Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
decl. fd. de risc si accid. - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


decl. fd. de risc si accid.

13 replies to this topic

#1 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2006 - 05:09 PM

decl. fd. de risc si accid., in termen de 30 zile de la stabilirea raporturilor de munca si in termen de 15 de la orice modificare priv. asiguratii



#2 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2007 - 11:56 PM

In mai multe randuri am fost ca Casa de Pensii pentru a inregistra declaratii pentru fondul de risc si accidente ale unor societati care nu mai aveau angajati. De fiecare data au refuzat inregistrarea lor. La fel si in cazul unor modificari in structura numarului de angajati...Cum sa aplicam legea daca ei refuza?!...
Banuiesc ca se inregistreaza doar declaratii pentru societati unde sunt accidente de munca sau asimilate... :lostit (13):

Madalina



#3 georgeta

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 23 March 2007 - 09:20 AM

Eu am depus declaratie accidente de munca , la casa pensii bucuresti pt modificarea activitatii principale a unei firme (modificarea CAEN si n-am avut nicio problema) .
Am completat declaratia cu noul caen pt activitatea devenita principala si impreuna cu o copie certificat inregistrare , nu mi s-a spus ca nu se poate



#4 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 26 March 2007 - 07:52 PM

vreti sa spuneti ca daca se schimba caenul trebuie sa depun decl de risc si accidente ? :pullhair: :pullhair:



#5 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2007 - 07:27 PM

da, in cazul modificarii caen-ului se depune declaratie. Atentie! Este termen pentru depunerea ei.
declaratia nu se depune in cazul modificarii numarului de angajati, chiar si in cazul in care societatea nu mai are angajati.
Madalina



#6 chanel

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:

Postat 30 March 2007 - 09:00 AM

Vezi postareamadalinab, la Mar 27 2007, 09:27 PM, a spus:

da, in cazul modificarii caen-ului se depune declaratie. Atentie! Este termen pentru depunerea ei.
declaratia nu se depune in cazul modificarii numarului de angajati, chiar si in cazul in care societatea nu mai are angajati.



Te rog,lamureste-ma si pe mine:exista o alta declaratie -tip ,sau ..?
Am modificat un CAEN la o firma ,insa am depus declaratia CAS si atat.
Au primit declaratia.Mai e ceva de facut?
:pullhair:



#7 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2007 - 10:41 AM

Banuiesc ca baza de date a celor de la Pensii - CAS - nu are legatura cu baza de date a celor de la Fd risc si accidente. Desigur ca exista o alta declaratie pentru declararea fondului de risc si accidente si trebuie facuta in cazul tau - la modificarea caen-ului. Verifica pe forum la sectiunea declaratii daca este postat formularul, sau cauta pe www.cnpas.org sau pe google. Daca nu gasesti iti voi posta eu formularul. Este vorba de acelasi model de formular completat initial. De asemenea, la depunerea formularului trebuie sa duci si discheta cu un fisier completat in excel, care ar trebui sa existe in acelasi loc cu formularul.
O zi buna.

Am uitat sa precizez un lucru, daca ajuta...Declaratia se depune pentru modificarea caen-ului unde exista personal angajat.
Madalina



#8 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2007 - 09:23 AM

eu am schimbat caenul din iunie 2006 si nu am depus nici o decl pana in prezent ...... mentionez ca codul caen modificat, cel principal acum, era secundar inainte .... Sunt amenzi ?



#9 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 02 April 2007 - 10:08 PM

o societate nou infiintata, primul contract de munca este la data de 01.03.07. pana la ce data se poate depune aceasta declaratie de fd. de risc si accidente
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#10 andreea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Literatura, muzica, computere, masini....toate in egala masura.

Postat 13 April 2007 - 11:54 AM

max 30 de zile, dupa care amenda. dar se rezolva, la buc si cu un cartus de tigari si o sticla de pepsi de 2l.



#11 IULIANA1207

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 755 Postari:
  • Location:Ploiesti

Postat 16 April 2007 - 08:04 AM

Nici la Ploiesti nu se face mare caz de intarziere cu conditia declararii corecte.
iuliana



#12 artemis_lore

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 16 April 2007 - 06:11 PM

Vezi postareageorgeta, la Mar 23 2007, 10:20 AM, a spus:

Eu am depus declaratie accidente de munca , la casa pensii bucuresti pt modificarea activitatii principale a unei firme (modificarea CAEN si n-am avut nicio problema) .
Am completat declaratia cu noul caen pt activitatea devenita principala si impreuna cu o copie certificat inregistrare , nu mi s-a spus ca nu se poate


Dar daca codul caen de la activitatea principala a ramas acelasi dar am mai adaugat alte coduri caen tot trebuie depusa declaratia ? unde se depunne la cas?



#13 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 14 May 2007 - 11:07 AM

formulare pt declararea la fd risc si accidente

Fisiere atasate


Madalina



#14 MihaelaN

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 84 Postari:
  • Location:Targoviste

Postat 14 May 2007 - 12:05 PM

Conform legii, s-ar depune si la modificarea nr. de salariati, pentru ca datele declarate nu mai corespund realitatii. Dar, si refuzul lor are o logica. Este important doar CAEN-ul principal, el da procentul pe baza caruia se calculeaza si se plateste contributia. In concluzie, in Dambovita se depune anual declaratia (cu situatia existenta la inceputul anului), termen 31 ianuarie 2007 si se cere depunerea unei noi declaratii doar la schimbarea obiectului principal de activitate. Teoretic, sunt prevazute amenzi, practic, nu am auzit pe nimeni vorbind despre un control pe aceasta tema.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL