cris_td a spus:
merci de intampinare! :)
societatea este platitoare de TVA, factura s-a emis in 2004, nu a ajuns la client, contabila nu avrut sa o anuleze deoarece era de valoare mare si astfel s-a diminuat si TVA-ul de plata catre stat.
ulterior nu s-a facut nici o stornare, nimic.
in 2005, clientul a vrut produsul, i s-a facturat din nou (desi produsul nu mai exista teoretic in gestiune si s-a reintrodus printr-un artificiu informatic) si a platit-o.
dar prima factura inca apare in fisa clientului si sunt diferente intre gestiune si contabilitate.
intrebarea mea este daca este suficienta o stornare, pentru ca ma gandesc ca daca fac storno, factura ajunge la client si nu are cum sa o primeasca, din moment ce la el este ok.
Da,f.interesant....
Parerea mea:fact.de storno,raport justificativ,trimiterea celor doua facturi(cea din 2004 si factura de storno)la client,calcul de majorari la TVA si la imp.pe profit/venit(daca e cazul).
La decontul de Tva adaugi suma la regularizari,iar la Decl.100-rectificativa
Atentie venitul il inregistrezi prin 117 :!: