Va scriu aceste cuvinte din dorinta de a ma ajuta in gasirea unui raspuns la o problema mai mult sau mai putin delicata.
Problema este urmatoarea :
- Patronul unei Asociatii Familiale doreste sa achizitioneze un calculator cu valoarea > 1500 lei, o mobila cu valoarea de 2500 lei, o imprimanta cu valoarea < 500 lei, paturi cu valoarea < 80 lei si un covor cu valoarea < 400 lei pe care urmeaza sa le foloseasca in interes personal si nu in interesul activitatii acestei asociatii dar utilizand resurse financiare rezultate din derularea activitatii.
Va rog cu respect sa ma lamuriti cu privire la urmatoarele intrebari:
- Care este varianta cea mai corecta si legala de inregistrare a acestor cheltuieli tinand cont de valorile acestora si de destinatia lor.
- Sunt obligatorii nr. de inventar pentru toate aceste produse ?
In speranta unui raspuns cat mai urgent posibil, va rog sa primiti doamnelor, domnisoarelor si domnilor cele mai distinse salutari si urari de bine.