Inregistrare CC ANAF
#1
Postat 12 April 2013 - 04:44 PM
#2
Postat 12 April 2013 - 07:26 PM
#3
Postat 12 April 2013 - 08:54 PM
#4
Postat 12 April 2013 - 09:20 PM
"De regula, dupa actualizarea datelor in sistem, care se face in maxim 4 zile lucratoare de la
trimitere, se trimite automat un e-mail de confirmare, care va informeaza că noul număr al
certificatului a fost introdus în baza de date a ANAF și că puteți folosi noul certificat calificat
pentru a accesa serviciile ANAF si a depune documente electronice. Neprimirea acestuia de
catre contribuabil nu reprezinta un obstacol procedural, tehnic sau de alta natura, pentru
depunerea documentelor in format electronic. Dupa acest termen puteți încerca sa utilizati
serviciul de depunere prin internet. Recipisa primita în urma depunerii este o confirmare a
posibilitãții tehnice de utilizare a serviciului "Depunere documente electronice"."
#5
Postat 13 April 2013 - 11:01 AM
Iar ANAF-ul nu va lua de buna o semnatura noua,DIFERITA, doar asa, pentru ca exista alta, expirata sau nu, pe acelasi nume.
Ei vor sa fie "confirmata " acea cheie de emitent si abia apoi o iau in seama. Altfel ce valoare ar mai avea (juridic vorbind)?
Este echivalent cu specimenul de semnatura. Daca iti schimbi semnatura, atunci dai din nou specimen.
#6
Postat 18 April 2013 - 02:48 PM
Mi-am facut semnatura digitala la certdigital. Cel mai ok a fost ca nu a trebuit sa ma deplasez nicaieri, iar cei de acolo mi-au facut semnatura fara s ama vada. Aici e intrebarea mea. Conform legii, ca sa obtin semnatura electronica, trebuia sa ma identifice cineva. In conditiile in care cei de la certdigital nici nu m-au vazut vreodata semnatura mea este valabila?
#7
Postat 18 April 2013 - 03:42 PM
#8
Postat 18 April 2013 - 03:55 PM
#9
Postat 19 April 2013 - 09:57 AM
Trebuie sa te identifice cineva pe lant, sa vada ca esti tu cel din buletin.
Totusi eu zic ca te-a vazut cineva , macar atunci cand ai semnat de primirea token-ului.
Pentru ca eu stiu se predau personal.
#10
Postat 19 April 2013 - 10:09 AM
Ma rog, sper sa nu am probleme cu chestia asta si sa imi fie invatatura de minte...
#11
Postat 19 April 2013 - 10:28 AM
Token-ele se predau personal , adica omului respectiv in mana, cel care preda verifica cine esti.
In concluzie, pot veni prin posta, dar numai recomandat. Cel de la posta iti cere buletinul, vede ca esti tu cu adevarat, isi noteaza seria de buletin, semnezi de primire si abia apoi iti da token-ul.
Aceasta este o procedura obisnuita pentru emiterea token-elor, pentru ca este absurd sa te duci in nu-stiu-ce oras sa te vada ei la fata ca sa-ti dea un token.
PS: Ca sa depui acte semnate de tine in numele unor firme iti mai trebuie de regula si o procura legalizata.
Dar poate vrei doar sa ai tu o semnatura digitala ca sa iti semnezi si datezi documentele sau mail-urile trimise diferitelor persoane (de ex. adrese trimise sefului ca daca nu-ti da bani sa repari priza, luati foc, si asa ai dovada ca l-ai anuntat)
In alta ordine de idei, falsuri se pot face in tara noastra destul de usor, cu ceva bani cred ca poti sa falsifici orice. Nu cred ca cineva care vrea sa falsifice un CI sau niste acte ar trebui sa caute prea mult :))
#12
Postat 19 April 2013 - 12:07 PM
#13
Postat 19 April 2013 - 07:30 PM
Daca au facut ei factura, atunci probabil ca au contract de intermediere (un soi de agenti).
Iar pentru identificarea "la fata" nu cred ca trebuie sa fie operatori de date cu caracter personal, pentru emiterea si gestionarea certificatele digitale insa este obligatoriu (adica cel care gestioneaza certificatele si le emite este operator de date).
#14
Postat 26 March 2019 - 01:42 PM
Referitor la: Erori frecvente
Domeniu: Declarații electronice
Subdomeniu: Declarații electronice
Scurta descriere: Eroare la documentul de confirmare
Intrebare : Cum se rezolva următoarea eroare care apare în momentul în care se încarcă documentul de confirmare pe site-ul ANAF?
”Ne cerem scuze, dar cererea dumneavoastra nu a putut fi indeplinita!
Documentul de confirmare a depasit limita maxima admisa de 3Mb. Va rugam descarcati un nou document de confirmare, completati-l si reincercati transmiterea.”
Raspuns : Pentru a putea încarcă documentul de confirmare este necesar să se descarce un nou document de confirmare de pe portalul ANAF, să se completeze, valideze si să se semneze , atat de titular, cat și de autoritatea de certificare.Dupa semnare, noul document de confirmare trebuie transmis pe portal la sectiunea “Inregistrare certificate calificate” sau “Reinnoire certificate calificate”
Această eroare apare deoarece la completari succesive ale documentului dimensiunea acestuia se mareste si nu mai este acceptat de aplicatie.
Baza legala : Instructiuni nr 1 / 2018 articolul 1
3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi