Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Incasare necuvenita - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Incasare necuvenita

1 reply to this topic

#1 Papermoon

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 13 October 2006 - 05:11 PM

am urmatoarea problema. am semnat un contract pentru un serviciu. plata era de 70.000 RON cu taxele incluse. S-a achitat integral suma in baza unei facturi proforme. apoi respectivul proiect/servicu s-a anulat. din banii incasati in contul firmei mele am scos 5.000 RON cash si inca 7.000 RON, care au fost returnati firmei care ma platise. apoi prin op s-au mai platit acestei firme, cumva retur ca sa zic asa 57.000 RON. diferenta de 1.000 de RON pana la suma intreaga a ramas in contul firmei mele ca si cancelation fee pentru proiectul anulat.
problema este ca toate acestea s-au intamplat in baza unei facturi proforme. ce trebuie si cum facturat ca sa fie totul in regula? sau mai e ceva de reparat cumva??
astept o veste cat de curand va rog.

Multumesc mult:)



#2 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 13 October 2006 - 07:04 PM

Vezi postareaPapermoon, la Oct 13 2006, 06:11 PM, a spus:

am urmatoarea problema. am semnat un contract pentru un serviciu. plata era de 70.000 RON cu taxele incluse. S-a achitat integral suma in baza unei facturi proforme. apoi respectivul proiect/servicu s-a anulat. din banii incasati in contul firmei mele am scos 5.000 RON cash si inca 7.000 RON, care au fost returnati firmei care ma platise. apoi prin op s-au mai platit acestei firme, cumva retur ca sa zic asa 57.000 RON. diferenta de 1.000 de RON pana la suma intreaga a ramas in contul firmei mele ca si cancelation fee pentru proiectul anulat.
problema este ca toate acestea s-au intamplat in baza unei facturi proforme. ce trebuie si cum facturat ca sa fie totul in regula? sau mai e ceva de reparat cumva??
astept o veste cat de curand va rog.

Multumesc mult:)
Depinde de prevederile contractuale,daca este prevazuta o clauza de care sa te agati ca,in caz de anulare a proiectului(ceea ce ar echivala si cu rezilierea contractului),partenerul sa te despagubeasca cu suma respectiva. Daca nu exista,dar el este de acord sa te despagubeasca,atunci faceti act aditional la contract,pentru suma de 1.000 RON,apoi rezilierea acestuia. Suma respectiva trebuie sa o facturezi cu factura fiscala,inchizi contul 4111 prin avansul primit si ramas in sold,presupun,in ct.419.







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL