Postat 28 February 2006 - 07:24 PM
la banca in primul rind merge cine are drept de semnatura , si banuiesc ca voi ca asociati, si/sau ca si administratori ai societatii aveti sigur. probabil i ati dat drept de semnatura si contabilei (lucru bun doar daca aveti mare incredere in ea)
in concluzie merge la banca cine are drept de semnatura.
dar cf celor 2 variante spuse de Cristina o sa intimpinati 2 aspecte:
daca doriti transferul prin ordin de plata in contul vostru personal , cu ordin de plata, sigur banca va cere contractul de imprumut iar in cazul multor banci cer acest contract legalizat la notariat sau avocat, asa ca...
mai intii intrebati.
cel mai simplu , toti fac asa, se scot banii din banca in caseria firmei , cu actul "foaie de ridicare numerar"pt "diverse", de catre persoana cu drept de semnatura, si apoi cu "dispozitie de plata" se "restituie creditarea catre asociat" fara nici un fel de problema.
contract de imprumut iti recomand sa faci neaparat , antedatat, de la data primului imprumut catre firma, pt o suma mai mare acoperitoare pt toate celelalte imprumuturi, si sa specifici ca banii se vor da societatii de catre asociat pe masura necesitatilor...
ar mai fi si altele de spus, si f f important toate acestea trebuia sa ti le fi spus contabila !
intrebarile pe care le pui tu tin de bazele contabilitatii pe cere trebuie sa te hotarasti daca vrei sa le stii tu sau contabila ta !?!
e adevrat ca acest forum e extraordinar si de mare ajutor pt orice probleme si intrebari legate de conta, dar nu poate tine loc "de scoala", fara suparare... :roll:
dupa parerea mea e grav ca nu a stiut. :cry:
eu iti recomand sa ti gasesti si o alta contabila/contabil