Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
cristisv - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


cristisv

Inregistrat la: 20 Apr 2007
Offline Ultimul click: Aug 25 2010 12:40 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Registrul nontransferuri intracomunitare

08 July 2008 - 11:22 PM

Buna, cine ma poate ajuta cu o speta legata de Registrul Bunurilor Primite ? Si anume:
X SRL efectueaza o prestare de serviciu pentru Y SRL din alt stat membru UE, (vechiul lohn) . Eu conduc acest registru dar la ultimul control de TVA m-au bagat in ceata . Eu operez intrarile de bunuri in luna respeciva - pe pozitii 250-260/luna aproxumativ, din NIR-uri (10-30 la numar).
Cand se trimite produsul finit eu il trec in rubricatura aferenta din formular in luna in care au iesit , cei de la TVA mi-au zis ca produsele care ies trebuiesc trecute in registrul in care s-a inregistrat intrarile de materiile prime aferente acestora. practic e imposibil, lucrez in momentul de fata cu 30 de comenzi si de fiecare data cand am livrare ar trebui sa iau toate dosarele sa caut in ce luna a intrat materia prima + completarile aferente lipsei de material. Practic dupa o livrare la care ii fac si consumul specific de materiale ar trebui sa mai lucrez vreo 4-5 zile ca sa modific registrele din urma... nu mai stiu ce sa fac, va rog ajutati-ma

Cometa SQL