILIA a spus:

Buna, dragilor !

Haideti sa sintetizam problema termenelor de depunere a decl. incepand cu 01.01.2005 !
Cred ca ne va fi mai usor tuturor sa le avem aici pe toate insiruite.

....si dupa ce le-am insiruit, administratorul sit-ului sa le grupeze intr-un singur subiect dupa care sa-l inchida.




#3 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16,663 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Posted 06 January 2005 - 03:17 PM

Pai, de ce sa-l inchida? Poate mai apare ceva pe parcursul anului (zici c-ar fi imposibil ?) si putem adauga...



#4 danL

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 689 posts
  • Location:CONTAdava

Posted 06 January 2005 - 03:23 PM

Atunci sa-l grupeze dupa cinci-sase raspunsuri.



#5 danL

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 689 posts
  • Location:CONTAdava

Posted 06 January 2005 - 04:55 PM

Ne inhaman la o munca destul de grea. Ca treaba sa fie facuta in stil profesionist, propun sa le grupam pe capitole incepand cu infintarea firmei(se depun si acolo declaratii) urmand veniturile, profiturile, t.v.a., accize, microintreprinderi, localele,....(ordinea nu este obligatorie).



#6 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16,663 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Posted 06 January 2005 - 05:08 PM

Ai dreptate ca n-o sa fie usor, dar facem o treaba tare necesara, zic eu. Poate nu vom fi singuri in aceasta tentativa...
Eu ma gandeam sa le punem in ordinea cronologica , indiferent de ce reprezinta.
[b]Separat, le punem pe cele ocazionate de anumite evenimente: infiintare firme, modificari...


Nu-i mai bine asa?

ALTE PARERI ??? NU NE IGNORATI ... VA ROG !!



#7 danL

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 689 posts
  • Location:CONTAdava

Posted 06 January 2005 - 05:17 PM

este foarte bine si asa



#8 conta_ro

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,223 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 January 2005 - 11:29 PM

Buna,

in momentul cand am datele de depunere al declaratiilor voi face in asa fel incat sa trimit catre toata lumea notificare.
Sper sa fie ok

Alex



#9 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16,663 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Posted 10 January 2005 - 01:59 PM

Dragilor, s-a modificat schimbarea fiindca lista pe care trebuia s-o primesc de la finante n-o sa mai vina. Asa ca va trebui sa o facem impreuna, daca vreti si voi...
Ehei, pui de lei... macar luna ianuarie :

Zic si corectati-ma daca gresesc ca sa fac modificarile necesare + adaugati ce mai stiti ca trebuie, va rog frumos:

state de plata salarii...............20.01.2005............. salarii ........................ act normativ ?
decl. 100....... .......................25.01.2005............. buget consolidat............ord. 281/2004
decl. priv. necesit. case de marcat.... odata cu decl. 100
decont tva.............................25.01.2005............. tva .................................ord. 256/2004
decl CAS ...............................25.01.2005.............contrib. CAS ..........................ord. ?
decl. somaj ............................25.01.2005............contrib. fd. somaj..................ord. ?
decl. 010 ................................ 31.01.2005..........modif. vector fiscal 2005 fata de 2004
decl. de impunere
taxe locale(cladiri, auto..).......31.01.2005.............taxe locale....................... art. 290 Codul Fiscal
................................................................................
....................



decl. fd. accid. si boli prof. ......07.02.2005............. fd. de accid. .................... ?
decl. cifra de afaceri...............25.02.2005 ............ pt. raport.tva ..................OU 83/2004.
decl. 101 ..............................15.02.2004..............pt. cine a terminat incheierea...C.F., art. 34, (7)
decl. 205...............................15.02.2004 .............pt. cine a terminat incheierea...C.F., art. 35, (2)
fise fiscale ............................28.02.2005 ............. venit. din salarii ...................C.F.
decl. 205............................... 28.02.2005 ............ venit din act. indep. ................... CF art. 93

................................................................................
..............


bilant contabil ........................01.03.2005................SC fara activ......


.................................................................................
......


Bilant contabil ........................30.04.2005................ rap. simplificate

................................................................................
..........................


decl. 200 ...............................15.05.2005 ................venit global ..........C.F.


altele:

decl. 010 .............................30 zile de la mofic. ........vector fiscal......................... ord. ?
decl. 710..............................la nevoie ...............rectif. 100 ......................... ord. 600/2004
Lista CASS ..........................trimestrial ?................lista ang./plecare salariati....ord. ?
decl. 101 .............................odata cu dep. bilant .......imp. pe profit.....................C.F., art. 35, (1)

Au sustinut si au participat la realizarea acestei liste, in afara de mine si de danL (initiatorii ei) :
arret, Pinky, uza, conta_ro, mariuta, vizitator, clau, Ioana Bran, Angelica Pop, Inhgeras, danae



#10 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16,663 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Posted 14 January 2005 - 01:15 PM

AM ADAUGAT O "LISTA" LA SFARSITUL PAGINII, IN CARE I-AM MENTIONAT PE TOTI CEI CARE S-AU IMPLICAT IN ACEST PROIECT, DAR ALE CAROR MESAJE LE-AM STRES, INCLUSIV UNELE ALE MELE SI ALE LUI DANL, PT. A FI MAI USOR DE FOLOSIT SUBIECTUL.

VA MULTUMESC, DRAGILOR.



#11 aNgelica pop

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 716 posts
  • Gender:Female
  • Location:BAIA MARE
  • Interests:temei legal

Posted 21 January 2005 - 11:11 AM

S-a omis
: declaratia 20 ......art 80 si 85 legea 76/2002
anexa 9 trimestrial la Agentia de dezvoltare regionala (pt zona defavorizata)
-declaratie pe proprie raspundere ca angajatorul nu a avut raporturi de munca cu cel pe care urmeaza sa-l angajeje prin conventie cu Ajofm
Revin ! mai sant la itm ,etcsorry,nu mai pot sta acum aici!

Mai sant declaratii:
-la Cas se depune declaratia 20 pt beneficiarii L76
-la itm se depune o cerere de inregistrare a firmei (in cazul firmelor noi )
-la Ajofm se depune declaratie ca nu ai avut raporturi de munca cu cel pe care vrei sa-l angajezi in urma conventie cu Ajofm ,privind angajarea persoanelor Cf L76

Cerere catre Casa de pensii(tip) pt obtinerea sumelor din Bass

ITM-cerere de cumparare formulare de carti de munca.



#12 viorache

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 185 posts
  • Location:Constanta

Posted 23 January 2005 - 07:43 PM

Tot pt. ianuarie, pt.cei care nu au facut asta pana acum, se fac deciziile de majorare de salariu pana la 3.100.000 lei minimul pe economie. Termenul era de 5 zile de la incheiere adica 8.1.2005

Pentru statele de plata, se pot de pune in ianuarie statele aferente trim.IV 2004.



#13 adina hatcau

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 posts
  • Location:timisoara

Posted 24 January 2005 - 04:51 PM

eu stiu ca in Timisoara statele de plata se depun pana in 25 ale lunii , iar contractele de munca in termen de 20 de zile de la inceperea activitatii angajatului respectiv.



#14 adina hatcau

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 posts
  • Location:timisoara

Posted 24 January 2005 - 04:55 PM

Actele aditionale la contractele de munca nu se depun obligatoriu in 5 zile de la 8.01.2005 cum a scris cineva mai sus. Ci in cinci zile de la inregistrarea actului in Registrul intr-iesire firma. Eu am depus actele aditionale in 19.01.2005 si nu am avut probleme. De fapt astia de la ITM tot timpul au ceva cu cele 5 zile fie vorba si de un proces-verbal de predare -primire carnete de munca. Cel mai bine e sa datezi in ziua cand te duci la ei.



#15 ciprian

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 405 posts

Posted 26 January 2005 - 06:29 PM

cand o sa ajungem sa numaram vreo 100 de declaratii cred ca ne putem lasa de meseria asta... :lol:



#16 arret

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 578 posts
  • Location:bucuresti

Posted 26 January 2005 - 06:57 PM

N-avem o suta?nu fi trist,le vor inventa;eu ma simt astazi de parca am depus mai mult de o suta ;



#17 MARI

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 90 posts

Posted 26 January 2005 - 07:30 PM

stie cineva ,referitor la majorarea sal.de la 2.800.000 la 3.100.000 , pt.cei care au ctr.partial de 2 ore/zi , si li s-a stabilit salariul tarifar de 700.000 lei raportat la timpul lucrat /luna fata de timpul lucrat integral /luna pt. 2.800.000 ,trebuie sa li se mareasca si lor salariul de la 700.000 lei la 800.000 lei atat cat ar rezulta raportat la timp de 8 ore/zi si 3.100.000 lei /luna ?



#18 MARI

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 90 posts

Posted 26 January 2005 - 07:33 PM

Referitor la decl.010 ,are cineva cumva declaratia in format electronic si mi-o poate trimite pe mail?
MULTAM FAIN !



#19 arret

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 578 posts
  • Location:bucuresti

Posted 26 January 2005 - 07:53 PM

Da;si este 775.000 lei



#20 ciprian

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 405 posts

Posted 27 January 2005 - 10:55 AM

cu salariul minim faci regula de trei simple: daca 3.100.000 la 8 ore, la x ore ai 3.100.000/8*x.

declaratia 010 o gasesti la mfinante.ro - sistemul fiscal - persoane juridice. ai si instructiuni de completare.






Similar Topics Collapse

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Cometa SQL