Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
De ce ne subapreciem valoarea profesionala???? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 17

Salt la continut


De ce ne subapreciem valoarea profesionala????


323 replies to this topic

Poll: Cum credeti ca ar trebui sa ne facem mai apreciati intre alte profesii (248 membri au votat)

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#321 iuli73

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 14 September 2010 - 09:39 AM

ASa e si de asemenea CECCAR-ul ar trebui sa vaneze si economistii care tin cate 10 firme cu o ora plus alte 5 fara contract si care nu platesc taxe ca o firma de conta.Ca o fosta salariata a mea,care de anul trecut din cauza crizei si a reducerii timpului de lucru de la 8ore la 4 ore pe zi,am incurajat-o sa gaseasca in alta parte parte time,a gasit la o firma ,patronul a recomandat-o la alti 2 prieteni ,din prima luna,apoi la scurt timp a mai gasit 2 firmulite fara contract dintr-o comuna limitrofa orasului nostru,ea mai avea o firma cu CIM de o ora de care stiam si eu pe care o tinea acasa cu programe de conta fara licente,am negociat sa o trec o ora in cartea de munca sa mai scadem darile la stat dar sa lucreze patru ore si primea bonusuri substantiale va spun,era multumita cu banii,mereu o intrebam ,facea de asemenea gestiunea la un magazin din colt fara CIM sau altceva,tot acasa,incepuse sa flirteze cu un client cu care s-a gasit fosta colega de ASE si acela ma anunta ca pleaca de la mine,apoi salariata a plecat brusc la o noua colaborare cu un patron care avea tot asa 2 firme si s-a gandit el ca firma de conta era prea scumpa care avea grija de actele lui, mai bine o economista cu o ora la fiecare societate,cu un salariu ma rog ,cat au negociat ei acolo.s.a.m.d,ajunsese fata sa aiba aproape atatea colaborari ca si mine ,eu sunt o firma mica recunosc dintr-un oras de provincie,eu plateam imp minim,taxe CCECAR,licente soft-uri conta si cate si mai cate si dansa nimic,tot castigul ei era curat



#322 eugen ursache

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 517 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:agricultura, lemne fiare si motoare

Postat 14 September 2010 - 10:33 AM

Stimate domn Tarta, as avea cateva intrebari, la care sper sa vreti sa-mi raspundeti, ca sa avem o idee mai clara despre firma dvs si sa mai invatam si noi cate ceva:
1. Care servicii va aduc cele mai multe venituri, conta, auditul sau consultanta
2. Care e distributia Pareto a clientilor si veniturilor dvs (top 3 clienti cat % din venituri aduc)
3. Cum gasiti clienti noi, avand in vedere ca pe net aveti cam 0 informatii (nu m-am putut abtine, am gugalit un pic si inafara de tabloul CECCAR si de datele firmei dvs la MF si la RECOM nu am gasit nica, nici de bine nici de rau :lnr (1): ). Ca o noua paranteza, asta imi confirma banuiala ca cel putin in domeniul nostru de activitate, marketingul pe net nu prea aduce clienti, sunt bani irositi.

Cat despre preturi de dumping, munca la negru sau la gri, concurenta neloiala din partea angajatilor MF, contracte date clientelei pe ochi frumosi, conta facuta cu picioarele de neica nimeni, putem vorbi un an, ca tot nu rezolvam nimic.
Cei pe care ii platim din greu cu cotizatii si impozite sa ne protejeze de astfel de practici se fac ca dorm pe banii nostri.

Motan m-as fi dorit sa fiu / cu gheare si mustete lungi, / cu coada-n sus, cu blana-n dungi, / c-un ochi verzui si-un ochi capriu. // Pisicile de prin vecini / sa le gonesc pe la pricini, / sa-mi fete fiecare-un fiu / c-un ochi verzui si-un ochi capriu (Nichita Stanescu)



#323 mihaitarta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:

Postat 14 September 2010 - 11:58 AM

Vezi postareaeugen ursache, la Sep 14 2010, 10:33 AM, a spus:

Stimate domn Tarta, as avea cateva intrebari, la care sper sa vreti sa-mi raspundeti, ca sa avem o idee mai clara despre firma dvs si sa mai invatam si noi cate ceva:
1. Care servicii va aduc cele mai multe venituri, conta, auditul sau consultanta
2. Care e distributia Pareto a clientilor si veniturilor dvs (top 3 clienti cat % din venituri aduc)
3. Cum gasiti clienti noi, avand in vedere ca pe net aveti cam 0 informatii (nu m-am putut abtine, am gugalit un pic si inafara de tabloul CECCAR si de datele firmei dvs la MF si la RECOM nu am gasit nica, nici de bine nici de rau :lnr (1): ). Ca o noua paranteza, asta imi confirma banuiala ca cel putin in domeniul nostru de activitate, marketingul pe net nu prea aduce clienti, sunt bani irositi.

Cat despre preturi de dumping, munca la negru sau la gri, concurenta neloiala din partea angajatilor MF, contracte date clientelei pe ochi frumosi, conta facuta cu picioarele de neica nimeni, putem vorbi un an, ca tot nu rezolvam nimic.
Cei pe care ii platim din greu cu cotizatii si impozite sa ne protejeze de astfel de practici se fac ca dorm pe banii nostri.

1. Pachetul de servicii pe care il prestam noi consta in: contabilitate, salarii, consultanta si reprezentare in relatia cu organele de control. Contractele incheiate cu clientii nostri au ca si obiect intregul pachet de servicii pentru un tarif unic, motiv pentru care imi este imposibil sa va raspund la aceasta intrebare. Cu audit nu ne ocupam, desi numele firmei ar putea induce in eroare din acest punct de vedere.
2.Top 3 clienti aduc aproximativ 10%-15% din venituri.
3.Clientii noi vin de obicei adusi de catre clientii existenti. Am incercat diverse alte solutii: pliante, pagini aurii tiparit si online, dar nu a venit nici macar un client nou pe aceste cai. Cel putin din experienta proprie aceste metode nu dau rezultat.

Ar fi o metoda care mi s-a parut destul de interesanta si poate ar merita incercata. Ni s-a propus o campanie de telemarketing adresata unor persoane juridice filtrate dupa criterii alese de noi, de ex: localitate, CA, numar de angajati, domeniu de activitate etc. Tariful era de 500 E/ 1000 de apeluri si firma respectiva se lauda ca din cele 1000 de apeluri cam 1% se concretizeaza intr-o intalnire cu o persoana cu putere de decizie din firma respectiva. Deci la 1000de apeluri ai 10 intalniri, din care daca inchei un contract eu zic ca ai realizat ceva .



#324 mihaitarta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:

Postat 14 September 2010 - 11:58 AM

Vezi postareaeugen ursache, la Sep 14 2010, 10:33 AM, a spus:

Stimate domn Tarta, as avea cateva intrebari, la care sper sa vreti sa-mi raspundeti, ca sa avem o idee mai clara despre firma dvs si sa mai invatam si noi cate ceva:
1. Care servicii va aduc cele mai multe venituri, conta, auditul sau consultanta
2. Care e distributia Pareto a clientilor si veniturilor dvs (top 3 clienti cat % din venituri aduc)
3. Cum gasiti clienti noi, avand in vedere ca pe net aveti cam 0 informatii (nu m-am putut abtine, am gugalit un pic si inafara de tabloul CECCAR si de datele firmei dvs la MF si la RECOM nu am gasit nica, nici de bine nici de rau :lnr (1): ). Ca o noua paranteza, asta imi confirma banuiala ca cel putin in domeniul nostru de activitate, marketingul pe net nu prea aduce clienti, sunt bani irositi.

Cat despre preturi de dumping, munca la negru sau la gri, concurenta neloiala din partea angajatilor MF, contracte date clientelei pe ochi frumosi, conta facuta cu picioarele de neica nimeni, putem vorbi un an, ca tot nu rezolvam nimic.
Cei pe care ii platim din greu cu cotizatii si impozite sa ne protejeze de astfel de practici se fac ca dorm pe banii nostri.

1. Pachetul de servicii pe care il prestam noi consta in: contabilitate, salarii, consultanta si reprezentare in relatia cu organele de control. Contractele incheiate cu clientii nostri au ca si obiect intregul pachet de servicii pentru un tarif unic, motiv pentru care imi este imposibil sa va raspund la aceasta intrebare. Cu audit nu ne ocupam, desi numele firmei ar putea induce in eroare din acest punct de vedere.
2.Top 3 clienti aduc aproximativ 10%-15% din venituri.
3.Clientii noi vin de obicei adusi de catre clientii existenti. Am incercat diverse alte solutii: pliante, pagini aurii tiparit si online, dar nu a venit nici macar un client nou pe aceste cai. Cel putin din experienta proprie aceste metode nu dau rezultat.

Ar fi o metoda care mi s-a parut destul de interesanta si poate ar merita incercata. Ni s-a propus o campanie de telemarketing adresata unor persoane juridice filtrate dupa criterii alese de noi, de ex: localitate, CA, numar de angajati, domeniu de activitate etc. Tariful era de 500 E/ 1000 de apeluri si firma respectiva se lauda ca din cele 1000 de apeluri cam 1% se concretizeaza intr-o intalnire cu o persoana cu putere de decizie din firma respectiva. Deci la 1000de apeluri ai 10 intalniri, din care daca inchei un contract eu zic ca ai realizat ceva .






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL