Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
atodor - Viewing Profile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Jump to content


atodor

Member Since 16 Aug 2005
Offline Last Active Jan 31 2020 05:26 PM
-----

Topics I've Started

fond de mediu

26 January 2020 - 09:37 PM

e prima declaratie la fondul de mediu si am o mmaaaaaaaaaaarre nelamurire:

1. un atelier de triccotaje care binenteles are unele deseuri(fire de lana, PNA, etc) pe care le refoloseste la umplerea unor perne, trebuie sa declare aceste deseuri in declaratia de mediu?
2. clasicul gunoi pe care-l ridica firma de salubritate cu care avem contract, trebuie declarat sau nu? In caz afirmativ daca se ridica cca 3 mc/an cat anume declar(nu avem pe an nici 50 de kg si la deseuri municipale e treciut doar 1 tona)

concediu medical - stagiu la aceasta societate < 6 luni

14 February 2019 - 09:42 PM

Am mare nevoie de ajutor:

O salariata se angajeaza la firma X in septembrie 2018. In ianuarie 2019 primeste 2 zile de concediu medical (cod 06).
Anterior a lucrat la o alta firma pana la 1 septembrie 2018 cand intra in somaj circa 3 saptamani..
Practic are cele 6 luni/12 cotizate.

1. Cum se calculeaza baza pentru concediu medical? E suficient sa calculez pe baza salariilor sept. 2018-dec.2018, sau trebuie sa iau in calcul si salariile din lunile anterioare(de la vechiul angajator) si eventual sa iau in calcul si indemnizatia de somaj?

2. Avand in vedere ca nu am mai avut cazuri de concedii medicale de mai bine de 4 ani, chiar daca intrebarea va parea puerila: pentru cele 2 zile platite de angajator mai trebuie sa depunem ceva la casa de asigurari de sanatate? Se mai depune undeva unul din cele 2 formulare a concediului medical?

3. Daca nu luam in considerare concediul medical(propunerea patronului) si platim cele 2 zile ca si cand doamna ar fi fost la servici, ce se poate intampla?

4. In ce priveste monografia contabila pt. cele 2 zile de CM:

641 = 421 Valoare CM suportat de unitate

Retinerea sumelor datorate pentru concediile medicale:
421 = 4315 CAS datorat pentru CM
421 = 444 Impozit pe salarii

646 = 436 Contributia asiguratorie pentru munca

Pt.CM suportat de unitate se retine/achita CASS ?


Multumesc anticipat pentru raspuns!

laptop<1800 direct pe cheltuieli? Va rog, e urgeeeeeeeent!

29 December 2011 - 11:53 AM

Un laptop cu valoarea de intrare sub 1800 lei poate fi baghat direct pe cheltuieli sau trebuie amortizat in x luni?
Am nevoie urgent de parerea voastra. Va rog mult de tot, dati-mi o mana de ajutor.

Multumesc anticipat!

micro/angajat 2 ore?

25 January 2010 - 10:42 AM

pt. ca o firma sa-si pastreze statutul de micro(nu mai are angajati de la inceputul anului) e suficient sa angajeze pe cineva (cu aceeasi zi in care a ramas fara angajat) doar cu 2 ore?

contabilitate asoc. pers. cu handicap

24 January 2010 - 01:09 PM

Habar nu am despre contabilitatea asociatiilor, dar am acceptat la cererea sefului sa ma ocup si de contabilitatea unei asociatii(persoane cu handicap) care are o sectie de productie. Asociatia/sectia a fost infiintata in dec.2009 si are 14 angajati, toti persoane cu handicap.

ca sa va explic mai aplicat:

pe dec. am doar chelt. de infiintare, niste bonuri de rechizite, o receptie(cu TVA, dar assoc. e inregistratain scopuri de tva doar de la 01.01.2010), nu am salarii pe dec 2009(doar de la 01.01.2010)

Ce declaratii trebuie sa depun acum in 25 Ianuarie?
Ce fac cu TVA-ul din receptia din decembrie, daca Assoc. e inreg in scopuri de tvA doar cu acest an.

Va rog dati-mi un sfat. Sunt rupta de obosealaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
A, si inca ceva: daca am inteles eu bine aici nu e cazul de vreun impozit pe profit sau venit. NU?

PROMIT SOLEMN SA MA PUN LA PUNCT si sa nu mai vin cu asemenea intrebari tampite, DAR acum am mare nevoie de ajutor.

Si inca ceva: ce termen are bilantul la genul asta de Asociatii?

Orice sfat, e bine venit.
Va multumesc anticipat!

Cometa SQL