Ministerul Finantelor
Agentia Nationala de Administrare Fiscala
Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Ploiesti
Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman
Nr. TRG DEX 9957 / 22.09.2022
Comunicarea actelor administrative emise in forma electronica
Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman informeaza contribuabilii ca au fost modificate prevederile art. 47 alin (15) din Codul de Procedura Fiscala cu privire la comunicarea actelor administrative in sensul ca toate actele administrativ fiscale emise in forma electronica se comunica contribuabililor/platitorilor prin intermediul Spatiului Privat Virtual.
Comunicarea acestor acte se considera a fi realizata la data punerii la dispozitia contribuabilului/platitorului prin Spatiul Privat Virtual .
Inainte de aparitia O.G. nr. 31/2022 actul administrativ se comunica pe aceasta cale doar daca opta contribuabilul si se considera comunicat in termen de 15 zile de la data transmiterii actului catre contribuabil/platitor ori imputernicitul sau curatorul acestora.
Reamintim totodata ca, actele administrative fiscale emise pe suport hartie pot fi comunicate fie prin posta, potrivit art. 47 alin. (3) - (7) din Codul de Procedura Fiscala, prin remitere la domiciliul fiscal al contribuabilului/platitorului ori imputernicitului/curatorului acestuia sau la sediul organului fiscal emitent, ori de cate ori contribuabilul/platitorul sau imputernicitul/curatorul acestora se prezinta la sediul organului fiscal si solicita acest lucru, potrivit prevederilor art. 47 alin. (8) - (14) din Codul de Procedura Fiscala.
Baza legala: Ordonanta Guvernului nr. 31/2022 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de Procedura Fiscala publicat in Monitorul Oficial al Romaniei partea I nr. 857/31.08.2022.
Gabriela Olteanu
Sef Administratie