1
1 reply to this topic
#1
Posted 17 January 2008 - 12:28 PM
#2
Posted 17 January 2008 - 09:09 PM
Eu am citit in lege ca se dau in ultima decada a lunii pentru luna urmatoare.La societatea unde lucrez eu de abia de luna aceasta(ianuarie 2008) se dau tichete de masa.Dupa cum am citit in lege le-am dat la sf.lunii decembrie 2007 ptr.luna ianuarie 2008.M-am dus la cineva sa intreb in ce luna sa inregistrez cheltuiala-in luna in care le-am dat salariatilor efectiv sau in luna ptr.care erau destinate(ianuarie) si am aflat ca ea da aceste tichete de masa ptr.luna decembrie(de exemplu) de abia in luna ianuarie (dupa ce vede cine si cat a fost prezent la serviciu)odata cu plata salariilor ptr.ca sa nu se trezeasca ca nu mai vin salariatii la serviciu si a dat bonuri in plus.A spus ca face lucrul acesta de mult timp...
Edited by MIKY2010, 15 May 2009 - 07:43 AM.
Similar Topics
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users