Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
mihavesa - Viewing Profile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Jump to content


mihavesa

Member Since 09 Mar 2005
Offline Last Active May 07 2020 12:30 PM
-----

Topics I've Started

Noi reglementari privind cheltuielile cu dobanzile la calculul profitului impozabil

25 May 2009 - 04:19 PM

Guvernul a majorat la 8% nivelul ratei dobanzii pentru imprumuturile in valuta, utilizata la determinarea profitului impozabil.



Masura a fost luata printr-o Hotarare de Guvern pentru modificarea pct.701 din Normele metodologice de aplicare a legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, adoptata in sedinta de saptamana trecuta.

Actul normativ actualizeaza datele cu caracter fiscal, in conformitate cu prevederile art. 23 alin. 5, lit.b din Codul Fiscal, conform carora nivelul ratei dobanzii pentru imprumuturile in valuta se actualizeaza prin hotarare a Guvernului.

Astfel, potrivit HG adoptata de Guvern, pentru determinarea profitului impozabil incepand cu anul fiscal 2009, nivelul ratei dobanzii pentru imprumuturile in valuta va creste de la 7% la 8%.

Printre cheltuielile deductibile pentru determinarea profitului impozabil se numara si cheltuielile cu dobanda, in limita prevazuta la articolul 23 din Codul fiscal.

Art. 23 alin. (5) lit. b) din Codul Fiscal se refera la deductibilitatea dobanzilor la imprumuturile in valuta obtinute direct sau indirect de la entitati, altele decat banci internationale de dezvoltare si organizatii similare, expres mentionate, si cele care sunt garantate de stat, cele aferente imprumuturilor obtinute de la institutiile de credit romane sau straine, institutiile financiare nebancare, de la persoanele juridice care acorda credite potrivit legii, precum si cele obtinute in baza obligatiunilor admise la tranzactionare pe o piata reglementata. Este vorba, printre altele, de imprumuturi obtinute de la societati din grup, actionari sau asociati.

MO 506/2007

01 August 2008 - 05:19 PM

CAPITOLUL I
Dispoziții generale

Art. 1. - (1) Prezenta lege stabilește regimul juridic al documentelor în formă electronică ce conțin date privind operațiunile economice de schimb sau vânzare de bunuri sau servicii între persoane care emit și primesc facturi, bonuri fiscale sau chitanțe în formă electronică.
(2) Facturile, bonurile fiscale și chitanțele în formă electronică constituie documente justificative în înțelesul Legii contabilității nr. 82/1991, republicată.
(3) Prezenta lege se aplică persoanelor stabilite în România, în înțelesul prevederilor titlului VI din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, și care desfășoară activități economice pe teritoriul României.
Art. 2. - Prezenta lege se completează cu dispozițiile legale privind încheierea, validitatea și efectele actelor juridice, precum și cu cele prevăzute de Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare, și de celelalte acte normative în vigoare.
Art. 3. - Nicio dispoziție a prezentei legi nu poate fi interpretată în sensul limitării autonomiei de voință și a libertății contractuale a părților.
Art. 4. - În înțelesul prezentei legi, termenii și expresiile de mai jos se definesc după cum urmează:
a) emiterea facturilor în formă electronică - operațiunea de întocmire, semnare electronică și marcare temporală a facturilor în formă electronică utilizând un sistem informatic omologat;
b) semnătură electronică - semnătura electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat, în înțelesul Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică;
c) marcă temporală - marca temporală în înțelesul Legii nr. 451/2004 privind marca temporală;
d) factură în formă electronică - documentul în formă electronică ce caracterizează în mod unic și neechivoc schimbul sau vânzarea de bunuri sau servicii, semnat cu semnătură electronică și purtând marca temporală, care conține datele cuprinse în formularul facturii și care este înregistrat pe medii compatibile cu prelucrarea automată a datelor;
e) pachet de facturi în formă electronică - două sau mai multe facturi în formă electronică, emise la momente de timp diferite și transmise către același beneficiar la același moment de timp;
f) lot de facturi în formă electronică - două sau mai multe facturi în formă electronică, emise la momente de timp diferite și transmise către beneficiari diferiți la același moment de timp;
g) bon fiscal în formă electronică - documentul financiar-fiscal care întrunește toate condițiile impuse de prevederile legale în materie referitoare la conținut, emis de echipamentele electronice de marcat, care conține date înregistrate pe medii compatibile cu prelucrarea automată a datelor, semnat cu semnătură electronică și purtând marca temporală;
h) chitanță în formă electronică - documentul financiar-fiscal care întrunește toate condițiile impuse de prevederile legale în materie referitoare la conținut și formă, înregistrat pe medii compatibile cu prelucrarea automată a datelor, semnat cu semnătură electronică și purtând marca temporală;
i) furnizor de servicii de facturare electronică - persoana fizică sau juridică care emite, transmite sau convertește facturi, bonuri sau chitanțe în formă electronică, în nume propriu sau în numele unor terți.

CAPITOLUL II
Factura în formă electronică

Art. 5. - Persoana fizică sau juridică ce emite facturi, denumită în continuare emitent, poate să opteze pentru emiterea facturilor în formă electronică, cu condiția garantării autenticității, originii și integrității conținutului, conform condițiilor prevăzute de prezenta lege.
Art. 6. - Facturile și chitanțele în formă electronică emise fără îndeplinirea condițiilor prevăzute de prezenta lege nu au calitatea de document justificativ, în înțelesul prevederilor Legii nr. 82/1991, republicată.

SECȚIUNEA 1
Emiterea facturilor

Art. 7. - (1) Emiterea tuturor facturilor de către o persoană fizică sau juridică se face exclusiv în una dintre următoarele două modalități, la alegerea exclusivă a emitentului: în formă electronică sau pe suport de hârtie.
(2) Emitentul poate opta pentru schimbarea modalității de emitere, cu notificarea Ministerului Economiei și Finanțelor.
Art. 8. - Emitentul facturii în formă electronică răspunde pentru legalitatea, autenticitatea, originea și integritatea conținutului.
Art. 9. - (1) Factura în formă electronică respectă formatul și conținutul stabilite de actele normative speciale și va conține marca temporală care certifică momentul emiterii și semnătura electronică a emitentului facturii.
(2) Certificatul aferent semnăturii electronice a emitentului facturii în formă electronică va conține informații privind identificatorul fiscal și numărul notificării înregistrate la Ministerul Economiei și Finanțelor.
Art. 10. - Emitentul este obligat să țină evidența facturilor electronice emise într-un registru electronic de evidență a facturilor în formă electronică și să menționeze existența unui exemplar pe suport de hârtie, dacă este cazul. Operarea în acest registru se realizează conform regulilor de operare a registrelor similare pe suport de hârtie, completate cu normele metodologice emise de Ministerul Economiei și Finanțelor în termen de 60 de zile de la data publicării prezentei legi.

SECȚIUNEA a 2-a
Transmiterea facturilor

Art. 11. - (1) Transmiterea facturilor emise în formă electronică se face în una dintre următoarele două modalități: prin mijloace electronice, în condițiile prevăzute de Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare, sau pe suport de hârtie.
(2) Transmiterea unei facturi în formă electronică se poate face individual, în pachete sau în loturi.

SECȚIUNEA a 3-a
Anularea facturilor

Art. 12. - (1) Emitentul facturii în formă electronică și beneficiarul acesteia încheie un act juridic prin care se specifică anularea de comun acord a facturii sau a facturilor respective și care conține:
a) seria și numărul fiecărei facturi anulate;
b) data emiterii fiecărei facturi anulate;
c) data transmiterii fiecărei facturi anulate;
d) data anulării;
e) semnătura olografă a părților și ștampila, unde este cazul.
(2) Actul juridic se întocmește în 3 exemplare, din care un exemplar rămâne emitentului, unul beneficiarului, iar al treilea este păstrat de către persoana abilitată să opereze anularea facturii electronice.
(3) Atât emitentul, cât și beneficiarul operează modificarea în documentele care au avut la bază facturile respective, precum și în Registrul electronic de evidență a facturilor în formă electronică. Emitentul anulează factura, specificând această operațiune prin marcarea facturii în formă electronică ca fiind anulată, atașând semnătura electronică și marca temporală corespunzătoare momentului anulării, astfel încât anularea să fie evidențiată la vizualizarea facturii în formă electronică.
(4) Emitentul este obligat să notifice Ministerului Economiei și Finanțelor anularea facturii în formă electronică, menționând datele de identificare a fiecărei facturi anulate și data la care a fost întocmit documentul prin care s-a convenit anularea.
(5) Prevederile prezentei secțiuni se completează cu prevederile Legii nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare, privind corectarea facturilor.

CAPITOLUL III
Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească persoanele
care emit facturi în formă electronică

Art. 13. - Emitentul facturii în formă electronică trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) să utilizeze un sistem informatic omologat de Autoritatea Națională pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației, în condițiile cap. VIII;
b) să dispună de mijloace tehnice și umane corespunzătoare pentru garantarea securității, fiabilității și continuității serviciilor de prelucrare a datelor în formă electronică;
c) să folosească personal cu cunoștințe de specialitate în domeniul tehnologiei semnăturii electronice și cu o practică suficientă în ceea ce privește procedurile de securitate corespunzătoare;
d) să fie în măsură să gestioneze și să arhiveze toate informațiile privind fiecare factură în formă electronică emisă, pe perioada de timp stabilită prin normele legale în vigoare;
e) să utilizeze sisteme omologate pentru arhivarea de facturi în formă electronică în conformitate cu prevederile Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică. Pe durata arhivării, persoanele care au responsabilitatea arhivării vor lua măsuri ca orice factură în formă electronică să poată fi accesată numai de către emitent, beneficiar sau organele abilitate prin lege. Arhivarea facturilor în formă electronică se poate face și de alte persoane decât emitentul acestora, în condițiile în care acestea sunt autorizate în acest sens și îndeplinesc condițiile tehnice și de personal prevăzute la lit. b) și c).
Art. 14. - (1) Emitentul facturii în formă electronică este obligat să notifice Autorității Naționale pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației orice modificare a sistemului informatic cu funcții omologate pentru emiterea facturilor în formă electronică. Orice astfel de modificare este notificată cu cel puțin 45 de zile înainte de data punerii în funcțiune.
(2) Autoritatea Națională pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației avizează modificările aduse în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrării notificării.
Art. 15. - Emitentul facturii în formă electronică are obligația de a notifica Ministerului Economiei și Finanțelor în termen de 24 de ore orice modificare survenită în legătură cu datele de identificare.
Art. 16. - Ministerul Economiei și Finanțelor verifică respectarea condițiilor prevăzute pentru emiterea facturilor în formă electronică și aplicarea dispozițiilor prezentei legi.

CAPITOLUL IV
Externalizarea serviciilor de emitere,
transmitere și arhivare a facturilor în formă electronică

Art. 17. - (1) Activitățile de emitere, transmitere a facturilor în formă electronică, precum și cele de arhivare a facturilor în formă electronică pot fi realizate și de către alte persoane decât emitentul de drept al facturii în formă electronică, în următoarele condiții:
a) să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 13;
b) să existe un contract valabil încheiat între emitentul de drept al facturii în formă electronică și un furnizor de servicii de emitere a facturilor în formă electronică.
(2) Certificatul aferent semnăturii electronice a persoanelor care prestează servicii de emitere, transmitere sau arhivare a facturilor în formă electronică va conține informații privind calitatea de furnizor de servicii și datele sale de identificare.
Art. 18. - (1) Furnizorii de servicii de emitere a facturilor în formă electronică pot să presteze servicii de conversie a unei facturi deja emise pe suport de hârtie în factură în formă electronică, la cererea beneficiarului.
(2) Conversia se poate realiza numai după factura în original. Factura în formă electronică rezultată dobândește calitatea de document justificativ numai după înscrierea precizării: "prezenta factură este conformă cu originalul emis inițial pe suport de hârtie având seria .... nr. ........ din data de ........., emisă de ..................." și atașarea semnăturii electronice a furnizorului de servicii de emitere a facturilor în formă electronică, precum și a mărcii temporale certificând momentul conversiei, atât în cazul facturilor individuale, cât și în cazul în care conversia se face pentru un pachet sau lot de facturi.

CAPITOLUL V
Chitanța în formă electronică

Art. 19. - (1) Chitanța în formă electronică respectă condițiile privind formatul și conținutul obligatorii stabilite de actele normative în vigoare și conține marca temporală și semnătura electronică a emitentului chitanței.
(2) Certificatul aferent semnăturii electronice a emitentului chitanței va conține informații privind identificatorul fiscal și numărul notificării înregistrate la Ministerul Economiei și Finanțelor.
Art. 20. - Prevederile privind emiterea, transmiterea, stocarea, arhivarea, conversia și utilizarea facturilor prevăzute în prezenta lege sunt aplicabile și chitanțelor în formă electronică, cu excepția acelor prevederi care din punct de vedere financiar-fiscal nu le sunt aplicabile.

CAPITOLUL VI
Regimul documentelor în formă electronică aferente
tranzacțiilor înregistrate prin intermediul caselor de
marcat și terminalelor automate bancare (bancomat)

Art. 21. - Bonurile fiscale și bonurile emise de casele de marcat și de bancomatele bancare, în formă electronică, stocate la emitent, au același regim juridic ca și cele emise pe hârtie.
Art. 22. - (1) Persoanele care au obligația de a emite bonuri prin intermediul caselor de marcat sau al terminalelor automate bancare (bancomat) pot păstra în formă electronică documentul generat în formă electronică în următoarele condiții:
a) să îndeplinească cerințele privind asigurarea conformității informațiilor înregistrate în formă electronică cu cele înscrise pe documentul pe hârtie;
b) să arhiveze și să asigure accesul la bonurile emise în formă electronică.
(2) Ministerul Economiei și Finanțelor va stabili condițiile specifice de emitere a documentelor prevăzute la art. 21.
(3) Ministerul Economiei și Finanțelor autorizează persoanele care îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. (1) să păstreze în formă electronică bonurile emise de casele de marcat/bancomat.
(4) Condițiile de autorizare vor fi stabilite prin norme metodologice emise de Ministerul Economiei și Finanțelor, în termen de 60 de zile de la data publicării prezentei legi.
Art. 23. - Termenul de arhivare al bonurilor fiscale și al bonurilor emise de casele de marcat de către bancomatele bancare, în formă electronică, va fi același cu cel prevăzut pentru cele emise pe suport de hârtie.

CAPITOLUL VII
Registrul electronic al persoanelor care emit facturi,
chitanțe și bonuri fiscale în formă electronică

Art. 24. - (1) În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei legi se înființează Registrul electronic al persoanelor care emit facturi, chitanțe și bonuri fiscale în formă electronică, constituit și actualizat de Ministerul Economiei și Finanțelor.
(2) Procedura de înscriere în registru și documentația necesară se stabilesc prin normele metodologice elaborate de Ministerul Economiei și Finanțelor, în termen de 60 de zile de la data publicării prezentei legi.
Art. 25. - Registrul este public, disponibil on-line, și se actualizează permanent. Condițiile de acces la informațiile pe care le conține, informațiile care pot fi oferite solicitanților și modul de actualizare a registrului se stabilesc prin normele metodologice elaborate de Ministerul Economiei și Finanțelor, în termen de 60 de zile de la data publicării prezentei legi.

CAPITOLUL VIII
Omologarea sistemelor informatice

Art. 26. - (1) Sistemele informatice destinate operațiunilor de emitere a facturilor în formă electronică pot fi utilizate numai dacă sunt omologate în prealabil de către Autoritatea Națională pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației.
(2) Conformitatea acestor sisteme informatice cu normele de securizare a informației prelucrate sau arhivate, precum și cu prevederile prezentei legi se verifică de către Autoritatea Națională pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației, cu respectarea principiilor standardizării și interoperabilității.
(3) În urma îndeplinirii procedurii de verificare a sistemului informatic, Autoritatea Națională pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației emite certificatul de omologare a sistemului informatic. Certificatul poate fi retras în cazul în care Autoritatea Națională pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației constată că sistemul informatic nu mai îndeplinește criteriile prevăzute în normele de asigurare a informației prelucrate sau arhivate. Autoritatea Națională pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației are obligația de a comunica Ministerului Economiei și Finanțelor retragerea acestui certificat în termen de 15 zile.
(4) Procedura de verificare și omologare a sistemelor informatice se stabilește prin decizie a președintelui Autorității Naționale pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației, cu consultarea reprezentanților organismelor din domeniul profesiei contabile și a Ministerului Economiei și Finanțelor.
(5) Efectuarea verificării prevăzute la alin. (2) se realizează numai după plata de către solicitant către Autoritatea Națională pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației a unui tarif de omologare al cărui cuantum va fi stabilit prin decizie a președintelui Autorității Naționale pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației.
(6) Tariful de omologare constituie venit propriu al Autorității Naționale pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației.

CAPITOLUL IX
Contravenții și sancțiuni

Art. 27. - Constituie contravenție fapta persoanei fizice sau juridice care:
a) omite să opereze în Registrul electronic de evidență a facturilor în formă electronică sau operează cu nerespectarea prevederilor prezentei legi;
b) omite să efectueze notificarea prevăzută la art. 12 alin. (4);
c) omite sau întârzie să efectueze notificarea prevăzută la art. 15;
d) pune în funcțiune modificările aduse sistemului informatic cu funcții omologate pentru emiterea facturilor în formă electronică fără avizul prevăzut la art. 14 alin. (2).
Art. 28. - Contravențiile prevăzute la art. 27 se sancționează cu amendă de la 500 lei la 5.000 lei.
Art. 29. - (1) Constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor sunt de competența personalului anume împuternicit în acest sens din cadrul Ministerului Economiei și Finanțelor.
(2) Pentru constatarea contravențiilor prevăzute la art. 27 lit. d), Ministerul Economiei și Finanțelor poate solicita Autorității Naționale pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației efectuarea de verificări.

