Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Prestări servicii în U.E. - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Prestări servicii în U.E.

  • Nu puteti replica pe acest topic
No replies to this topic

#1 kr13t14n

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Petroșani

Postat 31 July 2022 - 06:51 PM

Salutare.
SRL 5229, neplătitor de TVA, voi începe în curând activitatea propriu zisă.
Este vorba despre intermediere de vehicule și capacități de transport. Am un contract de intermediere cu firme de transport prin care eu identific potențiali clienți pentru serviciile de transport oferite de aceste firme și în același timp, în numele lor, să negociez și să stabilesc termenii și condițiile desfășurării acelor servicii (practic partea de punere la dispoziție a capacităților de transport, NU organizarea transporturilor efective. Pentru alea se face contract de transport între expeditor și transportator)
Potențialii clienți sunt diferiți expeditori din U.E (plătitori de TVA)., cu care odată ajuns la un comun acord, firmele de transport vor încheia un contract de prestări servicii.
Situația se complică pentru că, parte a desfășurării serviciilor de transport sunt și eu (asigur în primul rând comunicarea, dar pot merge până la dispecerizare completă, cu planning, monitorizare, suport... tot ce implică)
Biroul meu e fix (spațiu comercial dedicat), închiriat în România. Toată munca mea o fac cu ajutorul calculatoarelor și a telefonului.
Circuitul banilor ar fi cam așa:
Expeditorul plătește factura de transport către transportator.
Expeditorul îmi plătește mie serviciul de intermediere (o sumă săptămânală, pe toată durata contractului)
Transportatorul îmi plătește mie serviciul de dispecerat (dacă îl solicită, că cei care au 1 - 2 camioane, nu au nevoie). Tot săptămânal.

Acuma... ce anume trebuie să am în vedere? Există ceva reguli care se aplică în această situație?


  • Nu puteti replica pe acest topic



2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL