Da, se pot arhiva electronic, respectand OMFP 2634/205 (citat de tine) si CPF, art. 109.
Dacă evidenţa contabilă este ținută cu ajutorul programelor informatice, firmele pot păstra documentele pe suporturi tehnice, cu condiţia ca actele să poată fi listate în orice moment, fie atunci când entitatea are nevoie, fie la cererea organelor de control competente.
La arhivarea electronica si tinerea evidentei contabile prin mijloace electronice, enitiatea trebuie sa se asigurare ca prelucrarea datelor inregistrate in contabilitate este realizata conform legilor contabile in vigoare.
În cazul în care evidenţele contabile şi fiscale sunt ţinute cu ajutorul sistemelor electronice de gestiune, pe lângă datele arhivate în format electronic contribuabilul este obligat să păstreze şi să prezinte aplicaţiile informatice cu ajutorul cărora le-a generat.
Nerespectarea obligației de a păstra, precum și a obligației de a prezenta organului fiscal datele arhivate în format electronic și aplicațiile informatice cu ajutorul cărora acestea au fost generate este considerată contravenţie şi se sancţionează cu amendă, în conformitate cu prevederile art. 336 alin. (2) lit. c) din actualul Cod de procedură fiscală.