MINISTERUL FINANTELOR
Agentia Nationala de Administrare Fiscala
Serviciul comunicare, relatii publice si mass media
Nr.357/04.03.2022
Prin Formularul de contact din SPV se pot transmite documente care nu sunt inca digitalizate
Agentia Nationala de Administrare Fiscala informeaza contribuabilii ca toate documentele care nu sunt inca digitalizate/disponibile in format electronic se pot transmite prin intermediul Spatiul Privat Virtual.
IMPORTANT: Pentru transmiterea acestor documente, se selecteaza categoria ”Asistenta si indrumare de specialitate in domeniul fiscal”.
Reamintim ca, de la 01.03.2022, transmiterea cererilor, inscrisurilor sau a oricaror altor documente catre organele fiscale de catre contribuabilii/platitorii persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica, precum si persoane fizice care desfasoara o profesie liberala sau exercita o activitate economica in mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spatiului Privat Virtual.
Mentionam ca, pentru a nu exista dificultati in transmiterea cererilor, inscrisurilor sau a oricaror altor documente catre organele fiscale, Centrul National pentru Informatii Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fisierelor ce pot fi atasate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.
De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
scanarea la rezolutie maxim 300 dpi
eliminarea automata a paginilor albe (goale)
scanarea in alb-negru
scanarea intr-un fisier format PDF
comprimarea fisierului PDF
Serviciul comunicare, relații publice și mass media