Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Obiect de activitate - servicii chirie - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Obiect de activitate - servicii chirie

3 replies to this topic

#1 ancalorelei

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 14 June 2006 - 09:55 PM

Firma in cauza are ca obiect de activitate inchirierea unor imobile - in regim hotelier, luate la randul lor cu chirie. Nu stiu cum se inregistreaza in contabliitate. Nu mi se pare prea ok sa inregistrez chiria pe care o platesc eu prin 612 si apoi chiria pe care o facturez clientilor prin 706. Ar fi mai ok sa folosesc contul 658? Mentionez ca chiria incasata este mai mare decat cea platita la furnizor. Sau ar mai fi o varianta cu 461.....



#2 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 19 June 2006 - 12:07 AM

Este in regula sa folosesti ct.612 si 706. Realizezi venituri din inchirierea unor active pentru care platesti chirie. :wink:




#3 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 12 July 2006 - 09:31 PM

Firma a incheiat un contract de inchiriere -regim hotelier pentru angajati straini cu permise de munca si respectiv contarcte de munca .Ce crede-ti? Trebuie sa declar ceva la adm fin? E chelt.deductibila toata suma? (e vorba de sume frumusele).Factura care mi-a venit e cu tva-scutit, deci nu am ce deduce. Dar am dubii la cheltuiala. Trec chelt. prin 612?Ce parere aveti? Multumesc de raspunsuri.



#4 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 13 July 2006 - 09:53 AM

Ma ajuta cineva macar cu o parere? Va rog mult.






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL