Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Andreea` - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Andreea`

Inregistrat la: 25 Aug 2004
Offline Ultimul click: Sep 18 2012 01:52 PM
****-

Postari ale mele

In topicul:Registrul operatorilor intracomunitari

25 June 2010 - 09:02 AM

Mersi Cosmin!
Am citit si eu ieri OUG nr. 54/2010 privind unele masuri de combatere a evaziunii fiscale a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 421 din 23 iunie 2010.

In topicul:Registrul operatorilor intracomunitari

24 June 2010 - 01:33 PM

Asistenta Contribuabili a declarat astazi ca s-a prelungit termenul la 01 August 2010.
Nu am gasit pe ANAF nici o referire in acest sens.

In topicul:adrese de email finante pentru trimis fisa pe platitor

25 February 2010 - 11:54 AM

la sector 1 ?
ultima data au trimis mailul la interval de 6 zile

In topicul:Software Diagnostic (Financiar,Comercial, Managerial)

11 February 2010 - 04:53 PM

Notiunea de simplu si curat trebuie aplicata aici.
Un pivot table nu te ajuta. Sintetizarea informatiilor prin consolidari si subtotaluri, previziuni prin grafice si functii statistice, interogarea bazelor de date prin functii VBA sunt mai indicate in cazul tau.
In general se utilizeaza sub 30% din functionalitatea Excelului.

Oricum tot ce ai nevoie este de un template.
Importi datele in template si generarea se va face apoi automat. Putina programare nu strica. Daca nu stii, intotdeauna se poate cumpara.
Pana la urma totul se rezuma la cat esti dispus sa investesti intr-un soft fie el si in excel si de suportul economic al unui analist.
Bine, mai este si varianta in care daca esti dispus sa inveti poti reusi prin forte proprii.

Sunt tare curioasa la ce concluzie vei ajunge.

In topicul:Software Diagnostic (Financiar,Comercial, Managerial)

08 February 2010 - 01:03 PM

Excel... well.. excelul este un ajutor foarte bun mai ales daca stii sa-l folosesti :smile:

Fiind usor de utilizat, in lipsa a altor suporturi, este cel mai des folosit. De ce? Deoarece este foarte usor sa-ti creezi un draft de raport care sa-ti ofere informatia dorita.
Imagineaza-ti un raport cu forecast-ul pe vanzarile unei saptamani.
Il creezi pe categorii de clienti, zone de distributie, marci de produse. Si uite cum impartirea pe aceste categorii ne ofera niste centre de cost si linii de produse urmarite (in cazul in care contabilitatea nu este deja organizata pe centre de cost sau de profit).
Ce-ti ofera raportul?
Estimarea realizarii bugetare pe saptamana viitoare, evolutia operatiunilor de logistica necesare, o situatie concreta privind produsele ce trebuiesc livrate fata de stocul existent de marfa si achizitiile viitoare, un suport in evolutia cashflowului.


De obicei, in excel se pot face situatii adiacente celor care reiesc din ERPuri. Exemplul cel mai bun este cel oferit de tine referitor la payroll.
Statele de salarii in general se genereaza din programe speciale. Managementul salariatilor se face prin utilizarea bazelor de date existente. Exemple de situatii suplimentare ce se pot solicita, in acest caz, sunt: state de salarii pe categorii de cost raportate la evolutia bugetara a cheltuielilor, situatia salariatilor pe categorii raportat la bugetul de investitii, evolutia cantitativa a personalului pe categorii de cost, analiza bonusurilor de vanzari in functie de realizarea targetului pe categorii de salariati etc.


De ce folosim situatiile suplimentare in excel? Din necesitatea obtinerii, centralizarii, prelucrarii, sintetizarii si analizei informatiilor.
Nu trebuie sa uitam, ca un manager/actionar nu este intotdeauna un economist sau o persoana cu experinta in domeniu. Centralizarea si sintetizarea informatiilor ofera o evolutie statistica reala a societatii si este suportul deciziei oricarui manager.

Cometa SQL