Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
lioana - Viewing Profile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Jump to content


lioana

Member Since 25 Nov 2015
Offline Last Active Sep 18 2022 05:16 PM
-----

Posts I've Made

In Topic: Fisa de magazie este absolut obligatorie?

08 September 2022 - 06:09 PM

Multumesc pentru raspuns! Sa inteleg ca pot utiliza aceeasi fisa de magazie pentru mai multi ani? , in acest caz cum vom proceda la arhivare ? Fisele care pe parcursul unui an au miscari , iar la 31.12. nu prezinta stoc cand trebuie arhivate ?
Pentru gestiunile unei societati la care pentru o perioada de timp nu au fost redeschise la inceputul fiecarui an, din diverse motive (lipsa formulare de fisa, volum mare de munca, ,,sa se vada pe fisa de cand nu are miscare un anumit reper"-chiar daca exista o aplicatie informatica care poate furniza aceste date....), am considerat ca ar fi corect sa se redeschida fisele la inceputul fiecarui an, iar dupa incheierea exercitiului financiar sa fie predate spre arhivare, conform anexei 4 din OMFP 2634/2015. Am procedat gresit ?

In Topic: Fisa de magazie este absolut obligatorie?

07 September 2022 - 08:08 PM

Buna seara!
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns legat de fisele de magazie. Conform anexei 4 din OMFP 2634/2015 fisa de magazie face parte din categoria documentelor financiar contabile care se păstrează timp de 5 ani, cu începere de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost întocmite. Prin urmare, la fiecare inceput de an aceste fise (care prezinta stoc) trebuie redeschise ? Sau este o greseala redeschiderea lor la fiecare inceput de an ?

In Topic: Decizie de inseriere-bonuri de consum, nir-uri

07 February 2019 - 09:01 PM

Fiecare cu bucataria lui... E pacat ce se intampla avand in vedere ca programul informatic permite emiterea documentelor si nu inteleg de ce trebuie numerotate acum toate carnetele. Daca exista o persoana desemnata prin decizie cu alocarea si gestionarea plajei de numere, aceasta trebuie sa stabileasca plaja ptr. fiecare tip de document aferent fiecarei entitati organizatorice(sectie). Transmite plaja persoanelor desemnate cu emiterea documentelor si fiecare isi trece nr. si/sau seria pe document pe masura emiterii documentelor. Daca nu folosesc toate carnetele anul acesta, le mai pot utiliza anul viitor, daca sunt completate seria sau nr. nu le mai pot utiliza, dar, cum am spus, fiecare hotaraste modul in care se procedeaza.

In Topic: Monografie avans

05 February 2019 - 07:00 PM

De curiozitate: banii au fost acordati ca avans unui salariat al firmei dvs. care a platit partial furnizorul? Pentru ca vedeti dvs., puteti sa dati banii din casa pentru achitare furnizor, salariatul nu achita nimic, foloseste banii in interes personal, iar luna urmatoare cand prezinta decontul (la care ataseaza factura furnizorului) nu rezulta de nicaieri ca avansul pe care i l-ati acordat l-a utilizat pentru respectiva plata, inregistrarea 401=542 nu are niciun document justificativ. Evitati sa procedati asa, solicitati factura daca tot platiti un avans si toate lumea e linistita...

In Topic: Decizie de inseriere-bonuri de consum, nir-uri

05 February 2019 - 06:14 PM

Carnetele de bonuri de consum le numerotati pe masura utilizarii lor, nu cred ca e nevoie sa inseriati acum toate cele zece carnete aferente fiecarei gestiuni/sectii...alta solutie e sa le comandati inseriate, dar, cum am spus, costa...

Daca programul informatic permite listarea documentelor, atunci toate datele (inclusiv seria/numarul) sunt completate informatic, dar nu cred ca e cazul dvs.

Cometa SQL