Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
adenaFP - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


adenaFP

Inregistrat la: 22 Feb 2016
Offline Ultimul click: Oct 31 2017 09:03 AM
-----

Topicele mele

Realizare pagina web - mijloc fix sau obiect de inventar

22 February 2016 - 09:06 PM

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
In cadrul unui proiect implementat de o institutie publica trebuie sa achiziționez servicii de realizare website, găzduire și administrare pe o perioada de 4 ani. Costul achizitie depaseste valoarea 2500 lei.

Pentru aceasta achizitie trebuie solicitata aprobarea pe o lista de investitii? Daca da la ce categorie din Anexa 1b trebuie trecuta:
Cb - Dotari independente,
Ce - Lucrari de foraj, cartarea terenului, fotogrametrie, determinari seismologice, consultanta, asistenta tehnica si alte cheltuieli asimilate investitiilor
Ce - Cheltuieli de expertiză, proiectare, asistență tehnică, pentru probe tehnologice și teste și predare la beneficiar și de execuție privind reparațiile capitale, precum și alte categorii de lucrări de intervenții, cu excepția celor incluse la lit. d), astfel cum sunt definite de legislația în vigoare, inclusiv cheltuielile necesare pentru obținerea avizelor, autorizațiilor și acordurilor prevăzute de lege

Dupa achizitionarea acestui serviciu, cum se inregistreaza in contabilitate, ca mijloc fix sau ca obiect de inventar?

Multumesc frumos!

salarii calculate gresit

22 February 2016 - 08:48 PM

Cum se poate regla in contabilitate salariile calculate gresit, fiecare angajat a primit o suma mai mare decat se cuvenea de drept.
- Se poate cere angajatilor sa returneze sumele incasate in plus?
- Cum se pot recupera contributiile angajat, angajator ?

Multumesc frumos!

Cometa SQL