Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
lista registre+jurnale - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


* * * * * 1 Voturi

lista registre+jurnale


43 replies to this topic

#21 mariusoana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 114 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Postat 31 January 2008 - 02:24 PM

Citind un articol acum cateva zile intr-o revista am gasit acolo enumerate cateva "registre/evidente speciale altele decat cele de natura financiara, pe care contribuabilii sunt obligati sa le intocmeasca si sa le conduca, in conditiile legii, astfel incat acestea sa ofere informatii utile Administratiei fiscale cu ocazia verificarii veniturilor care stau la baza determinarii impozitelor si taxelor datorate bugetului general consolidat, dar si baza de date necesara pentru indeplinirea corecta a obligatiilor fiscale de catre contribuabil. " Am citat din articolul respectiv. Stiti cate registre au fost enumerate ? Nu va vine sa credeti..... Nu mai putin de 18 registre, cu specificatia .... " fara pretentia de a fi epuizate "..... :lostit (13):

Adaugat la Feb 1 2008, 02:18 PM

Registre - documente pentru controlul fiscalitatii :
1.Registrul de evidenta fiscala
2.Registrul nontransferurilor de bunuri
3.Registrul bunurilor primite din alt stat membru
4.Registrul unic de evidenta a materialelor lemnoase
5.Registrul bunurilor de capital
6.Registrul pentru evidenta aportului si rezultatului distribuit
7.Registrul pentru evidenta distincta a productiei de tiuca si rachiuri a gospodariilor individuale
8.Registrul de fabricatie
9.Registrul special privind produsele primite in regim suspensiv
10.Registrul special privind situatia importurilor de alcool, de distilate si de bauturi spirtoase in vrac si destinatiile acestora
11.Registrul special pentru evidenta operatiunilor de denaturare a alcoolului
12.Registrul de densitati
13.Registrul special pentru inregistrarea banilor personali
14.Registrul special pentru inregistrarea tranzactiilor efectuate de cattre utilizatorii de aparate de marcat fiscale pana la repunerea in functiune a aparatului defect
15.Registrul special pentru casele de schimb valutar
16.Rola-lurnal
17. Raportul fiscal de inchidere zilnica (Raportul Z.)
18.Registrul unic de control.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 July 2008 - 08:22 PM




#22 gorge

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 11 February 2008 - 11:10 AM

Va rog sa ma ajutati o firma nou infintata cu cod caen 8553 (instructaj auto) de ce registre obligatori are nevoie
Va multumesc :tongue:




#23 Sandra

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 68 Postari:
  • Gender:Female

Postat 10 April 2008 - 12:09 AM

In afara de registele contabile obligatorii scoala de soferi trebuie sa mai intocmeasca si un registru de evidenta al cursantilor, registru care trebuie snuruit, numerotat si parafat la ARR.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 July 2008 - 10:39 PM




#24 galusk

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 18 April 2008 - 04:11 PM

buna seara!

de cateva luni...4 mai exact lucrez la o intr constituita de cativa prieteni de ai mei.totul bine si frumos pana cand am inceput activitatea propriu-zisa.

in facultate cand profesorul meu de contabilitate imi zicea ca doar 5% din contabilii de la noi sunt buni (el se baga in cei 5%) credeam ca doar se lauda dar m am convins ca e adevarat cand contabila noastra a UITAT sa ne zica chiar si de registrul unic de control pe care l am luat 2 luni mai tarziu....

as vrea daca se poate sa mi zica cineva exact ce doc avem noi de intocmit la sediu si ce i cu registrul de casa pt ca domnisoara noastra contabila nu ne a zis nmk si am citit pe forum ca acel registru nu se tine de contabil si e cam obligatoriu....

multumesc mult!
:pullhair:

am uitat sa va spun: avem un service de calc de unde vindeam componente de calc si avem si cateva contracte de mentenanta

Aceasta postare a fost editata de galusk: 18 April 2008 - 04:18 PM




#25 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2008 - 04:52 PM

teoretic, contabila ar trebui sa stie tot ce este necesar pt o societate, cel putin dpdv contabil si fiscal.
practic, va sugerez sa cititi pe forum...exista in aceasta sectiune, unde ati postat, topicuri despre registre, declaratii...
Madalina



#26 HotChocolate

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 46 Postari:
  • Gender:Female

Postat 30 June 2008 - 01:31 PM

Intr-o perioada in care o societate nu are nicio inregistrare contabila (de ex imediat dupa infiintare, cum este si cazul meu), trebuie facut reg de casa / jurnal, etc... din moment ce nu a avut loc nicio operatiune?



#27 iliam

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 53 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 30 June 2008 - 02:59 PM

ai operatiuni chiar daca zici tu nu ai activitate.chelt de constituire,subscr cap soc,etc
dupa toate acestea daca chiar nu mai ai nici o activ nu este nevoie sa faci reg de casa pt ca practic chiar nu ai ce sa scrii...iar la celelalte reg la fel,daca nu ai cumparari ce sa scrii in jurn cump?



#28 biofistef

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 02 September 2008 - 10:11 PM

ce documente trebue intocminte pentru a incepe activitatea in un cabinet
cu alte activitati referitoare la sanatatea umana?
va multumesc!



#29 88Andrei

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 16 September 2008 - 01:35 PM

Bunaziua, Am infiintat un SRL cod CAEN 1050(Activitati in ferme mixte) Declaratia 010 e depusa la ORC, maine mi se elibereaza certificatul de inregistrare .....am incercat sa citesc de vreo 2 saptamani si tot nu am gasit cam ce ar trebui sa fac in continuare( ce registre, acte trebuie facute in continuare si unde), si as mai vrea sa stiu daca as putea sa fac in asa fel incat corespondenta societatii sa imi vina la adresa personala si nu la sediu. si nu in ultimul rand as vrea sa vb cu un contabil(eu sunt din gl) sa ma faca si pe mine sa inteleg cateva lucruri,bineinteles contracost (toti cu care am discutat pana acum mi-au spus dk vreau imi fac ei contabilitatea si atat nu prea vor sa discute anumite lucruri in amanunt(cik acele lucruri ar fi treaba lor si nu a mea)....gata ma opresc aici deja am scris prea multe:D

Aceasta postare a fost editata de 88Andrei: 16 September 2008 - 01:44 PM




#30 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2008 - 01:01 PM

Andrei, parerea mea este ca ai nevoie de contabil sau asimilat iar informatiile pe care le-ai solicitat sunt multe, raspunsul nu este neaparat complicat dar necesita timp si, mai mult decat atat, aici pe forum - chiar in sectiunea unde ai postat - exista multe detalii in acest sens.
Am mutat mesajul tau intr-un topic deja existent intrucat nu este necesara aglomerarea forumului cu topicul deschis de tine.
Madalina



#31 noenoe

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 03 October 2008 - 08:41 AM

Buna ziua.

Am cautat pe net, si n-am gasit...poate n-oi fi cautat eu suficient, dar numai conteaza asta acum, deci sunt interesat, de registrele care imi sunt necesare pentru un S.R.L, care are ca activitate principala, administrarea imobilelor pe baza de comision sau contract - cod CAEN 6832.



#32 myhaella7

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 22 January 2009 - 04:59 PM

Am si eu nevoie de un "stat de plata" si un "registru jurnal" pe care sa le pot completa...ma poate ajuta cineva?



#33 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 22 January 2009 - 06:57 PM

Modelul statului de salarii, al registrului-jurnal (si multe altele) le gasesti in
OMEF 3512 din 2008 privind documentele financiar-contabile - anexele din MO 870 bis din 2008.
Le poti transpune in Excel si sa le folosesti. Dar, in afara unor cazuri didactice, nimeni nu mai scrie manual in astfel formulare. Trebuie program de salarii si program de contabilitate.

Aceasta postare a fost editata de nopris: 22 January 2009 - 06:58 PM

Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#34 natsandrea

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 11 June 2009 - 09:14 AM

Buna. Am si eu o intrebare; pt un PFA care sunt registrele care se tin obligatoriu si care sunt declaratiile care treb depuse ptr PFA?
Va multumesc.



#35 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 11 June 2009 - 10:11 AM

Registrul de incasari si plati si Registrul inventar
da o cautare pe forum
este platitor de tva sau nu?



#36 natsandrea

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 11 June 2009 - 12:06 PM

este platitor de tva
am cautat si am gasit informatii
multumesc pt rasp

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 15 June 2009 - 12:06 PM




#37 gabriela berciu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:arad
  • Interests:pictura

Postat 15 April 2010 - 04:06 PM

buna
stie cineva daca este obligatoriu registrul de evidenta contracte
si daca trebuie inregistrat la finante?
multumesc mult de tot



#38 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 April 2010 - 01:27 AM

La finante nu se inregistreaza , deoarece e cu regim intern.



#39 icebluc

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 22 June 2010 - 12:01 PM

Vezi postareaALUPEI OTILIA, la Jun 7 2005, 10:01 PM, a spus:

Va propun sa alcatuim o lista a registrelor+jurnalelor necesare/OBLIGATORII ce trebuie sa existe intr-o firma.
Incep eu:

Registre, jurnale OBLIGATORII:

1. REGISTRUL JURNAL.................Legea Contabilitatii, republicata
2. REGISTRUL INVENTAR.............Legea Contabilitatii, republicata
3. CARTEA MARE .......................Legea Contabilitatii, republicata
4. REGISTRU DE EVIDENTA A SALARIATILOR .....
5. REGISTRUL UNIC DE CONTROL ..........
6. REGISTRUL DE CASA
7. REGISTRUL SCADENTAR ................
8. JURNAL DE CUMPARARI
9. JURNAL DE VANZARI

Registre NECESARE:

1. Registrul de banca (al OP-urilor)
2. Registrul de corespondenta (intrari/iesiri)
3. Registrul numerelor de inventar (pt. mijl. fixe)


REGISTRUL DE EVIDENTA FISCALA?????



#40 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 23 June 2010 - 08:26 PM

Registrul unic de control






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL