Pentru o cifra de afaceri in 2005 de 12 md lei
Am o cantitate mare de materiale pe care la inventarul de sf de an nu le-am identificat sau nu mai sunt in starea initiala-degradare.
Eu am propus sa facem un pv si sa scadem totul ca si cheltuiala nedeductibila (e vorba de 2.3 miliarde), cu plata catre stat a ceea ce implica acest lucru, inclusiv TVA
Contabilii stiu ca se poate , ii sperie suma asa de mare.
Cele 2.3 md sunt provenite din diverse(400t fier vechi, profile al, geamuri sparte, etc. )
Probabil firma va intra in lichidare si nu vreau sa ramana cu o gestiune incarcata.
Incerc acum sa aranjez gestiunea, fiind si sfarsit de an (2005)
Nu am cui imputa valorile, sunt preluate in fiecare inventar ca fiind reale.
Ma gandesc sa fac propunerea ca toate bunurile degradate, etc sa fie evidentiate ca si ch. Nedeductibila
Teoretic pierd actionatii firmei, statul nu este pagubit cu nimic, vor plati tva si impozit
Administratorul este de acord cu acest lucru
Ce parere aveti voi? Ce credeti ca poate spune un eventual control(garda, finante)?
Ce se intampla daca las gestiunea asa, dar lichidatorul nu va gasi decat parte din aceasta?