Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
modificare cenzor si consiliu de administratie la ONG - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


modificare cenzor si consiliu de administratie la ONG

3 replies to this topic

#1 Dara

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 55 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2006 - 10:32 AM

Buna ziua! Am cautat informatii despre acest subiect pe forum si nu am gasit. In ord.26/2000 am gasit ca atunci cand AGA unui ONG hotaraste schimbarea cenzorului sau a consiliului de administratie, acestea trebuie 'publicate' in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor - cam cum e la Registrul Comertului pentru firme. Am fost la Min. Justitiei (dep. evidenta ONG) si mi s-a spus ca nu se stie cum se face asta. Are cineva idee? A facut cineva modificari la un ONG, dupa infiintare? Daca da, unde/cum?Formulare, ce acte se depun, cat costa, unde. Multumesc frumos.



#2 alinabogdan.29

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 112 Postari:
  • Location:sibiu
  • Interests:specializarea

Postat 18 April 2006 - 12:57 PM

Buna, sefa mea a facut ptr un ONG o deschidere de punct de lucru. Iata ce am retinut eu de la ea: prima faza a fost hotararea prezidiului in 5 sau 7 exemplare autentificate la notar. Aceasta a fost depusa la Reg Asoc si Fundatiilor. Ei ne-au spus si cum trebuie sa sune hotararea respectiva si urmatorii pasi pe care ii avem de facut. dupa ce se aproba in instanta o sa primesti si tu prin posta hotararea de la judecatorie. Despre costuri-aprox. 200 RON.sper ca te-am ajutat ... macar putin.

alina



#3 Dara

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 55 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2006 - 01:01 PM

Multumesc frumos. Registrul Asociatiilor de la judecatorie, cumva? Ca am inteles c-ar fi la jduecatorii, nu la Min. Justitiei, unde ne-am inscris.



#4 alinabogdan.29

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 112 Postari:
  • Location:sibiu
  • Interests:specializarea

Postat 18 April 2006 - 02:12 PM

da, la Judecatorie.
bafta!
alina






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL