Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
diferente gestiune-contabilitate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


diferente gestiune-contabilitate

6 replies to this topic

#1 cris_td

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:
  • Location:constanta

Postat 11 May 2006 - 10:52 AM

buna ziua!
am si eu o problema si nu stiu cum sa o reglez: un produs cu o singura intrare in gestiune a fost vandut de 2 ori; adica s-a emis o factura, aceasta nu a ajuns la client (dar nici nu a fost anulata), iar a 2-a factura s-a emis peste o luna, cand s-a si vandut marfa fizic.
mentionez ca nu s-a facut nici o stornare a primei facturi.
:?
daca puteti sa ma ajuntati cu un sfat, va multumesc anticipat



#2 cristina i.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 161 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:afaceri

Postat 11 May 2006 - 11:41 AM

cris_td a spus:

buna ziua!
am si eu o problema si nu stiu cum sa o reglez: un produs cu o singura intrare in gestiune a fost vandut de 2 ori; adica s-a emis o factura, aceasta nu a ajuns la client (dar nici nu a fost anulata), iar a 2-a factura s-a emis peste o luna, cand s-a si vandut marfa fizic.
mentionez ca nu s-a facut nici o stornare a primei facturi.
:?  
daca puteti sa ma ajuntati cu un sfat, va multumesc anticipat
Bine ai venitttttttttt!
Da mai multe date:cand s-a emis prima factura-anul trecut sau anul acesta?
Platitor de TVA sau nu?

Sa aveti minte!



#3 cris_td

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:
  • Location:constanta

Postat 11 May 2006 - 07:25 PM

merci de intampinare! :)

societatea este platitoare de TVA, factura s-a emis in 2004, nu a ajuns la client, contabila nu avrut sa o anuleze deoarece era de valoare mare si astfel s-a diminuat si TVA-ul de plata catre stat.
ulterior nu s-a facut nici o stornare, nimic.
in 2005, clientul a vrut produsul, i s-a facturat din nou (desi produsul nu mai exista teoretic in gestiune si s-a reintrodus printr-un artificiu informatic) si a platit-o.
dar prima factura inca apare in fisa clientului si sunt diferente intre gestiune si contabilitate.
intrebarea mea este daca este suficienta o stornare, pentru ca ma gandesc ca daca fac storno, factura ajunge la client si nu are cum sa o primeasca, din moment ce la el este ok.



#4 tomane

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 196 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2006 - 06:24 AM

[quote=cris_td]
societatea este platitoare de TVA, factura s-a emis in 2004,

Chiar ca-i interesant !



#5 cristina i.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 161 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:afaceri

Postat 12 May 2006 - 02:21 PM

cris_td a spus:

merci de intampinare!  :)  

societatea este platitoare de TVA, factura s-a emis in 2004, nu a ajuns la client, contabila nu avrut sa o anuleze deoarece era de valoare mare si astfel s-a diminuat si TVA-ul de plata catre stat.
ulterior nu s-a facut nici o stornare, nimic.
in 2005, clientul a vrut produsul, i s-a facturat din nou (desi produsul nu mai exista teoretic in gestiune si s-a reintrodus printr-un artificiu informatic) si a platit-o.
dar prima factura inca apare in fisa clientului si sunt diferente intre gestiune si contabilitate.
intrebarea mea este daca este suficienta o stornare, pentru ca ma gandesc ca daca fac storno, factura ajunge la client si nu are cum sa o primeasca, din moment ce la el este ok.

Da,f.interesant....
Parerea mea:fact.de storno,raport justificativ,trimiterea celor doua facturi(cea din 2004 si factura de storno)la client,calcul de majorari la TVA si la imp.pe profit/venit(daca e cazul).
La decontul de Tva adaugi suma la regularizari,iar la Decl.100-rectificativa
Atentie venitul il inregistrezi prin 117 :!:
Sa aveti minte!



#6 cris_td

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:
  • Location:constanta

Postat 14 May 2006 - 09:47 PM

multumesc pt solutie
:P [/quote]



#7 bibicu13

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 09 January 2007 - 10:00 PM

Vezi postareacris_td, la May 11 2006, 07:25 PM, a spus:

... s-a reintrodus printr-un artificiu informatic) si a platit-o.
...

si schimbi si sistemul ala informatic cu ocazia asta






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL