Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Vall - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Vall

Inregistrat la: 06 Aug 2007
Offline Ultimul click: Oct 10 2013 12:59 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Bilant/balanta pierdute

30 July 2013 - 11:29 AM

Multumesc frumos pentru info.

Imediat fac cererea :)

In topicul:Bilant/balanta pierdute

25 July 2013 - 03:09 PM

Ok,

Multumesc pentru sfat.

In topicul:PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

08 August 2012 - 08:49 AM

O sa invat ce este nevoie pentru a putea sa le calculez.

Multumesc! :)

In topicul:PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

07 August 2012 - 09:14 AM

Mersi pentru un quickview asupra celor necesare, urmaresc atent ce zici :)

Nu ma las batut, o sa reusesc sa imi tin eu lucrurile astea cat timp sunt de ordin minuscul.

Cand se complica lucrurile sau devin SRL cu activitate cat de cat medie nici nu vreau sa le urmaresc eu.

Eu nu vreau sa devin contabil si sa tin contabilitatea altor firme, vreau doar sa imi tin/administrez firma mea minuscula pe partea de financiar.

:)

In topicul:PASI PENTRU A DEVENI ANGAJATOR

06 August 2012 - 12:15 PM

Multumesc pentru raspunsul sincer si corect :)

Sunt constient ca este nevoie de un bagaj de cunostinte pentru a fi totul in regula...dar momentan nu am alta solutie decat sa incerc.

Din aceasta cauza astept sfatului unui contabil dispus sa ma invete lucrurile elementare pentru a putea tine totul sub control.

O declaratie 101, 100, etc sunt sigur ca pot sa invat sa o fac/calculez, balanta/bilantul este o alta mancare de peste si oricum trebuie sa fie semnata de un expert contabil.

Registru am nevoie de invat sa fac.

Factura, chitanta stiu + folosesc un program de facturare numit Facturis.

Inventar nu am.

Stoc nu am.

Benzina, cheltuieli speciale nu sunt.

Cometa SQL