Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
DelR91 - Viewing Profile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Jump to content


DelR91

Member Since 21 Sep 2012
Offline Last Active Mar 03 2015 10:19 PM
-----

Posts I've Made

In Topic: Cheltuieli deductibile

24 September 2014 - 03:29 PM

Deci fac borderou de achizitie. Dar nu ma prea pricep, deci mai bine intreb. La valoare ce trec? Calculatorul a fost achizitionat pe parti, dar pe aceeasi factura. s-a achizitionat monitorul si unitatea si licenta de windows. Valoarea la care l-am achizitionat eu a fost 2000. Acum cat e corect sa trec pe borderoul de achizitie? O valoare mai mica? Iar daca valoarea este mai mica decat 1800 trece pe obiecte de inventar?

Si as mai avea o intrebare in legatura cu fisa de magazie pentru formularele cu regim special. Ce formulare trebuie trecute? Facturiere, chitantiere. Registrul unic de control am vazut ca are serie si numar. trebuie trecut si acesta? iar registrul jurnal de incasari si plati si inventar se trec in aceasta fisa?

va multumesc

In Topic: Cheltuieli deductibile

23 September 2014 - 08:46 PM

Buna ziua

Am si eu o nelamurire. Am un pfa cu activitate productie video. In cadrul activitatii lucrez cu un program pe care fac video. Pot trece cheltuiala cu programul ca fiind deductibila, desi calculatorul este al meu personal? adica nu este trecut pe pfa. se pot achizitiona la fel, componente pc, placa grafica, tastatura, mouse si cam tot ce e nevoie in caz ca se defecteaza pc-ul, iar toate aceste cheltuieli sa fie deductibile? sau trebuie trecut si calculatorul pe pfa? si in acest caz, ce documente trebuie intocmite?

Va multumesc

In Topic: venituri din freelancing

28 August 2014 - 03:18 PM

Multumesc frumos. Am reusit pana la urma sa sun la un numar de asistenta la Anaf si mi-au zis la fel. Dar ca trebuie inregistrare ca pfa. Nu se poate plati impozitul doar pe persoana fizica.

In Topic: administrator si salariat

09 August 2014 - 01:31 PM

Buna ziua
V-as ruga sa imi dati niste sfaturi in legatura cu administratia unui SRL-D.
Suntem la inceput, un SRL-D care are 2 asociati, prin actul constitutiv sunt numiti sa asigure administrarea societatii cu puteri depline, separat.
Intrebarea mea este: daca sunt si asociati si administratori amandoi,pot fi si angajati in societate, pe un alt post?
Iar daca sunt specificati in actul constitutiv ca administratori, trebuie intocmit cim pentru aceasta functie? sau pot presta si fara cim?
Multumesc

In Topic: contabilitate srl-d

17 June 2014 - 11:18 AM

Vezi postareaDelR91, la 17 June 2014 - 10:47 AM, a spus:

Buna ziua
Am o societate nou infiintata, srl-d care are in obiectul de activitate comertul online. As vrea sa intreb, la inregistrarea in contabilitate a achizitiilor este suficient doar extrasul de paypal sau este nevoie si de factura din partea furnizorului?
Si mai am o intrebare legata de depunerea declaratiilor. am inteles ca se pot depune declaratii pentru un numar nelimitat de cui-uri cu un singur certificat digital. intrebarea mea este, certificatul trebuie sa fie neaparat detinut de un contabil? sa dau un ex, eu am firma mea iar mama mea este administrator la o asociatie de prop. se poate face imputernicire la notar sa semnez cu certificatul ei?

M-am grabit cand am intrebat de extrasul de paypal. Ma refeream la achizitii de la persoane fizice din afara tarii. De la persoane juridice voi primi factura. In cazul achizitiei de la persoane fizice ce documente mai este nevoie sa intocmesc?

Cometa SQL