gabym, la Jul 28 2010, 11:54 PM, a spus:
Daca produsele de curatenie pentru firma sunt nestocate : 604 = 401
Daca sunt stocate : ar trebui facut NIR si in conta inregistrezi 3028 = 401, 5 cutii detergent, de ex.
si bonuri de consum : 6028 = 3028 , de ex. 1 cutie, apoi alta data, alt bon pentru alta cutie,..... pe masura consumului
Haine cumparate pt angajati daca le consideri echipament de lucru, se intocmeste NIR si se inregistreaza 303 = 401 si bonuri de iesire obiecte de inventar pentru fiecare angajat : 603 = 303. Sau le consideri protocol : 623 = 401
Aici am si eu o problema, si anume:
-daca se face 603 = 303 cand le dai in folosinta... atunci cum se mai face cand obiectele de inventar lipsesc la inventariere (se poate sa fie un laptop de val. mai mica, sau un birou, nu neaparat echipament de lucru)? pentru ca in OMFP 3055/2009, la utilizarea conturilor scrie ca soldul lui 303 reprezinta valoarea obiecteleor de inventar existente in stoc, iar pentru lipsuri la invenariere specifica exact nota asta 603 = 303.
Se poate mentiona in procesul verbal cu rezultatele inventarierii ca lipsesc urmatoarele ob. de inv.... si apoi doar se scot din evidenta (din liste), fara a fi efectuata nicio nota contabila?