plata contabil
#41
Postat 28 June 2006 - 03:48 PM
#42
Postat 28 June 2006 - 03:49 PM
Intocmirea unor declaratii nu mi se pare treaba de contabil, iar statul la coada nici atat :evil: (si de aceea am scris ca pot fi completate de oricine cu nivel de inteligenta acceptabil ).
#43
Postat 28 June 2006 - 03:52 PM
multumesc pt indrumare!
#44
Postat 28 June 2006 - 04:07 PM
#45
Postat 28 June 2006 - 04:53 PM
Dar...esti de acord ca pt a o gestiona in castig sunt ajutatoare si cunostinte de conta? macar minime?
iar licenta...e intr-o luna :?
#46
Postat 28 June 2006 - 04:59 PM
#47
Postat 28 June 2006 - 05:08 PM
#48
Postat 28 June 2006 - 06:08 PM
alinuta a spus:
Dar...esti de acord ca pt a o gestiona in castig sunt ajutatoare si cunostinte de conta? macar minime?
iar licenta...e intr-o luna :?
Optimismul tau nu inceteaza sa ma uimeasca. Totusi, cu tot acest entuziasm, vad ca nu ai tinut-o decat din greseala in greseala. Din tot ce am citit pe forum, nu pot ajunge la o alta concluzie.
Studenta fiind, ai profitat de facilitatile acordate de stat studentilor intreprinzatori si ti-ai facut o firma. Laudabil, pana aici. Te-ai declarat microintreprindere, dar ai ignorat prevederile legale referitoare la primul angajat in termen de 60 zile, ceea ce a dus automat la pierderea statului de microintreprindere. Habar nu ai avut ca, de fapt, nu ai fost niciodata microintreprindere. Angajarea unui contabil in primele 60 zile de la infiintare te-ar fi scutit de aceasta greseala, precum si de cele care au urmat. Ai depus gresit toate decl.100 pe 2004. In 2005 ai depus decl.010, desi nu era nevoie sa declari ca treci la impozit pe profit pt. ca deja erai platitoare de imp. pe profit. Ai uitat apoi sa declari imp. pe profit, chiar cu zero in decl.100. Din nov.2005 am inteles ca ai angajat o persoana pt. care s-au platit cu intarziere taxele aferente. Rezulta majorari si penalizari de intarziere. Registrul unic de control, registrul general de evidenta a salariatilor, registrul de evidenta fiscala - toate au fost achizitionate cu intarziere - rezulta alte amenzi (la primul control). Nevizarea registrului jurnal si inventar la administratia financiara in 2004 (la acea vreme era obligatoriu, acum nu mai este) - alte amenzi.
Nedepunerea fiselor fiscale pana la 28 feb. 2006 pt. persoana angajata in 2005 - alta greseala.
Prin martie 2006, abia intrebai pe forum in stanga si in dreapta ce declaratii mai trebuie depuse si unde, semn clar ca nici pe acelea nu le-ai depus.
Ai iscat apoi o discutie interminabila pe cateva pagini in legatura cu suma de plata a unei persoane care sa-ti faca si sa-ti depuna toate aceste declaratii, desconsiderand MUNCA altcuiva.
Nu crezi ca ar fi fost mai simplu si mai avantajos pt. tine daca ai fi angajat de la inceput un contabil care sa se ocupe de toate aceste activitati, chiar de la inceput? Dupa ce terminai cu licenta ai fi avut tot timpul din lume sa controlezi acea persoana daca si-a indeplinit corespunzator atributiile, bazandu-te, evident, pe cunostintele proprii (nu am vrut sa zic minime sau inexistente) in ale contabilitatii dobandite in facultate sau aiurea.
Imi cer scuze daca ti-am parut rautacioasa, dar chiar am fost socata de naivitatea (am cautat sa ma exprim elegant) de care dai dovada in continuare.
#49
Postat 28 June 2006 - 06:32 PM
1) din afara privind, da ai dreptate, nu insa si la partea cu desconsideratul muncii...a desconsidera inseamna a dispretui..eu am zis doar ca este evaluata la o suma prea mare.
2) am mentionat mai sus ca e situatia mai delicata, n-o sa mai dezvolt pe tema asta mai mult, o sa ajung mai transparenta decat sunt
3) persoana respectiva nu este contabil, si imi mentin afirmatia ca suma respectiva este prea mare pt ceea ce trebuie sa faca.
4) greselile de care zici sunt in contabilitate, domeniu in care nu ma pricep. si da ar fi fost mult mai simplu sa angajez un contabil, nu insa si la inceput cand tragi cu dintii si de 5 RON
5) da...probabil voi plati mai mult decat cred ca am economisit
6) da..ai parut rautacioasa dar nu ma supar
7) iti multumesc pt urare si pt critici din care voi incerca sa iau partea constructiva.
Update: chiar si contabilii mai gresesc; faptul ca am depus 010 gresit a fost chiar din indicatiile anumitor contabili precum si celor de la administratia financiara.
#50
Postat 29 June 2006 - 01:10 PM
nivelul de remunerare pt o anumita munca care sa multumeasca depinde de fiecare persoana si de cunostintele si experienta pe care o are acea persoana.
pot sa ma duc la o firma cu 2-3 angajati si sa ma numesc director de marketing..asta nu inseamna ca voi fi remunerata ca directorul de mk de la coca-cola...sau ca stiu la fel de multe ca si el. La fel si acesta...nu va fi multumit de salariul care-l primeste venind la o firma mica.
poate tu maricica sau altcineva, esti expert contabil si ai printre cele mai mari salarii din domeniu, inteleg ca o anum suma ti se poate parea prea mica. Poate tu nu ai depune niste declaratii pt 1,2 mil lei pt ca ti se pare o munca de rutina si nu te motiveaza.
Dar altii ar face-o. Eu una as face-o si pt 500 mii. de ce? pt ca nu ma pricep...si pt ca 500 mii in conditiile date ma motiveaza.
Insa daca mi-ar cere un contabil 1 mil lei ca sa le depuna poate ca nu mi s-ar parea mult.De ce? pt ca in mom acela imi externalizez serviciul unei persoane care stie ce face. si care e la curent cu orice modificare, si nu am grija ca face ceva gresit.
cam asta voiam sa spun pt cei care cred ca "dispretuiesc" munca... de contabil sau oricare ar fi ea.
#51
Postat 29 June 2006 - 01:36 PM
#52
Postat 29 June 2006 - 01:40 PM
#53
Postat 13 July 2006 - 06:56 PM
#54
Postat 13 July 2006 - 07:28 PM
andreea a spus:
#55
Postat 13 July 2006 - 07:43 PM
chiar angajata cu 2 ore/zi la fostul sal min pe ec. de 83 lei si tot iti iesea netul mai mare de 50 lei (parca 58 )
#56
Postat 19 July 2006 - 11:56 AM
nicole33 a spus:
nu stiu care sunt tarifele percepute de curieri, desi m-ar interesa si pe mine partea cu curieratul.
daca vrei sa iesi mai ieftin, plateste un contabil sa-ti faca declaratiile si du-te tu sa le depui. intr-o luna maxim doua pun pariu ca renunti.
totusi sa stii ca a tine contabilitatea unei firme inseamna mult mai mult decat niste simple declaratii.
#57
Postat 04 August 2006 - 08:55 PM
smara_radu, la Jun 4 2006, 11:22 AM, a spus:
Ma puteti ajuta si pe mine va rog cu un sfat?
Am o firma nou infiintata (din luna februarie) cu un angajat - firma are ca si specific de activitate productie de automatizari (sisteme de lumini, monitorizari, etc). Firma de contabilitate pe care am gasit-o imi cere lunar 3.800.000 lei (din iulie va fi 4.800.000 lei), in conditia in care eu ma ocup de gestiune (NIR-uri, bonuri consum).
Vi se pare mult sau putin? Am auzit diverse pareri: ca ar fi cam mult sau ca ar fi ok.
Voi ce ziceti?
e mult !!!!!
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi