#321
Postat 14 September 2010 - 09:39 AM
#322
Postat 14 September 2010 - 10:33 AM
1. Care servicii va aduc cele mai multe venituri, conta, auditul sau consultanta
2. Care e distributia Pareto a clientilor si veniturilor dvs (top 3 clienti cat % din venituri aduc)
3. Cum gasiti clienti noi, avand in vedere ca pe net aveti cam 0 informatii (nu m-am putut abtine, am gugalit un pic si inafara de tabloul CECCAR si de datele firmei dvs la MF si la RECOM nu am gasit nica, nici de bine nici de rau ). Ca o noua paranteza, asta imi confirma banuiala ca cel putin in domeniul nostru de activitate, marketingul pe net nu prea aduce clienti, sunt bani irositi.
Cat despre preturi de dumping, munca la negru sau la gri, concurenta neloiala din partea angajatilor MF, contracte date clientelei pe ochi frumosi, conta facuta cu picioarele de neica nimeni, putem vorbi un an, ca tot nu rezolvam nimic.
Cei pe care ii platim din greu cu cotizatii si impozite sa ne protejeze de astfel de practici se fac ca dorm pe banii nostri.
#323
Postat 14 September 2010 - 11:58 AM
eugen ursache, la Sep 14 2010, 10:33 AM, a spus:
1. Care servicii va aduc cele mai multe venituri, conta, auditul sau consultanta
2. Care e distributia Pareto a clientilor si veniturilor dvs (top 3 clienti cat % din venituri aduc)
3. Cum gasiti clienti noi, avand in vedere ca pe net aveti cam 0 informatii (nu m-am putut abtine, am gugalit un pic si inafara de tabloul CECCAR si de datele firmei dvs la MF si la RECOM nu am gasit nica, nici de bine nici de rau ). Ca o noua paranteza, asta imi confirma banuiala ca cel putin in domeniul nostru de activitate, marketingul pe net nu prea aduce clienti, sunt bani irositi.
Cat despre preturi de dumping, munca la negru sau la gri, concurenta neloiala din partea angajatilor MF, contracte date clientelei pe ochi frumosi, conta facuta cu picioarele de neica nimeni, putem vorbi un an, ca tot nu rezolvam nimic.
Cei pe care ii platim din greu cu cotizatii si impozite sa ne protejeze de astfel de practici se fac ca dorm pe banii nostri.
1. Pachetul de servicii pe care il prestam noi consta in: contabilitate, salarii, consultanta si reprezentare in relatia cu organele de control. Contractele incheiate cu clientii nostri au ca si obiect intregul pachet de servicii pentru un tarif unic, motiv pentru care imi este imposibil sa va raspund la aceasta intrebare. Cu audit nu ne ocupam, desi numele firmei ar putea induce in eroare din acest punct de vedere.
2.Top 3 clienti aduc aproximativ 10%-15% din venituri.
3.Clientii noi vin de obicei adusi de catre clientii existenti. Am incercat diverse alte solutii: pliante, pagini aurii tiparit si online, dar nu a venit nici macar un client nou pe aceste cai. Cel putin din experienta proprie aceste metode nu dau rezultat.
Ar fi o metoda care mi s-a parut destul de interesanta si poate ar merita incercata. Ni s-a propus o campanie de telemarketing adresata unor persoane juridice filtrate dupa criterii alese de noi, de ex: localitate, CA, numar de angajati, domeniu de activitate etc. Tariful era de 500 E/ 1000 de apeluri si firma respectiva se lauda ca din cele 1000 de apeluri cam 1% se concretizeaza intr-o intalnire cu o persoana cu putere de decizie din firma respectiva. Deci la 1000de apeluri ai 10 intalniri, din care daca inchei un contract eu zic ca ai realizat ceva .
#324
Postat 14 September 2010 - 11:58 AM
eugen ursache, la Sep 14 2010, 10:33 AM, a spus:
1. Care servicii va aduc cele mai multe venituri, conta, auditul sau consultanta
2. Care e distributia Pareto a clientilor si veniturilor dvs (top 3 clienti cat % din venituri aduc)
3. Cum gasiti clienti noi, avand in vedere ca pe net aveti cam 0 informatii (nu m-am putut abtine, am gugalit un pic si inafara de tabloul CECCAR si de datele firmei dvs la MF si la RECOM nu am gasit nica, nici de bine nici de rau ). Ca o noua paranteza, asta imi confirma banuiala ca cel putin in domeniul nostru de activitate, marketingul pe net nu prea aduce clienti, sunt bani irositi.
Cat despre preturi de dumping, munca la negru sau la gri, concurenta neloiala din partea angajatilor MF, contracte date clientelei pe ochi frumosi, conta facuta cu picioarele de neica nimeni, putem vorbi un an, ca tot nu rezolvam nimic.
Cei pe care ii platim din greu cu cotizatii si impozite sa ne protejeze de astfel de practici se fac ca dorm pe banii nostri.
1. Pachetul de servicii pe care il prestam noi consta in: contabilitate, salarii, consultanta si reprezentare in relatia cu organele de control. Contractele incheiate cu clientii nostri au ca si obiect intregul pachet de servicii pentru un tarif unic, motiv pentru care imi este imposibil sa va raspund la aceasta intrebare. Cu audit nu ne ocupam, desi numele firmei ar putea induce in eroare din acest punct de vedere.
2.Top 3 clienti aduc aproximativ 10%-15% din venituri.
3.Clientii noi vin de obicei adusi de catre clientii existenti. Am incercat diverse alte solutii: pliante, pagini aurii tiparit si online, dar nu a venit nici macar un client nou pe aceste cai. Cel putin din experienta proprie aceste metode nu dau rezultat.
Ar fi o metoda care mi s-a parut destul de interesanta si poate ar merita incercata. Ni s-a propus o campanie de telemarketing adresata unor persoane juridice filtrate dupa criterii alese de noi, de ex: localitate, CA, numar de angajati, domeniu de activitate etc. Tariful era de 500 E/ 1000 de apeluri si firma respectiva se lauda ca din cele 1000 de apeluri cam 1% se concretizeaza intr-o intalnire cu o persoana cu putere de decizie din firma respectiva. Deci la 1000de apeluri ai 10 intalniri, din care daca inchei un contract eu zic ca ai realizat ceva .
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi