SRL nou - primii pasi in organizarea activitatii contabile !
#1
Postat 16 July 2010 - 07:02 PM
#2
Postat 16 July 2010 - 07:11 PM
sau puteti sa va duceti la firma de contabilitate autorizata sa va tina contabilitatea.
Aceasta postare a fost editata de doiny: 16 July 2010 - 07:11 PM
#3
Postat 22 March 2011 - 07:57 PM
Sper sa ma fi facut inteles ,sunt LA INCEPUT !!(acum fac primii pasi in domeniul contabilitatii).Poate ma ajuta cineva cu ceva link-uri de specialitate .
#4
Postat 22 March 2011 - 08:31 PM
Citeaza
Citeaza
Org. de control pot fi multeeeee si diversificate in functie si de obiectul de activitate al soc. : ANAF, Garda Fin., Primarie, Politie, Sanepid, Of. pt. protectia Consumatorului, Insp. terit. de munca, Pompieri ...si lista poate continua.
Obligatoriu sa ai Reg. unic de control si celelalte reg. obligatorii prevazute de lege.
Pe acest site vei gasi inf. multe grupate pe domenii de interes, folosind functia cautare.
Citeaza
Dana
#5
Postat 24 March 2011 - 03:15 PM
#6
Postat 24 March 2011 - 05:32 PM
biga67, la Mar 22 2011, 07:57 PM, a spus:
- www. mfinante.ro
- www. anaf.ro
- inspectiamuncii.ro
In functie de activitatea desfasurata, veti descoperi singur, sau cu ajutorul contabilului
recomandat (la modul general) de ceilalti colegi, de ceea ce mai aveti nevoie !.
Succes in afacere !
#7
Postat 24 March 2011 - 09:23 PM
biga67, la Mar 24 2011, 04:15 PM, a spus:
O gasiti si pe http://www.conta.ro/...ariat/index.php
#8
Postat 25 March 2011 - 03:30 PM
cuceritor, la Mar 24 2011, 05:32 PM, a spus:
recomandat (la modul general) de ceilalti colegi, de ceea ce mai aveti nevoie !.
Succes in afacere !
#9
Postat 25 March 2011 - 11:08 PM
#10
Postat 23 July 2011 - 07:05 PM
am sunat la Garda si acum asteptam comisarul sa vina.
Nu puteau de la inceput sa-mi zica sa sun, ca sa urgentez treburile?
#11
Postat 27 July 2011 - 08:35 PM
#12
Postat 13 March 2014 - 05:03 PM
Sunt si eu noua pe aici...de asemenea noua in domeniul contabilitatii si a antreprenoriatului.
Am infiintat o firma,microintreprindere, neplatitoare tva, iar bugetul de inceput este mic si sunt putine operatiuni. Asa ca am hotarat sa tin eu singura contabilitatea, fiind asociat 50%, cel putin pana firma se mai dezvolta putin si imi pot permite un contabil. Dar nu stiu exact cat de avizata sunt eu sa intocmesc actele, avand absolventa unei facultati economice. Pot semna pana la bilant, sau inclusiv bilantul?
In ultimele zile, de cand am inceput sa ma informez, am inteles ca nu este atat de usor precum credeam, dar sper sa reusesc sa inteleg exac pasii care trebuie facuti de la infiintare si sa stiu exact ce trebuie facut luna de luna...Momentan sunt tare dezorientata...:(
Orice sfat ma poate ajuta.
Va multumesc,
#13
Postat 13 March 2014 - 07:30 PM
In rest, trebuie sa detaliati putin ce activitate desfasurati. Sa tineti la zi registrul de casa, sa scoate raportul z de la casa de marcat daca aveti activitate de comert, sa faceti achizitii doar cu factura si sa faceti nir la acele facturi da achizitie marfa sau materiale consumabile.
Cel putin trimestrial intocmiti balanta.
Daca tineti contabilitatea pe un format de program de contabilitate, e si mai simplu.
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi