Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
cumparare teren+casa - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


cumparare teren+casa

4 replies to this topic

#1 mih@

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 168 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova

Postat 30 May 2006 - 02:29 PM

am o mare rugaminte la voi,si daca puteti sa ma ajutati va multumesc.Nu am inregistrat nicio data un contract de vanzare cumparare de imobil compus din teren +cladire+anexe suma este de 8300ron .daca puteti sa-mi spuneti cum fac inreg contabile ,eu sunt cea care cumpara si sunt sc iar vanzatorul este pf Inregistrez separat teren,cladire daca da lcu ce suma fiecare?



#2 Guest_handa_*

  • Guests

Postat 30 May 2006 - 04:34 PM

in mod normal, pe contract de v-c trebuie trecuta valoarea terenului si a casei separat, si le inregistrezi separat, la casa ai amortizare 50 de ani, la teren nu exista amortizare.
tot separat platesti si impozitele locale in functie de valoarea din contract, si pe care tb sa le declari la administratia locala in termen de ... nu stiu sigur, cred ca 15 zile.




#3 lylya

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2006 - 11:15 PM

Da, in contabilitate se inregistreaza separat cladirea, separat terenul. Daca nu rezulta aceasta diferentiere din contr. de v-c atunci trebuie facuta fie pe baza unei evaluari realizata de un evaluator autorizat (si este varianta mai scumpa cred) fie pe baza unui act aditional autentificat de notar, in care acesta specifica separat valoarea cladirii, separat a terenului.
Declararea imobilului se face la Directia de Impozite si Taxe Locala, in termen de 30 de zile de la dobandire.



#4 mih@

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 168 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova

Postat 01 June 2006 - 07:29 PM

va multumesc tuturor de raspuns m-am lamurit va trebui sa consult un evaluator pt ca in contract nu se specifica decit valoarea globala



#5 vasiloni

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 114 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Ludus

Postat 07 July 2006 - 01:32 PM

Cel mai corect este cu un evaluator in cazul tau.
Dar se poate sa faceti un precontract in care sa fie precizate valorile pt cladiri si pt teren dar sa dea totalul din contractul de la notar.

Nu uita sa inregistrezi la primarie cladirea si terenul






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL