Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Trifan Adriana - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Trifan Adriana

Inregistrat la: 30 Jun 2009
Offline Ultimul click: Private
-----

Topicele mele

pfa in lumina legii 182/2016

14 November 2016 - 01:20 AM

Buna ziua
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema
Am calitatea de salariata a unui Cabinet medical, contabila, cu studii superioare., cu timp partial
Ca urmare a aparitiei legii 182/2016, care prevede ca un Pfa poate avea doar 3 salariati - sunt angajate 3 asistente medicale - eu fiind a 4 a salariata, cum ma sfatuiti sa procedez, pentru a putea continua colaborarea cu acest cabinet. Mentionez ca intentionez sa dau examen de acces la ceccar, dar doar in toamna anului 2017- anul acesta m-am trezit prea tarziu.
Fiind contabilitate in partida simpla, imi pot autoriza un PFA cu cod CAEn 6203 Activitati de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul si sa pot factura ca o prestare de servicii?
Multumesc

cheltuiala mijloc fix cabinet medical

30 December 2011 - 09:27 PM

Buna seara

Va rog sa ma lamuriti in urmatoarea problema: in cazul unui cabinet medical, pentru achizitionarea unui mijloc fix , utilizat in scopul functionarii cabinetului, cheltuiala se inregistreaza in momentul punerii in functiune a mijlocui fix fara amortizare?


In cazul in care se achita un avans in 2011 pentru acest mijloc fix, avansul poate fi considerat cheltuiala integrala?


Cum procedez cu diferenta de plata care se va achita in 2012?


Calculez amortizare la acel mijloc fix achizitionat in 2011?

Va multumesc mult


Cometa SQL