Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Documente ce pot fi comunicate prin serviciul "Spatiul PrivatVirtual" in cazul persoanelor juridice - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Documente ce pot fi comunicate prin serviciul "Spatiul PrivatVirtual" in cazul persoanelor juridice

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2022 - 05:16 PM

http://static.anaf.r...c_SPV_%20PJ.pdf

Agentia Nationala de Administrare Fiscala
Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti
Serviciul Asistenta pentru Contribuabili

Documente ce pot fi comunicate prin serviciul "Spatiul PrivatVirtual" in cazul persoanelor juridice sunt urmatoarele:

I. Documente emise de Ministerul Finantelor/Agentia Nationala de Administrare Fiscala si comunicate persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica:

A. Documente emise automat:
1. Decizii de impunere din oficiu ;
2. Decizii referitoare la obligatiile de plata accesorii;
3. Acte de executare cum ar fi: somatie, titlu executoriu etc.;
4. Alte acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscaleinexecutarealegii, cum ar fi: invitatie, notificare, instiintare etc., stabilite d eMinisterul Finantelor Publice/Agentia Nationala de Administrare Fiscala, conform competentelor legale ;
5. Informatii relevante, rezultate ca urmare a analizei de risc, in vederea instiintarii contribuabililor in scopul conformarii voluntare.

B. Documente emise la cererea persoanei juridice sau entitatii fara personalitate juridica:
1. "Situatia fiscala conform fisei pe platitor la data de...";
2. "Certificatul de atestare fiscala";
3. "Certificatul de cazier fiscal”;
4. "Opinie privind aplicarea legislatiei fiscale”;
5. "Raspunsuri la sesizari, petitii, reclamatii, cereri de audienta”;
6. "Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin Spatiul Privat Virtual";
7. "Documentul de solutionare a cererii de ajutor de stat;
8. Certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelordemarcatelectronice fiscale;
9. Acte administrative fiscale sau acte emise de organele fiscale in executarea legii, la cererea persoanei juridice, stabilite de Ministerul Finantelor/ Agentia Nationala de Administrare Fiscala, conform competentelor legale;

II.Documente emise de persoana juridica sau entitatea farapersonalitatejuridica si comunicate Ministerului Finantelor/ Agentiei Nationale de Administrare Fiscala:
1. Declaratii fiscale;
2. Cerere privind “Situatia fiscala conform fisei pe platitor la data de…”;
3. Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscala;
4. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal;
5. Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea legislatiei fiscale;
6. Sesizare, petitie, reclamatie;

7. Cerere de audienta;
8. Cerere privind “Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin Spatiul Privat Virtual";
9. Solicitare de informatii publice;
10. Cerere de acordare a unui ajutor de stat
11. Cerere de restituire;
12. Cerere de atribuire a numarului de ordine din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate in judet/municipiul Bucuresti sau a numarului unic de identificare din aplicatia informatica a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
13. Alte declaratii, cereri sau documente, stabilite de Ministerul Finantelor/Agentia Nationala de Administrare Fiscala, conform competentelor legale.

Fisiere atasate




  • Nu puteti replica pe acest topic



2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL