354=345 10000
Acum eu as vrea sa scad aceste produse ca fiind lipsa pt ca nu mai stie nimeni nimic de ele.
Ce documente si ce inregistrare tb sa fac la 31.12.2013 ca sa le scot din balanta.
Multumesc!
Atentie, contabili!
Contabilitatea se schimba de la 1 ianuarie 2023!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Contabilitate 2023.
Noutati legislative. Studii de Caz. Monografii contabile
Clic aici pentru a deveni membru.
Este GRATUIT!
Va rugam sa va inregistrati pentru a citi TOATE raspunsurile
si explicatiile contabililor prezenti pe Forumul Conta.ro.
...click aici >>
Va multumim
Postat 13 March 2014 - 03:38 PM
Postat 19 March 2014 - 10:52 AM
OMFP 2861/2009,
.........
39. Pentru toate plusurile, lipsurile si deprecierile constatate la bunuri, precum si pentru pagubele determinate de expirarea termenelor de prescriptie a creantelor sau din alte cauze, comisia de inventariere solicita explicatii scrise de la persoanele care au raspunderea gestionarii bunurilor, respectiv a urmaririi decontarii creantelor.
Pe baza explicatiilor primite si a documentelor analizate, comisia de inventariere stabileste natura lipsurilor, pierderilor, pagubelor si deprecierilor constatate, precum si natura plusurilor, propunând, în conformitate cu dispozitiile legale, modul de regularizare a diferentelor dintre datele din contabilitate si cele faptice, rezultate în urma inventarierii.
..............
42. Rezultatele inventarierii se înscriu de catre comisia de inventariere într-un proces verbal. Procesul-verbal privind rezultatele inventarierii trebuie sa contina, în principal, urmatoarele elemente: ..............., rezultatele inventarierii, concluziile si propunerile comisiei cu privire la cauzele plusurilor si ale lipsurilor constatate si persoanele vinovate, precum si propuneri de masuri în legatura cu acestea,.........
.................
43. Propunerile cuprinse în procesul-verbal al comisiei de inventariere se prezinta, în termen de 7 zile lucratoare de la data încheierii operatiunilor de inventariere,administratorului, ordonatorului de credite sau persoanei responsabile cu gestiunea entitatii. Acesta, cu avizul conducatorului compartimentului financiar-contabil si al conducatorului compartimentului juridic, decide asupra solutionarii propunerilor facute, cu respectarea dispozitiilor legale.
................................
46. (3) Bunurile constatate lipsa la inventariere se evalueaza si se înregistreaza în contabilitate la valoarea contabila. Lipsurile imputabile se recupereaza de la persoanele vinovate la valoarea de înlocuire, determinata potrivit prezentelor norme.
Postat 11 September 2015 - 03:32 PM
Postat 11 September 2015 - 03:36 PM
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi