Agentia Nationala de Administrare Fiscala
Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti
Serviciul Asistenta pentru Contribuabili
Documente ce pot fi comunicate prin serviciul "Spatiul PrivatVirtual" in cazul persoanelor juridice sunt urmatoarele:
I. Documente emise de Ministerul Finantelor/Agentia Nationala de Administrare Fiscala si comunicate persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica:
A. Documente emise automat:
1. Decizii de impunere din oficiu ;
2. Decizii referitoare la obligatiile de plata accesorii;
3. Acte de executare cum ar fi: somatie, titlu executoriu etc.;
4. Alte acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscaleinexecutarealegii, cum ar fi: invitatie, notificare, instiintare etc., stabilite d eMinisterul Finantelor Publice/Agentia Nationala de Administrare Fiscala, conform competentelor legale ;
5. Informatii relevante, rezultate ca urmare a analizei de risc, in vederea instiintarii contribuabililor in scopul conformarii voluntare.
B. Documente emise la cererea persoanei juridice sau entitatii fara personalitate juridica:
1. "Situatia fiscala conform fisei pe platitor la data de...";
2. "Certificatul de atestare fiscala";
3. "Certificatul de cazier fiscal”;
4. "Opinie privind aplicarea legislatiei fiscale”;
5. "Raspunsuri la sesizari, petitii, reclamatii, cereri de audienta”;
6. "Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin Spatiul Privat Virtual";
7. "Documentul de solutionare a cererii de ajutor de stat;
8. Certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelordemarcatelectronice fiscale;
9. Acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscale in executarea legii, la cererea persoanei juridice, stabilite de Ministerul Finantelor/ Agentia Nationala de Administrare Fiscala, conform competentelor legale;
II.Documente emise de persoana juridica sau entitatea farapersonalitatejuridica si comunicate Ministerului Finantelor/ Agentiei Nationale de Administrare Fiscala:
1. Declaratii fiscale;
2. Cerere privind “Situatia fiscala conform fisei pe platitor la data de…”;
3. Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscala;
4. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal;
5. Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea legislatiei fiscale;
6. Sesizare, petitie, reclamatie;
7. Cerere de audienta;
8. Cerere privind “Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin Spatiul Privat Virtual";
9. Solicitare de informatii publice;
10. Cerere de acordare a unui ajutor de stat
11. Cerere de restituire;
12. Cerere de atribuire a numarului de ordine din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate in judet/municipiul Bucuresti sau a numarului unic de identificare din aplicatia informatica a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
13. Alte declaratii, cereri sau documente, stabilite de Ministerul Finantelor/Agentia Nationala de Administrare Fiscala, conform competentelor legale.