CAPITOLUL X
Dispoziții tranzitorii și finale

Art. 30. - (1) În termen de 90 de zile de la publicarea prezentei legi, Autoritatea Națională pentru Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației va elabora reglementările referitoare la normele de performanță și securitate cu privire la sistemele informatice utilizate de persoanele care emit, transmit sau arhivează facturi, chitanțe și bonuri fiscale în formă electronică.
(2) Cheltuielile înregistrate de persoanele care emit, transmit sau arhivează facturi, chitanțe și bonuri fiscale în formă electronică, cheltuielile efectuate cu investițiile pentru dotări și alte utilități necesare desfășurării acestei activități sunt amortizabile pe o perioadă de 5 ani de la prima înregistrare ca utilizator de factură în formă electronică.
(3) Cheltuielile înregistrate de persoanele care emit facturi, chitanțe și bonuri fiscale în formă electronică privind investițiile legate de modificarea și perfecționarea sistemelor informatice utilizate în activitatea de facturare electronică sunt amortizabile pe o perioadă de 3 ani, începând cu data inițierii investiției, probată cu hotărârea administratorului, respectiv a consiliului de administrație al persoanei care inițiază cheltuiala, iar în cazul persoanelor fizice, prin declarație pe propria răspundere.
Art. 31. - Dispozițiile prezentei legi se completează cu prevederile Legii nr. 82/1991, republicată, ale Legii nr. 455/2001, ale Legii nr. 451/2004 și ale Legii nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 32. - Prezenta lege intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2008.

Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 și ale art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată.


PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR PREȘEDINTELE SENATULUI
BOGDAN OLTEANU NICOLAE VĂCĂROIU


București, 19 iulie 2007.
Nr. 260.

protectia muncii

07 May 2008 - 09:33 AM

Stie cineva daca protectia muncii este obligatorie pt firme ? care ar fi legea care reglementeaza acest aspect ? care este frecventa efectuarii protectiei muncii si cine o poate face ?

HG 322/2008

28 March 2008 - 05:43 PM

La propunerea Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Guvernul a adoptat ieri, 27.3.2008, H.G. 322/2008 privind acordarea de facilitati pentru actualizarea obiectului de activitate potrivit Clasificarii activitatilor din economia nationala – CAEN Rev. 2.
Aceasta Hotarare de Guvern este binevenita pentru toti agentii economici deoarece ii scuteste de plata taxelor percepute pentru operatiunea de actualizare a Codului CAEN. Totodata, persoanele juridice care solicita actualizarea obiectului de activitate, nu mai au obligatia de a publica modificarile in Monitorul Oficial si nici de a depune actul constitutiv actualizat.

“Camera de Comert si Industrie a Romaniei, in noua sa formula de reprezentare nationala, a reactionat cu promptitudine sanctionand o grava anomalie care aducea considerabile prejudicii financiare si birocratice agentilor economici din Romania. Ne bucuram ca eforturile noastre au fost incununate de succes, desi ne-am fi dorit ca aceasta prevedere sa cuprinda si restituirea sumelor deja platite de acele societati comerciale care au derulat pana in prezent procedurile respective. Doresc sa reafirm ca institutia Camerei de Comert si Industrie a Romaniei va sprijini si promova toate masurile ce vizeaza reducerea birocratiei si scaderea taxelor percepute operatorilor economici. In concordanta cu strategiile propuse de Comisia Europeana, Camera de Comert si Industrie a Romaniei se angajeaza sa promoveze reducerea sarcinilor administrative pentru mediul de afaceri cu pana la 25% fata de cel inregistrat in acest moment” – declara presedintele Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, domnul Mihail M. Vlasov.
Camera de Comert si Industrie a Romaniei, in calitatea sa de reprezentant al intregului Sistem Cameral Romanesc, se angajeaza sa continue activitatea de lobby pe langa autoritatile publice in folosul mediului de afaceri din Romania. Este prima initiativa de succes dintr-o serie pe care CCIR le va promova pe tot parcursul anului.
Numai in acest fel, incurajand initiativa privata, economia romaneasca va deveni cu adevarat competitiva si se va ridica la standardele impuse de piata unica europeana.

BIROUL DE PRESA-COMUNICARE

Telefon: 3199481
Email: drp@ccir.ro

Noi modificari - MO 217/21.03.2008

25 March 2008 - 08:59 AM

Au aparut urmatoarele modificari :
Ordonanță de urgență nr. 28 din 19/03/2008 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale

si

Ordonanță de urgență nr. 30 din 19/03/2008privind unele măsuri financiare.

Cometa SQL