Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
inregistrare facturi intarziate la microintreprindere - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

inregistrare facturi intarziate la microintreprindere

1 reply to this topic

#1 adichirla

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:

Postat 13 August 2017 - 03:46 PM

Buna,
Am o problema legata de contabilitatea unei microintreprinderi. Imi spuneti va rog, cum inregistrez facturile cu date de acum 3, 2 luni in urma(nu au fost predate la timp), legate de achizitia unor obiecte de inventar si mijloace fixe destinate dotarii unui cabinet medical? Mentionez ca exista si o aparatura medicala (mijloc fix) care a fost primita gratuit inainte sa se infiinteze microintreprinderea, iar acum este utilizata in cadrul acesteia. Pot sa inregistrez facturile si chitantele cu datele lunii in curs? In mod normal, nefiind platitoare de impozit pe profit si de TVA, nu ar trebui sa depun nici o rectificativa. Va multumesc



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 August 2017 - 03:07 PM

Nu vad alta solutie decat sa inregistrezi facturile la data / luna primirii lor, mai ales daca deja ai depus bilantul la sem. I.
Documentele de plata le poti inreg. cu decont in ziua scaderii lor din caserie, iar amortizarea o calculezi de la data contabilizarii (= data intrarii in gestiune).

Pt aparatura primita gratuit, banuiesc ca ea este pe numele patronului... Prin urmare, se va face fie un contract de donatie catre firma, fie unul de comodat - asta daca patronul nu vrea bani pe acea aparatura primita gratuit.







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL