Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
inregistrare produse curatenie/echipament angajati - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Jump to content


- - - - -

inregistrare produse curatenie/echipament angajati

3 replies to this topic

#1 gabriela berciu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 posts
  • Gender:Female
  • Location:arad
  • Interests:pictura

Posted 28 July 2010 - 01:45 PM

buna ziua,

imi poate spune cineva pe ce conturi se inregistreaza produsele de curatenie pentru firma si haine cumparate pt angajati, adica un tricou, un pantalon, etc.
i s-a facut mila patronului cand a vazut cum ii vin angajatii la serviciu.

multumesc mult de tot.

:lnr (1):



#2 gabym

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 posts
  • Location:Timisoara

Posted 28 July 2010 - 11:54 PM

Daca produsele de curatenie pentru firma sunt nestocate : 604 = 401
Daca sunt stocate : ar trebui facut NIR si in conta inregistrezi 3028 = 401, 5 cutii detergent, de ex.
si bonuri de consum : 6028 = 3028 , de ex. 1 cutie, apoi alta data, alt bon pentru alta cutie,..... pe masura consumului

Haine cumparate pt angajati daca le consideri echipament de lucru, se intocmeste NIR si se inregistreaza 303 = 401 si bonuri de iesire obiecte de inventar pentru fiecare angajat : 603 = 303. Sau le consideri protocol : 623 = 401




#3 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16,663 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Posted 09 August 2010 - 03:01 PM

Gabriela, vrei monografie ?? atunci posteaza la capitolul de monografii, nu la "legislatie" :lnr (1):

topic mutat !



#4 Liliana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 109 posts
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Posted 28 January 2011 - 06:11 PM

Vezi postareagabym, la Jul 28 2010, 11:54 PM, a spus:

Daca produsele de curatenie pentru firma sunt nestocate : 604 = 401
Daca sunt stocate : ar trebui facut NIR si in conta inregistrezi 3028 = 401, 5 cutii detergent, de ex.
si bonuri de consum : 6028 = 3028 , de ex. 1 cutie, apoi alta data, alt bon pentru alta cutie,..... pe masura consumului

Haine cumparate pt angajati daca le consideri echipament de lucru, se intocmeste NIR si se inregistreaza 303 = 401 si bonuri de iesire obiecte de inventar pentru fiecare angajat : 603 = 303. Sau le consideri protocol : 623 = 401

Aici am si eu o problema, si anume:
-daca se face 603 = 303 cand le dai in folosinta... atunci cum se mai face cand obiectele de inventar lipsesc la inventariere (se poate sa fie un laptop de val. mai mica, sau un birou, nu neaparat echipament de lucru)? pentru ca in OMFP 3055/2009, la utilizarea conturilor scrie ca soldul lui 303 reprezinta valoarea obiecteleor de inventar existente in stoc, iar pentru lipsuri la invenariere specifica exact nota asta 603 = 303.
Se poate mentiona in procesul verbal cu rezultatele inventarierii ca lipsesc urmatoarele ob. de inv.... si apoi doar se scot din evidenta (din liste), fara a fi efectuata nicio nota contabila?






Similar Topics Collapse

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Cometa SQL