Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
declaratii firma fara activitate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 8

Salt la continut


declaratii firma fara activitate

declaratii fiscale pe 0
185 replies to this topic

#141 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 04 November 2010 - 11:02 AM

Pt. Maria : pentru intocmirea si depunerea sit.financiare anuale, in baza unui contract de prestari servicii, apelati la o persoana fizica sau juridica autorizata.

Citeaza

pur si simplu vreau sa il fac pentru a-l depune...
Sit. financiare anuale pt. anul 2010 se depun in anul 2011 in termenul pe care il gasiti cu cateva postari mai sus, deci nu aveti cum sa depuneti acum, in 2010, nici bilantul si nici decl.101.

Dana




#142 maria_89

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 04 November 2010 - 07:54 PM

Vezi postareaDana42, la Nov 4 2010, 12:02 PM, a spus:

Pt. Maria : pentru intocmirea si depunerea sit.financiare anuale, in baza unui contract de prestari servicii, apelati la o persoana fizica sau juridica autorizata.

Citeaza

pur si simplu vreau sa il fac pentru a-l depune...
Sit. financiare anuale pt. anul 2010 se depun in anul 2011 in termenul pe care il gasiti cu cateva postari mai sus, deci nu aveti cum sa depuneti acum, in 2010, nici bilantul si nici decl.101.

DA stiu knd trebuiesc depuse,mi s-a spus. Ideea era ca nu prea am la cine sa apelez ca stiam ca este nevoie de cineva autorizat...Nu m-ai ajutat cu nimic Dana 42 :thumbup:




#143 ramonyk

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 04 November 2010 - 10:13 PM

Help me.
Angajatorul cat are dreptul sa traga din salar in caz ca se fura din magazin, daca in contractul de munca nu e specificat nmik?
Iar 2 dintre angajate nu au inregistrate contractele de munca la ITM, cel putin pe luna in care sa descoperit lipsa, angajatorul nu e curios sa afle cine a furat ceea ce e foarte dubios.
Ce risca angajatele?



#144 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 06 November 2010 - 01:01 AM

Vezi postareamaria_89, la Nov 4 2010, 08:54 PM, a spus:

DA stiu knd trebuiesc depuse,mi s-a spus. Ideea era ca nu prea am la cine sa apelez ca stiam ca este nevoie de cineva autorizat...Nu m-ai ajutat cu nimic Dana 42 :smile:

citeste regulamentul si poate te inveselesti ("Nu folositi un limbaj de tip chat (sh, tz, k daka, k, lol etc.) sau posturi monosilabice de genul "- cool!", "- beton!", "- de acord!", etc..")

ne pare rau ca dana42 "nu te-a ajutat cu nimic", nu cred ca stim persoana care sa te poata ajuta :thumbup:
cred ca te fapt vrei sa iti facem noi actele, si sa incepem de acum, cand nu avem formulare (se publica probabil in ianuarie 2011 bilantul de la 31.12.2010) si sa le semnam din forum...
declaratia 101 s-ar putea sa nu mai sufere modificari, daca stii ca nu mai ai nimic poti sa o faci si sa astepti termenul de depunere (aici ai nevoie de datele din reg.evid.fiscala)

pentru ambele trebuie sa stii ce sa faci, macar incearca sa citesti formularele vechi si dupa asta sper sa nu mai intrebi daca datele le preiei din "registrele de evidenta fiscala".



#145 Gabriel Arama

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 08 November 2010 - 08:39 PM

Buna!

Am o firma infiintata in iulie 2010 cu un asociat unic, neplatitoare de tva cu impozit pe profit. Firma NU este suspendata dar nu a avut activitate in toata aceasta perioada, intentionez sa incep activitatea in iunie 2011. Nu am depus pana in prezent nici o declaratie, cum ar trebui sa procedez? Ce declaratii trebuie depuse si trebuie sa le depun trimestrial sau pot sa le depun o data la 6 luni?

Multumesc!



#146 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 08 November 2010 - 09:17 PM

Gabriel, daca nu esti platitor de TVA si nu ai salariati, trebuia sa depui D. 100 cu impozit pe profit zero, pana la data de 25.10.2010, pentru trim. III 2010.
Mergi la Adm. Fin. si incearca sa o depui si sa scapi cu avertisment, fiind la prima abatere.
Imp.pe profit se calc. si declara trimestrial, pana in 25 a lunii urmatoare trim., deci urm. declaratie va fi pana in 25.01.2011 pt. trim. IV ( lunile oct., noi. si dec.).
In anul 2011 va trebui sa depui :
- D.101 anuala, privind imp. pe profit
- Sit. financiare anuale

Informatii mai gasesti si pe Forum si pe site-ul www.mfinante.ro, de unde poti descarca si declaratiile pt. completare .

Ramonyk, ce cauta intrebarea ta la acest topic ? Citeste Reg. si roaga un moderator sa o mute conform tematicii abordate.

Maria_89...rusine !!! :thumbup:

Aceasta postare a fost editata de Dana42: 08 November 2010 - 09:21 PM

Dana




#147 pav

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 173 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 09 November 2010 - 08:30 AM

Vezi postareamaria_89, la Nov 4 2010, 08:54 PM, a spus:

[autorizat...Nu m-ai ajutat cu nimic Dana 42 :thumbup:



Maria, de curiozitate, ai citit vreodata postarile facute de Dana42? Sunt ample, din toate domeniile, profesioniste, corecte, inteligibile. Nu faci bine sa te exprimi fata de un coleg asa; pentru ca nimeni nu are obligatie fata de cineva de aici sa faca , sa dea , sa execute; tot ce se posteaza aici se face de buna voie si din dorinta de a ne ajuta cu unele informatii. Ideea este ca tu vrei mai mult decat atat. Unul dintre atatia profesionisti, iti pot semna, bilantul pe care tu il faci (daca stii).



#148 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 09 November 2010 - 09:16 AM

Pt. Gabriel : scuze, dar trebuie sa fac o rectificare la ceea ce am scris mai sus : in anul 2011 NU trebuie sa depui sit. financiare anuale aferente anului 2010, avand in vedere ca nu ai desfasurat activitate de la infiintare si firma este infiintata in iulie 2010. Vei depune o declaratie in acest sens, in termen de 60 de zile de la data incheierii exer. financiar, la Adm. Fin. teritoriala.

Dana




#149 Ana - Maria

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 17 November 2010 - 04:41 PM

Buna ziua.
Am o intrebare.
Societatea la care lucrez este platitoare de tva. Achizitioneaza in cursul anului produse X pentru revanzare de la o firma din Romania tot platitoare de TVA. O data pe an, in functie de volumul de vanzari de produse X al societatii mele, firma producatoare a produselor X inregistrata in scopuri de TVA in UE imi emite o factura pentru un bonus (Credit Note) si imi vireaza banii. Este considerata achizitie intracomunitara? O declar in 390? Si in declaratia 300 cum o declar?
Va multumesc.

Imi cer scuze. Am postat eronat.



#150 ANAKINA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:

Postat 04 January 2011 - 12:04 PM

Vezi postareaDana42, la Nov 9 2010, 09:16 AM, a spus:

Pt. Gabriel : scuze, dar trebuie sa fac o rectificare la ceea ce am scris mai sus : in anul 2011 NU trebuie sa depui sit. financiare anuale aferente anului 2010, avand in vedere ca nu ai desfasurat activitate de la infiintare si firma este infiintata in iulie 2010. Vei depune o declaratie in acest sens, in termen de 60 de zile de la data incheierii exer. financiar, la Adm. Fin. teritoriala.

Am infiintat in decembrie o societate , neplatitoare de TVA si aveam aceeasi nelamurire privind sit.financiare anuale fiindca nu am inregistrat decat cheltuieli de constituire si cheltuieli cu mijloace fixe, obiecte inventar si consumabile . Activitatea va incepe din ianuarie 2011 . Se depun ceva declaratii in ianuarie ? Voi avea un singur angajat deocamdata incepand tot cu ianuarie . Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi deoarece sunt noua in domeniu . Multumesc anticipat



#151 mihaci

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 493 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 11 January 2011 - 08:47 PM

O sc infiintata in dec. 2010, platitoare de TVA, fara salariati, avand doar facturile de la ONRC si factura de achizitie a stampilei, trebuie sa depuna pana la :
1) 25 ian : decont TVA 300, declaratia : 100, 394, 094 si pro`rata
2) 25 februarie: 392A , 101 si declaratia ca firma nu a avut activitate.
Corect?
Nu vreau sa fac bilant caci firma nu a avut nicio activitate, e corect ce am scris mai sus?
Cum inregistrez achizitia stampilei pentru a nu avea cheltuiala? 303,4426=401 si fac 603=303 in ian 2011? dar comisioanele de la banca la 31.12.2010?
Multumesc



#152 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2011 - 12:11 AM

mihaci, :smile:

te rog sa fii atent(a) pe unde postezi, ai deschis topic nou pe tema decl. firma nou infiintata la diverse probleme contabile desi aveai topic deschis deja aici, la declaratii.

din cate stiu e prima oara cand gresesti si ... ramane asa ! :thumbup:

topic mutat si unit !



#153 flemil

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 31 Postari:
  • Gender:Male

Postat 12 January 2011 - 10:00 PM

Am o firma suspendata din 2009, cu regim derogatoriu. In noiembrie admin si-a inchis contul deschis la banca, ridicand suma avuta si platind vreo 50 ron comisioane de administrare si ridicare. Ce fac cu suma ridicata si cu comisioanele? In mod normal nu am voie sa inregistrez nici o cheltuiala in perioada in care firma e suspendata. dara daca nu inregistrez nimic, atunci in bilant nu mai pot prezenta o imagine fidela asupra societatii, deoarece firma si-a inchis conturile.
Astept sugestii.
Multumesc



#154 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 12 January 2011 - 10:26 PM

@ mihaci
Corect, trebuie depusa Declaratia de inactivitate pentru 2010 si intocmesti Balanta pe decembrie cu cheltuielile de constituire si alte cheltuieli – in Declaratia 101 inregistrezi pierdere.

@ flemil
In perioada de suspendare trebuie sa inregistrezi cheltuielile si incasarile/platile, in ordine cronologica si intocmesti Balanta la 31.12.2010 cu situatia fidela a activitatii (fara venituri)



#155 mi_m

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 24 February 2011 - 02:59 PM

Buna ziua!

Nu sunt contabila si nu am cunostiinte de specialitate. Am o firma fara activitate,din 2005. In martie 2010 i-am suspendat activitatea, pe perimele 3 luni am platit impozit minim. Nu am regim derogatoriu. Acum am de depus D101, inteleg ca trebuie sa depun 2 declaratii aferente celor 2 perioade.
Intrebarile mele:
1 impozitul minim platit in 2009 este = pierdere fiscala din anii precedenti, adica in declaratia 101 / 2010 trec aceasta suma la randul 38?
2 in cea de-a doua declaratie exista sume pe care trebuie sa le preiau din prima declaratie?
3 In aceasta situatie firma trebuie sa depuna si D392

Mi-ar prinde bine un raspuns rapid.
Va multumesc mult!



#156 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 24 February 2011 - 03:34 PM

1.nu, cauta in D101 din 2009 rd care spune pierdere fiscala de raportat pe per urmat
2 si 3 da
Nu trebuia sa deschizi topic nou, exista deja
Rog un moderator sa mute postarea, scuze ca am raspuns



#157 mi_m

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 25 February 2011 - 01:26 AM

Vezi postareamihaela_cva, la Feb 24 2011, 04:34 PM, a spus:

1.nu, cauta in D101 din 2009 rd care spune pierdere fiscala de raportat pe per urmat
2 si 3 da
Nu trebuia sa deschizi topic nou, exista deja
Rog un moderator sa mute postarea, scuze ca am raspuns


Multumesc mult pentru raspuns!



#158 anizza

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 13 April 2011 - 09:20 AM

Am si eu nevoie de ajutor. :thumbup: Ce declaratii trebuie depuse pana in 24 aprilie pentru o persoana juridica care nu mai are nici angajati si nici activitate din noiembrie anul trecut? :smile:
Va multumesc :smile:



#159 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 13 April 2011 - 10:33 AM

Ce inseamna ca nu mai are activitate ? Are activitatea suspendata ? Daca da, beneficiaza de regim derogatoriu ?
Soc. este platitoare de TVA ? S-a/s-au depus D.101 pana in 25.02. ?
Daca soc. nu mai are angajati trebuia modificat obligatoriu vectorul fiscal.
Pentru a primi un raspuns corect, intrebarea trebuie sa contina cat mai multe informatii.

Dana




#160 radujit

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2011 - 07:50 AM

Buna ziua,

Am o firma infiintata in octombrie 2010, fara activitate la T1 si fara angajati. Intrebarea mea este: trebuie sa depun D112 cu 0 sau nu trebuie? Ce trebuie sa depun luna aceasta pana pe 25 este doar D100. Este corect?

Multumesc frumos.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL