Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Inreg contabile constructii - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


Inreg contabile constructii

26 replies to this topic

#21 Stanciu Laurentiu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 35 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2006 - 06:15 PM

Alta speta.........
Construiesc in regie proprie.
Fac doar 302=401
602 = 302 50 lei
332 = 711?? 50 lei

daca as face la inceputul lunii urmatoare 711 = 332 50 lei., atunci raman cu cheltuiala doar??(e in regie proprie si nu facturez nimanui...)



#22 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 31 October 2006 - 07:50 PM

Dau eu un exemplu: Eu pers juridica inchei un contract cu o alta pers jurid ,obiectul contractului: executarea lucrarilor de finisaje si instalatii sa zic, buuun?Eu sint prestatorul: fac deviz estimativ=37.581ron inclusiv tva, unde intra materialele+manopera + asa zisa coada de deviz(chelt.salariale+chielt.de aproviz+chelt.indirecte+profitul).In contract se cere sa-mi plateasca 30%-avans din deviz estimativ pentru inceperea lucrarilor.Fac factura de avans sa incasez:
11274ron=4111=%
419=9474ron
4427 =1800ron
Incep cheltuieli si cumpar materiale etc.Fac:401=302;4426;; am 641;626etc insumate aprox=8043ron fara tva.Am terminat o faza din lucrare: fac o situatie de lucrari efectiv executate si rezulta , ca am facut lucrari ce au depasit avansul, sa zic =15000ron inclus tva, buuun! Fac factura: 15000=4111=%
704=12605ron
4427=2395ron
Stornez avansul 419=-9474ron
4427=-1800ron
Imi ramane de incasat=3726ron. Pana aici profitul meu este de 4202ron(12605-8043).
Si asa pana se termina lucrarea si pana ajung la suma initiala de 37.581ron, sau poate cam cu 5% mai putin sau mai mult, pentru ca pe parcurs pot sa apara ceva lucrari in plus sau in minus depinde pe preferintele beneficiarului,binenteles ca se fac si acte aditionale la contract daca e cazul si situatii de luctrari adaugatoare, ma rog nu asta ne intereseaza acum.
Aratati-mi cum trebuie sa inregistrez si prin 332 si 711?
Imi cer scuze de erori daca sint.Multumesc!




#23 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 31 October 2006 - 11:09 PM

reiau citatul:
Conform OMFP 1752/2005- reglementari contabile conforme cu Directivele Europene:
Venituri din prestarea de servicii
Art. 215 – (1). Veniturile din prestari de servicii se inregistreaza in contabilitate pe masura efectuarii acestora.
(2) Prestarile nefacturate pana la sfarsitul perioadei se evidentiaza in contul de „Lucrari si servicii in curs de executie”, pe seama veniturilor din productia stocata.

Pentru lucrarile de constructii care se desfasoara pe o perioada mai lunga de timp si care nu se factureaza decat la terminarea unei faze de executie dar pentru care se consuma lunar materiale, manopera, alte cheltuieli, se calculeaza lunar costurile lucrarii, iar pentru ce s-a prestat in acea luna si nu s-a facturat, se inregistreaza in contabilitate in 332=711, care se reia cu aceeasi suma la inceputul lunii viitoare 711=332



#24 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 01 November 2006 - 10:10 AM

Vezi postarealetiroxi, la Nov 1 2006, 12:09 AM, a spus:

reiau citatul:
Conform OMFP 1752/2005- reglementari contabile conforme cu Directivele Europene:
Venituri din prestarea de servicii
Art. 215 – (1). Veniturile din prestari de servicii se inregistreaza in contabilitate pe masura efectuarii acestora.
(2) Prestarile nefacturate pana la sfarsitul perioadei se evidentiaza in contul de „Lucrari si servicii in curs de executie”, pe seama veniturilor din productia stocata.

Pentru lucrarile de constructii care se desfasoara pe o perioada mai lunga de timp si care nu se factureaza decat la terminarea unei faze de executie dar pentru care se consuma lunar materiale, manopera, alte cheltuieli, se calculeaza lunar costurile lucrarii, iar pentru ce s-a prestat in acea luna si nu s-a facturat, se inregistreaza in contabilitate in 332=711, care se reia cu aceeasi suma la inceputul lunii viitoare 711=332
Multumesc mult! :wink:



#25 BIANCA 1997

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Location:iasi

Postat 21 November 2006 - 10:22 PM

dupa cum spune-ti voi , ma ingrozesc constatand ca eu nu fac nici unul dintre aceste lucruri
eu fac astfel:
3021-401
6021-3021
/-4111
704
4426
intrebarea mea e voi folositi vreun program pt devize?
va rog sa-mi raspunde-ti urgent
daca da ce valoare folosi-ti pt materiale in devize,caci in indicatoarele care sunt pe piata nu au chiar aceleasi materiale folosite in mod normal,sau poate ma insel
daca pun la consumabileun 5 la suta ca si chelt de transp si anexez asta la deviz , unde nu las decat manopera e corect?
lucis da-mi adresa ta de messenger daca vrei poate pot afla mai multe

Aceasta postare a fost editata de BIANCA 1997: 21 November 2006 - 10:28 PM




#26 kristinaro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 21 Postari:
  • Location:BUCURESTI

Postat 21 November 2006 - 10:31 PM

Da asa e 711 nu se ia in calcul la impozit micro dar la impozit profit da.



#27 vulpisor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 149 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2006 - 10:39 PM

cine poate sa imi spuna cum a inregistrat demolarea unei cladiri, plecand de la premisa ca exista Proces Verbal de terminare a lucrarilor de demolare si ca a inceput o noua constructie.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL