Implica o sumedenie de probleme la inregistrare locala si la 'lichidarea'acesteia de care efectiv nu aveti nevoie(registru comert,fisc,garda,etc...)
Contractele de munca le poti tine fain frumos si la nivel de societate,virezi impozitul per cumulat,etc..
Pasii pe care i-am facut noi:
-declarat la fisc local si "central" punct de lucru in baza hotararii actionariatului si a contractului de inchiriere.Vezi ca ai termen de declarare!!!
-iei registru"unic" pt punctul de lucru(o sa ai 2 "unice"dar asa vrea statul cel intelept).Atentie termen ridicare.
-deschis conturi 'de card'pt salariati
-pt remis bani folosit posta electronica si ct.542.Justificare pe baza de decont clasic.
-pt carburanti folosit card pt fiecare masina cu facturare"la centru"
-remis materiale si m.fixe pe baza de aviz expeditie pt gestiunea locala
-remis avize de expeditie pt prestatiile locale.Avizele se remiteau in centrala pt facturare/incasare.
-deschis analitice separate in balanta pt punctul de lucru
-facut "extensie" la programul de gestiune materiale si m.fixe pt sucursala
-local se faceau doar NIR,AE si bon consum care se operau local si apoi se remiteau in centrala la "arhivat"
Mentionez ca activitatea era de constructii.
Aceasta postare a fost editata de cristian0: 04 November 2008 - 05:50 PM