Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
sucursala/ filiala/ reprezentanta - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


sucursala/ filiala/ reprezentanta


26 replies to this topic

#21 cristian0

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 128 Postari:

Postat 04 November 2008 - 05:50 PM

Asa cum spuneau si colegii mai sus e o aventura sa deschizi o sucursala cu cod fiscal propriu sau filiala(are personalitate juridica,atentie..)
Implica o sumedenie de probleme la inregistrare locala si la 'lichidarea'acesteia de care efectiv nu aveti nevoie(registru comert,fisc,garda,etc...)
Contractele de munca le poti tine fain frumos si la nivel de societate,virezi impozitul per cumulat,etc..
Pasii pe care i-am facut noi:
-declarat la fisc local si "central" punct de lucru in baza hotararii actionariatului si a contractului de inchiriere.Vezi ca ai termen de declarare!!!
-iei registru"unic" pt punctul de lucru(o sa ai 2 "unice"dar asa vrea statul cel intelept).Atentie termen ridicare.
-deschis conturi 'de card'pt salariati
-pt remis bani folosit posta electronica si ct.542.Justificare pe baza de decont clasic.
-pt carburanti folosit card pt fiecare masina cu facturare"la centru"
-remis materiale si m.fixe pe baza de aviz expeditie pt gestiunea locala
-remis avize de expeditie pt prestatiile locale.Avizele se remiteau in centrala pt facturare/incasare.
-deschis analitice separate in balanta pt punctul de lucru
-facut "extensie" la programul de gestiune materiale si m.fixe pt sucursala
-local se faceau doar NIR,AE si bon consum care se operau local si apoi se remiteau in centrala la "arhivat"
Mentionez ca activitatea era de constructii.

Aceasta postare a fost editata de cristian0: 04 November 2008 - 05:50 PM




#22 bubuvict

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 60 Postari:

Postat 06 November 2008 - 10:10 AM

stie cineva daca exista o reglementare care sa te oblige in functie de numarul de angajati de la punctul de lucru sa inregistrezi contractele de munca (si automat sa depui si decl. aferente la finante) la ITM din judetul in care se afla punctul de lucru si automat sa fi nevoit sa ai si cui pentru pct de lucru?
poate e o intrebare elementara dar chiar nu stiu unde sa caut, multumesc!




#23 grayraven

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:

Postat 06 November 2008 - 11:17 AM

Cauta in Legea 273/29.06.2006 la art.32 alin. (7).
Succes!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 November 2008 - 03:17 PM
citare mesaj anterior




#24 galboiu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 64 Postari:

Postat 06 November 2008 - 11:20 AM

Exista doua aspecte distincte:
1. Conform L 273/2006, la art. 32, alin. 7, in cazul in care sunt minim 5 salariati la punctul de lucru, aveti obligatia sa va inregistrati ca platitor de impozit pe venituri din salarii la administratia din localitate, unde veti depune delcaratia si veti face plata.
2. Conform L 130/1999, la art. 2, alin. 3, aveti posibilitatea sa solicitati inregistrarea contractelor de munca si pastrarea carnetelor de munca la ITM local, unde veti face si plata comisionului.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 November 2008 - 03:17 PM
citare mesaj anterior




#25 bubuvict

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 60 Postari:

Postat 06 November 2008 - 12:00 PM

multumesc! deci cu alte cuvinte am ''obligatie'' pentru 10 angajati din brasov (la pct de lucru) cu contr. de munca inregistrate la bucuresti sa ma inregistrez pe brasov cu toate itm, cass, cas, finante... cam nasol! e vreo portita de iesire? :thumbup:
multumesc!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 November 2008 - 03:18 PM
citare mesaj anterior




#26 galboiu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 64 Postari:

Postat 06 November 2008 - 12:20 PM

Aveti obligatia inregistrarii doar ca platitor de impozit pe venit din salarii.

Concret, in cazul dvs: la Brasov va inregistrati ca platitor de impozit pe venit din salarii. Lunar veti depune acolo declaratia 100 completata doar cu rubrica aferenta impozitului pe salarii si tot acolo veti face plata. La Bucuresti, pastrati contractele de munca inregistrate, iar la finante veti declara si plati toate celelalte contributii (chiar si pentru persoanele care lucreaza la Brasov), mai putin impozitul pe salarii declarat la Brasov.
Este clar?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 November 2008 - 03:18 PM
citare mesaj anterior




#27 bubuvict

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 60 Postari:

Postat 06 November 2008 - 12:32 PM

multumesc! scuze daca v-am dat dureri de cap!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 November 2008 - 03:18 PM
citare mesaj anterior







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL