Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
contabilitate II - vanzare amanunt carne si prod. din carne - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


contabilitate II - vanzare amanunt carne si prod. din carne

3 replies to this topic

#1 mari-mb

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 06 March 2014 - 06:16 AM

Buna ziua,
Sunt noua pe acest forum si in domeniul de contabilitate si as avea nevoie de cateva informatii va rog,Am infiintat o II cu domeniul de activitate comert cu amanuntul al carnii si produselor din carne , mi s-a emis certificatul constatator,am inregistrat punctul de lucru la primarie,am depus actele pentru achizitionarea unei case de marcat fiscalizate , ma blochez insa la achizitionarea jurnalului de incasari si plati , as vrea sa imi tin contabilitatea pe programul saga Ps, din cate am citit acesta poate genera jurnalul de incasari si plati. Cand se inregistreaza acesta la Administratia Fiscala in conditiile in care el nu e tipizat pentru a fii inregistrat ,snuruit si parafat in prealabil, si ce alte jurnale sau acte mai e nevoie.... Daca am uitat de vre-un aviz sau e ceva de reamintit va rog sa o faceti, chiar am nevoie !!!Va multumesc



#2 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 06 March 2014 - 10:12 AM

Conform cap.II, pct.20, Ordin 1040/2004 si a cap.IV, Registrul jurnal de incasari si plati se numeroteaza, snuruieste si depune la Adm.FIn. la inceperea activitatii.
Lunar preiei sumele totale din Reg. jurnal pe care il vei avea in Saga si le completezi in Reg. jurnal depus la Adm.fin. Iti dau un extras aici din Ordin:
"REGISTRUL - JURNAL DE INCASARI SI PLATI
(cod 14-1-1/b)

Servește ca:
- document de înregistrare a încasărilor și plăților;
- document de stabilire a situatiei financiare a contribuabilului care conduce evidența contabilă în partidă simplă;
- proba în litigii.
Se întocmește într-un singur exemplar de catre contribuabili, facându-se înregistrarea operațiunilor efectuate pe baza documentelor justificative, distinct, pe fiecare operațiune, fără a se lasa randuri libere, după ce a fost numerotat, snuruit, parafat și înregistrat la organul fiscal teritorial.
Pentru fiecare asociatie fără personalitate juridica se va întocmi câte un registru-jurnal de încasări și plăți.
În Registrul-jurnal de încasări și plăți se înregistreaza nu numai operațiunile în numerar, ci și cele efectuate prin contul curent de la banca.
Contribuabilii platitori de taxa pe valoarea adaugata vor înregistra sumele încasate sau plătite, exclusiv taxa pe valoarea adaugata.
Operatiunile înregistrate în Registrul-jurnal de încasări și plăți se totalizeaza anual.
Registrul-jurnal de încasări și plăți se numeroteaza și se snuruieste. Numerotarea filelor se va face în ordine crescatoare, iar după completarea integrala se deschide un nou registru înregistrat și parafat, care va fi numerotat în ordine crescatoare.
Acest registru se parafeaza de catre organul fiscal teritorial la inceperea și la incetarea activitatii.
În conditiile conducerii evidenței contabile în partidă simplă cu ajutorul tehnicii de calcul, fiecare operațiune economico-financiară se va înregistra în ordine cronologica, în funcție de data de întocmire sau de data de intrare a documentelor. În aceasta situatie Registrul-jurnal de încasări și plăți se editeaza lunar, iar paginile vor fi numerotate pe masura editarii lor.
Registrul-jurnal de încasări și plăți, parafat și înregistrat la organul fiscal teritorial, va fi completat lunar, prin preluarea totalului sumelor din Registrul-jurnal de încasări și plăți obtinut cu ajutorul tehnicii de calcul.
Se arhivează împreună cu documentele justificative care au stat la baza întocmirii lui."

Dana




#3 mari-mb

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 06 March 2014 - 11:33 AM

Va multumesc pentru raspuns, sper sa fi inteles bine , deci voi cumpara registrul, il voi parafa la Administratia Fiscala si tot ce se efectueaza in saga , transcriu in registrul parafat! Va multumesc inca o data !



#4 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2014 - 03:12 PM

NU transcrii tot, ci numai totalurile !! ti-a bolduit textul, Dana42 ... in josul paginii.

Registrul-jurnal de încasări şi plăţi, parafat şi înregistrat la organul fiscal teritorial, va fi completat lunar, prin preluarea totalului sumelor din Registrul-jurnal de încasări şi plăţi obtinut cu ajutorul tehnicii de calcul.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL