Am un contract de vanzare-cumparare de la o persoana jurudica in baza caruia s-au achizitionat mijloace fixe.La data semnarii contractului s-a emis o factura proforma pt a plati jumatate din suma inscrisa in contract.
pana aici am inregistrat asa :
-inreg.platii 409 = 5121
-inregistrarea contractului de vanzare cumparare(livrarea mijloacelor fixe s-a efectuat la data semnarii contractului)...sper ca e bine ca am inreg contractul...
% = 404
214
4426
si 409=404 cu suma platita in avans
-la o luna mi-a venit factura fiscala pe care scria : avans conform contract(factura are si tva) cu aceeasi suma pe care eu am platit-o la data emiterii facturii proforme...
-dupa inca o luna de zille a venit a doua factura si ultima cu rest plata conform contract(cu tva)....
Si am cam intrat in ceata : ma gandesc ca poate nu trebuia sa inregistrez contractul de vanzare-cumparare...ca eu am dedus atunci tva-ul...am inceput sa amortizez mijloacele fixe...dar pe de alta parte mijloacele fixe au fost livrate la data semnarii contrctului...deci trebuia sa le inregistrez...nu mai stiu...of
...si cele 2 facturi fiscale care au venit...ce fac cu ele??//ca nu mai pot sa le inregistrez....
Va rog sa ma ajutati...
Multumesc