Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Asigurare sediu - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Asigurare sediu

14 replies to this topic

#1 titza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 195 Postari:

Postat 23 February 2006 - 09:26 AM

Cum inregistrati asigurare sediu firma? Eu m-am gandit in urmatorul mod dar m-ar ajuta si parerea voastra:

471= 401 La semnarea politei de asigurare- valoarea totala a primei de asigurare

613 = 471 lunar -inregistrarea in cheltuieli prima/12

401=5121 plata trimestrial

Astept si parerea voastra. Multumesc



#2 titza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 195 Postari:

Postat 24 February 2006 - 10:15 AM

Nu are nimeni nici-o parere??




#3 GABRIELAD

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 127 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2006 - 11:01 AM

E corect, dar ar trebui lunar sa-ti dea factura pt prima respectiva ca s-o bagi pe cheltuieli-vz OMF 1714/2005



#4 titza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 195 Postari:

Postat 24 February 2006 - 04:21 PM

Multumesc pentru raspuns Gabriela. Din pacate nu am factura decat un decont de de prime trimestrial. E neaparat nevoie de factura?



#5 frothalia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 59 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:mangalia

Postat 24 February 2006 - 04:25 PM

eu am inregistrat lunar cheltuiala (613), odata cu plata (chitanta), de anul asta treb factura :(.
andreea



#6 titza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 195 Postari:

Postat 24 February 2006 - 04:38 PM

Exista ceva expres in OMF 1714 (eu nu gasesc)referitor la obligatia de a emite facturi pentru asigurare sau va referiti doar la art.1 (3)

Pentru înregistrarea în contabilitate a cheltuielilor, agenții economici vor solicita furnizorilor de bunuri sau de servicii să emită factura fiscală în conformitate cu prevederile art. 155 alin. (9) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal....

Multumesc



#7 titza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 195 Postari:

Postat 24 February 2006 - 05:16 PM

Revin pentru ca sunt putin bulversata. Am platit deja o suma cu multe zerouri in USD si nu am factura doar decont de prime.

Art 1 (3) din OMF 1714 spune ca pentru înregistrarea în contabilitate a cheltuielilor, agenții economici vor solicita furnizorilor de bunuri sau de servicii să emită factura fiscală în conformitate cu prevederile art. 155 alin. (9) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal.

Art 155 (9c) precizeaza ca prin derogare de la art 155 ag economici nu sunt obligati sa emita factura pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii consemnate in documente specifice aprobate prin lege.

Ar putea fi acest decont de prime un astfel de document si sa scap basma curata??



#8 minodora_2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 229 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2007 - 04:46 PM

Buna tuturor,
am o mica intrebare:decontul de prime il inregistrez in jurnalul de cumparari?am un program care nu face prea multe si sa stiu cum sa il pacalesc sa mi apara corect.Multumesc mult :pullhair:



#9 minodora_2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 229 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2007 - 08:40 AM

:pullhair: :pullhair:



#10 minodora_2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 229 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2007 - 12:54 PM

Sunt atatea firme care si au asigurat sediile si nimeni nu ma poate ajuta cu un raspuns?
Doar da sau nu..nici nu e prea lung.
Multumesc mult celor ce ma vor ajuta.



#11 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 19 April 2007 - 01:36 PM

Vezi postareanicoleta_c, la Apr 19 2007, 01:54 PM, a spus:

Sunt atatea firme care si au asigurat sediile si nimeni nu ma poate ajuta cu un raspuns?
Doar da sau nu..nici nu e prea lung.
Multumesc mult celor ce ma vor ajuta.
nu sunt chiar pe subiect, dar incerc un raspuns bazat pe ceea ce am citit: in CF activit. de asigurare, se regaseste la art.141 (operatiuni scutite fara drept de deducere; iar pt tine, scutite de taxa ), alin.2, lit.b
Pentru tine e o cheltuiala cu asigurarea imobilului. Cel putin, asa cum se prezinta CF, ar trebui inclusa in JC la col. 16 iar in decont la rd. 20. Poate cineva mai avizat sa ma corecteze, daca e cazul.
Iar despre o posibila factura, nu stiu daca ar trebui sa-ti emita sau nu.
Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#12 minodora_2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 229 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2007 - 02:18 PM

Vezi postarearobertantal, la Apr 19 2007, 02:36 PM, a spus:

Vezi postareanicoleta_c, la Apr 19 2007, 01:54 PM, a spus:

Sunt atatea firme care si au asigurat sediile si nimeni nu ma poate ajuta cu un raspuns?
Doar da sau nu..nici nu e prea lung.
Multumesc mult celor ce ma vor ajuta.
nu sunt chiar pe subiect, dar incerc un raspuns bazat pe ceea ce am citit: in CF activit. de asigurare, se regaseste la art.141 (operatiuni scutite fara drept de deducere; iar pt tine, scutite de taxa ), alin.2, lit.b
Pentru tine e o cheltuiala cu asigurarea imobilului. Cel putin, asa cum se prezinta CF, ar trebui inclusa in JC la col. 16 iar in decont la rd. 20. Poate cineva mai avizat sa ma corecteze, daca e cazul.
Iar despre o posibila factura, nu stiu daca ar trebui sa-ti emita sau nu.


Multumesc tare mult,robertantal...ca de obicei...un adevarat prieten. :pullhair: :pullhair:



#13 minodora_2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 229 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2007 - 03:06 PM

s a mai confruntat cinvea cu o astfel de situatie?? :pullhair:



#14 minodora_2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 229 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2007 - 03:50 PM

Buna tuturor,
revin cu aceeasi intrebare deoarece nu mi da pace aceasta problema..
Cheltuiala cu asigurarea sediului se inregistreaza in jurnalul de cumparari la scutite de tva??
Multumesc tare mult celor care ma vor ajuta.



#15 minodora_2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 229 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2007 - 06:14 PM

:smile: ..ajutorrrr!!!
Va rog sa ma iertati de deranj,insa nimeni nu mi a raspuns pana acum nici pe site nici din cei cunoscuti..Am facut eu inregistrarile care apar in topicul asigurare sediu adica:471=401 total polita ;lunar 613=471 prima/12 luni si plata trimestriala 401=5121.
Acum,intrebarea mea este urmatoarea:cand decontul de prime apare..cum il mai inregistrez daca eu fac inregistrari lunare si fara el ?adica ar trebuie sa inregistrez 613=471 lunar sau doar atunci cand primesc decontul?
Nu stiu cum sa mai procedez..Va multumesc de intelegere.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL