Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
imprimare - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


imprimare

4 replies to this topic

#1 nitaiulian

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 25 May 2004 - 02:38 PM

am o firma care are in domeniul de activitate toate domeniile de tiparire(dar nu este domeniu principal de activitate).
vreau sa printez pentru un client 1000 de exemplare pt publicitate.
calculatorul si imprimanta nu sunt trecute pe numele firmei, au fost cumparate inainte de a infiinta firma si sunt pe numele meu, adica al administratorului.
vreau sa stiu daca trebuie sa mai fac vreun act aditional sau pur si simplu pot sa-l servesc pe respectivul client, totul fiind legal.
Va multumesc si va felicit !!!



#2 delia draghia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 143 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 31 May 2004 - 12:09 PM

Ideal ar fi sa faceti un contract de vanzare-cumparare pentru calculator si imprimanta intre dvs. si firma.Altfel, firma nu are practic mijloacele necesare realizarii imprimarii.In plus, se pot deconta consumabilele.




#3 Iordachescu cristian

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 66 Postari:
  • Location:Craiova

Postat 02 July 2004 - 10:27 AM

Mai simplu:un contract de comodat la un notar prin care proprietarul da in folosinta gratuita socitatii mijlocul fix.Se pot deduce cheltuielile cu consumabilele.



#4 LAURA DODA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 133 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 02 July 2004 - 11:14 AM

Dar de ce sa faci contractul de comodat la notar? Nu este suficient daca este sub semnatura privata?
Nici macar contractul de comodat pentru sediu ( care se incheie in aceleasi conditii- proprietarul bunului este si administratorul firmei) nu trebuie sa fie facut la notar!
Sau trebuie?



#5

  • Guests

Postat 02 July 2004 - 12:23 PM

NU...mai trebuie
oricum ar fi primul caz pe care il intalnesc sa ma "arda" fiscul pentru ca nu-mi inregistrez cheltuieli pe societate :)






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL