Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
recuperare cheltuieli modernizare spatiu inchiriat - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


recuperare cheltuieli modernizare spatiu inchiriat

2 replies to this topic

#1 iuliana sandu

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 09 June 2004 - 09:34 AM

In cazul unui spatiu pe care firma il foloseste pe baza unui contract de comodat sau de inchiriere, se aduc imbunatatiri substantiale (aer conditionat, geamuri termopan, jaluzele soledo). Evident, cheltuielile sunt aferente venitului.
Cum se recupereaza sumele investite: prin amortizare, sau pot fi trecute pe cheltuieli?
Ce obligatii fiscale legate de aceste imbunatatiri revin proprietarului spatiului?



#2 Tatiana Topan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 162 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate , fiscalitate

Postat 14 July 2004 - 12:36 PM

de problema asta m-am lovit si eu .Recuperarea cheltuielilor cu investitiile efectuate pentru un spatiu inchiriat se recupereaza pe perioada contractului de inchiriere . Dar nu le bagati in contul 471 , cheltuieli inregistrate in avans , ci pe clasa 2 - mijloace fixe luate cu chirie si le amortizati pe perioada contractului . Vedeti ce scrie in contractul de inchiriere pe care il aveti .....daca proprietarul isi insuseste investitiile facute de dumneavoastra sau nu . daca si le insuseste , va veti recupera banii de la proprietar ......daca nu , le recuperati pe seama amortizarii calculate pe perioada contractului . Va doresc o zi buna




#3 Dory

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 66 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 31 August 2004 - 04:56 PM

Ce parere aveti - aceste imbunatatiri - ar putea fi considerate de catre autoritati ca fiind similare unei plati a chiriei pt spatiul inchiriat?

Cf codului fiscal, daca imi amintesc bine, autoritatile pot reclasifica o operatiune in functie de natura ei.

Vreau sa deschid si eu un punct de lucru (o casa veche in care trebuie bagati multi bani) si mi-e teama exact de reclasificarea pe care ar putea-o face fiscul.

Multumesc






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL