Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
declaratii firma fara activitate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


declaratii firma fara activitate

declaratii fiscale pe 0
185 replies to this topic

#41 jedi1970

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 08 June 2008 - 07:30 PM

si eu sunt in aceeasi situatie!
M-am interesat si am obtinut urmatorul raspuns de la finante cluj:
"Persoanele juridice care nu au desfasurat activitate de la data infiintarii pana la sfarsitul anului nu intocmesc situatiile financiare anuale, urmand sa depuna o declaratie in acest sens, pe proprie raspundere, (conform art.35 din Legea nr.82/1991, republicata).
In caz de inactivitate temporara, pentru perioade mai mari de 12 luni, dar nu mai mult de 3 ani consecutivi,conform pct.A1. din OMFP. nr.864/2005 pentru aprobarea procedurii privind regimul de declarare derogatoriu, depunerea declaratiilor fiscale poate fi facuta conform acestui tip de regim. Declaratiile care se supun regimului de declarare derogatoriu sunt urmatoarele:
-formularul 100 ?Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat?
-formularul 300 ?Decont de taxa pe valoarea adaugata?
-formularul 101 ?Declaratie privind impozitul pe profit?
-formularul 120 ?Decont privind accizele?
-formularul 130 ?Decont privind impozitul la titeiul si la gazele naturale din productia interna?.
In situatia in care nu ati obtinut regimul derogatoriu, aveti obligatia de a depune in continuare declaratiile mai sus mentionate, la termenele prevazute de OMEF nr.101/2008 privind aprobarea modelului si continutului formularelor utilizate pentru declararea impozitelor taxelor contributiilor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau retinere la sursa si OMEF. nr.94/2008 pentru aprobarea modelului si continutului formularului 300.
Pentru a sti care va sunt obligatiile declarative va rugam sa verificati situatia existenta in vectorul fiscal si in cazul in care aceasta nu corespunde cu realitatea, sa faceti operarile de rigoare prin depunerea Declaratiei de inregistrare fiscala/ Declaratia de mentiuni 010 (OMEF 2296/2007).
Declaratiile se depun de catre administratorul societatii, contabil sau o persoana desemnata de societate. Ele pot fi depuse direct la registratura organului fiscal competent, prin posta sau pe cale electronica, situatie in care trebuie sa solicitati eliberarea unui certificat digital (OMEF 1123/2007 pentru completarea OMFP 2210/2006)."


Nu cred ca faci obiectul declaratiilor 120 si 130, nu?

Celelalte se depun dupa cum urmeaza>
    100 si 300 trimestrial in primele 25 de zile (parca) ale lunii urmatoare perioadei pentru care se face raportarea. DEci pana pe 25 Aprilie pentru lunile ian, feb si mar; si pana pe 25 iulie pentru lunile aprilie, mai, iun....si tot asa;
      101 anual in prima parte a lunii februarie (cel putin eu pentru 2007 am depus-o la 29.02.2008 )

      In plus, trimestrial se depune o declaratie pe propria raspundere ca firma nu a desfasurat activitate "de la infiintare si pana la .....". aceasta se depune si la reg comert si la finante!


      Daca mai are cineva detalii sau completari rugam informare!!

      "succesuri"

      Aceasta postare a fost editata de madalinab: 15 July 2008 - 11:05 AM




      #42 simo84

        Nou

      • Nou venit
      • Pip
      • 1 Postari:

      Postat 23 June 2008 - 02:23 PM

      Buna ziua!
      Am si eu o intrebare. Am o firma infiintata la 22.04.2008 si as dori sa depun declaratie pentru ca nu are arctivitate doar ca are pe langa cheltuielile de constituire si o factura cu stampile. Trebuie facut bilant pentru acea factura? Sau cand trebuie inregistrata factura ca sa pot depune declaratia cu lipsa activitate?
      Multumesc




      #43 alinuta

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 59 Postari:
      • Location:Bucuresti

      Postat 08 July 2008 - 10:20 AM

      Nu prea am inteles exact din raspunsurile din acest topic ...de aceea o sa intreb si eu..

      O firma infiintata in 26 iunie 2008, fara angajati, impozitare pe profit, neplatitor de TVA.
      Exista urmatoarele cheltuieli : cheltuieli de constituire , depunere capital social, bon pt stampila,
      si o factura primita de la o firma de webdesign pt serviciile care ni le presteaza.
      Firma nu a avut nici un fel de venit.

      De la administratia financiara mi s-a spus sa depun declaratia 100 pe zero, insa de bilant nu mi-a spus
      nimic.
      Voi ce ziceti? Trebuie sa depun bilant sau o declaratie fara activitate pentru acele cateva zile?

      P.S. Alt lucru pe care mi l-a spus la administratia financiara: ca trebuia sa depun declaratia 100 pt trimestrul 2 chiar daca
      firma era infiintata in iulie. (pana pe 25). :frusty: e corect asa ceva?

      Multumesc anticipat pt raspuns.



      #44 GEA2007

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 24 Postari:

      Postat 09 July 2008 - 12:48 PM

      Nu lua in considerare acele mici cheltuieli si nu mai fa bilant si acea declaratie ca nu ai avut activitate,toate acele cheltuieli se trec in contul 201,da trebuia si decla la trim 2,a iesit CUI-ul pe 26 iunie,deci este o zi din trim al doilea,puteai sa emiti la facturi pana pe 30 iunie........Ai timp fa repede cu O



      #45 alinuta

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 59 Postari:
      • Location:Bucuresti

      Postat 11 July 2008 - 03:22 PM

      Am intocmit declaratia 100 pe zero . Nelamurirea mea este "bilant" versus "declaratie ca nu am avut activitate".

      La o privire mai atenta am observat ca singurele cheltuieli din iunie sunt cele de infiintare si cea pentru depunerea capitalului social.
      Deci ceea ce-mi sugerezi sa fac este sa inregistrez toate cheltuielile in iulie si sa nu depun nici bilant nici sa depun declaratie ca nu am avut activitate? Corecteaza-ma daca gresesc...

      O sa intreb pentru orice eventualitate si la finante insa vreau si parerea voastra.

      Multumesc anticipat!

      Aceasta postare a fost editata de madalinab: 15 July 2008 - 11:06 AM




      #46 angelabiris

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 118 Postari:

      Postat 11 July 2008 - 03:36 PM

      depui declaratia 100 cu 0, pentru trim II, si in cazul in care nu inregistrezi cheltuielile cu constituirea societatii, pana in iulie (la inregistrare faci un tabel, unde le incuzi toate), nu depui raportari semestriale, depui doar declaratia de inactivitate aferenta semestrului I.



      #47 HotChocolate

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 46 Postari:
      • Gender:Female

      Postat 12 July 2008 - 03:38 PM

      Stiti cumva daca pe D100 trebuie sa includ toate acele campuri pt fiecare impozit care sunt incluse in aplicatia de la finante, sau fac numai formularul cu datele firmei si valoarea datorata pe 0? Mi se pare absurd sa completez la toate impozitele cu 0...



      #48 Bea

        Membru activ

      • Members
      • PipPipPip
      • 546 Postari:
      • Location:Timisoara

      Postat 12 July 2008 - 05:39 PM

      in declaratie trebuie sa declari toate impozitele(contributii) care sunt incluse in vectorul tau fiscal(chiar daca sunt cu valoarea 0).
      Bea



      #49 adelinac

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 13 Postari:

      Postat 06 August 2008 - 04:27 PM

      buna,
      am o firma care de aprox 1 an si 6 luni nu mai are niciun fel de activitate dar pt care nu am facut in acest sens modif la registrul comertului asa ca sunt nevoita sa depun decl de rigoare.intrebarea mea ar fi ce declaratii trebuie sa depun mai exact pt ca desi citesc regulat subiectele de pe forum nu am ruesit sa imi dau seama. :frusty:
      de asemenea as vrea sa intreb daca bilantul trebuie sa il depun doar anual sau si semestrial si daca faptul ca tin firma fara sa ii suspend activitatea la registrul comertului imi dauneaza cumva,adica daca sunt costuri suplimentare sau acte suplimentare de depus....
      nici eu nu am depus decl pt un an si ctb mi-a sp ca treb sa pl amenzi undeva la 20 mil;apoi mi-a zis ca ma ajuta prin cineva sa pl mai putin dar am ajuns tot la aceasta suma...cineva tot de pe forum mi-a sp sa le transmit prin posta ca sunt obligate sa inreg corespondenta si sa aman plata lor pt mai tarziu ca nu dispun acum de aceasta suma ....din cate am vazut in alta situatie tot pe forum,este ok sa ma prezint chiar eu la adm fin sa depun un memoriu sau sa vb cu dir? la cine treb sa ma duc mai exact? ma gandeam ca in acest fel sa evit intermedierea unei firme de ctb intrucat ma costa fff mult.... :thumbup:
      multumesc



      #50 nicolaitza

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 101 Postari:
      • Gender:Female
      • Location:constanta

      Postat 10 August 2008 - 10:49 PM

      Daca aveai angjati si le-ai facut incetarea ,trebuia sa modifici vectorul fiscal sa-i scoti din evidenta.Daca erai micro prin corectie vector treceai la 16%.Daca faci suspendarea la o.n.r.c (contra cost) trebuie sa depui declaratia 100,300(platitor tva) trimestrial.Dupa suspendare,poti solicita regim derogatoriu la adm.fin. de care apartii,si depui declaratii o data pe an.Dar bilanturile ,cred ca le depui pe ambele.De asta nu sunt sigura.

      Aceasta postare a fost editata de madalinab: 30 August 2008 - 05:30 PM
      citare mesaj anterior




      #51 GURGU21ANA

        Nou

      • Nou venit
      • Pip
      • 5 Postari:

      Postat 28 October 2008 - 12:06 PM

      AM SI EU O NELAMURIE
      AM AVUT O FIRMA CARE NU A AVUT ACTIVITATE, AM FOST LA FISC SI AM DEPUSE NISTE DECLARATII, APOI AM FACUT O CERERE DE INACTIVITATE A FIRMEI APOI LA REGISTRUL COMERTULUI PT A SUSPENDA FIRMA
      ACUM MI-A VENIT ACASA O NOTIFICARE CA NU AM DEPUS BILANTUL LA TIMP, DAR MIE LA FISC MI S-A ZIS CA NU MAI TB DEPUS NICI-UN DOCUMENT, SI ACUM MI-A VENIT CHESTIA ASTA CU BILANTUL
      DE CE?
      CHIAR TB NSA DPUN BILANTUL?
      ASTEPT RASPUNS VA ROG FRUMOS



      #52 GURGU21ANA

        Nou

      • Nou venit
      • Pip
      • 5 Postari:

      Postat 28 October 2008 - 01:20 PM

      SI DACA VREAU SA NU MAI AM DE-A FACE CU ACEASTA FIRMA CA SA NU MAI FIU NEVOITA SA DEPUN CINE STIE CE DECLARATII AN DE AN CE TB SA FAC, EU DEJA AM FIRMA SUSPENDATA TEMPORAR.



      #53 SUZIE

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 10 Postari:
      • Gender:Female

      Postat 06 November 2008 - 06:27 PM

      daca firma nu a avut activitate de la infiintare atunci este obligatoriu sa depui doar o declaratie de inactivitate la 30.06.2008 la administratia financiara. Ar trebui sa te duci acolo si sa vorbesti cu persoana care se raspunde de bilanturi.



      #54 DragosNica

        Nou

      • Nou venit
      • Pip
      • 3 Postari:

      Postat 13 November 2008 - 04:33 AM

      Va salut,va rog frumos sa-mi spuneti si mie unde se depun declaratiile de inactivitate care tin loc de bilant ,mi sa spus de la AF6 ca undeva pe str Valter Maracineanu dar nu mi sa spus exact unde .Firma a fost infiintata in 2004,nu a avut activitate am urmat toti pasii necesari punerii la punct si am ramas cu declaratiile de inactivitate.
      Stie cineva unde exact se depun,adresa numar,ceva detalii?



      #55 madalinab

        Membru activ

      • Members
      • PipPipPip
      • 1733 Postari:
      • Gender:Female
      • Location:Bucuresti

      Postat 15 November 2008 - 02:56 AM

      Declaratiile fiscale, bilanturi, altele asimilate se depun la administratia financiara sector 6, daca societatea are sediul social in sectorul 6. Sediul este pe Popa Tatu nr.7.
      Valter Maracineanu este pe la Sala Palatului, deci cam prin aceeasi zona.
      Madalina



      #56 DragosNica

        Nou

      • Nou venit
      • Pip
      • 3 Postari:

      Postat 17 November 2008 - 05:40 AM

      Multumesc pt raspuns am rezolvat.



      #57 mada215

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 17 Postari:
      • Gender:Female
      • Location:Constanta

      Postat 20 November 2008 - 12:46 PM

      Buna ziua! :frusty:
      Am si eu o problema si am nevoie de un sfat...
      Am o firma infiintata in august 2007, ca si microintreprindere.In octombrie 2007 administratorul firmei a fost angajat ca si contabil cu 2 ore pe zi si salariu minim de 132 lei brut/luna.Declaratiile s-au depus doar o luna, iar impozitele nu s-au platit absolut deloc, firma neavand activitate. Din octombrie 2008 a inceput activitatea. Ce se poate face?Puteti sa ma ajutati? :thumbup: Va multumesc!

      Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 20 November 2008 - 01:09 PM




      #58 GEA2007

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 24 Postari:

      Postat 20 November 2008 - 03:19 PM

      Vai e plina lumea de firme care se infiinteaza,nu fac nimic pe ele,nici nu depun la timp declaratiile fara activitate la finante sau sa intrebe in timp util un contabil si se trezesc peste cativa ani ca vor sa desfasoare activitate pe acea firma.Cine crezi ca te descurca ,trebuie sa iei legatura neaparat cu un contabil daca vrei sa fii OK.Ai pierdut sigur incadrearea ca micro,bilanturile nedepuse la timp si declaratiile la finante urgent trebuie reconstituite si depuse,de aici incepi.Vezi ca trebuia si un 010 cu salariatii mai sunt nu mai sunt in firma,de asta depinde modul de impozitare al firmei.Apoi platite impozitele declarate la stat,iei o fisa de la finante si vezi ce de majorari s-au adunat acolo si incepi sa le platesti.Sau lasi totul balta asa cum e si faci pe alta firma totul de la inceput si de asta se alege praful,de declara inactivi de la finante



      #59 marietadragos

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 83 Postari:
      • Gender:Female
      • Location:ZALAU
      • Interests:contabil autorizat

      Postat 20 November 2008 - 03:20 PM

      Vezi postareamada215, la Nov 20 2008, 12:46 PM, a spus:

      Buna ziua! :frusty:
      Am si eu o problema si am nevoie de un sfat...
      Am o firma infiintata in august 2007, ca si microintreprindere.In octombrie 2007 administratorul firmei a fost angajat ca si contabil cu 2 ore pe zi si salariu minim de 132 lei brut/luna.Declaratiile s-au depus doar o luna, iar impozitele nu s-au platit absolut deloc, firma neavand activitate. Din octombrie 2008 a inceput activitatea. Ce se poate face?Puteti sa ma ajutati? :thumbup: Va multumesc!

      Depinde de ce vrei sa faci, ai doua posibilitati dupa parerea mea si anume:ori depui declaratii ulterior si platesti penalitati, ori inchizi cartea de munca tot ulterioar(desi asta tre sa vezi la ITM). In primul caz ramai micro, iar in al doilea incepind din ian.2008 esti macro.
      Poate primesti si alte solutii, oricum tre sa incepi de la ITM.



      #60 mada215

        Membru junior

      • Members
      • Pip
      • 17 Postari:
      • Gender:Female
      • Location:Constanta

      Postat 20 November 2008 - 03:44 PM

      este firma unei colege din liceu...eu am luat in toamna examenul la ceccar, expert contabil, si a crezut ca stiu mai multe..dar chiar nu am stiut ce raspuns sa-i dau, avand in vedere ca nu prea am experienta..de aceea am apelat la dvs.nu o mai intereseaza sa ramana micro..declaratiile de inactivitate le-a depus..nu stiu daca poate desface contractul cu noiembrie 2007..oricum va multumesc mult!! :thumbup:

      Aceasta postare a fost editata de madalinab: 27 November 2008 - 02:48 PM







      Similar Topics Collapse

      2 useri citesc topicul

      0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

      Cometa SQL