Din organigrama de care dispun, in domeniul productiei identific departamentele : proiectare, atelier prelucrari mecanice si compartimentul ctc ( subordonate directorul tehnic); atelier palete si montaj turbine subordonat director palete si montaj turbine si desfacere aprovizionare, subordonat directorului comercial.
Firma lucreaza pe baza de comenzi si contracte. Departamentul de proiectare elaboreaza documentatia pentru procesele de prelucrare mecanica (activitate principala) si aceasta este repartizata pe sectiile de productie aferente produselor. Dispecerii sectiilor primesc impreuna cu documentatia tehnica bonurile de materiale si manopera necesare comenzilor interne lansate.
Cam aici se opresc informatiile pe care le am despre fluxul documentelor.
In elaborarea lucrarii, tinand cont de specificul societatii, la partea de teorie, pe ce ar trebui sa pun accent? Intentionez sa abordez in capitole separate organizarea contabilitatii financiare fata de cea de gestiune, este ok asa?
Puteti sa ma lamuriti , va rog care ar fi fluxul firesc al documentelor in aceasta intreprindere? Nu am cum sa aflu de la cineva de acolo cum sunt organizati exact.
Va multumesc pentru timpul acordat.