Le poti pastra intr-un biblioraft, in ordinea datei emiterii 9pentru documentele achitate), si o cartoteca in care se tin cele neachitate(aranjate in ordinea emiterii sau a furnizorilor), iar pe masura ce se achita se pun in biblioraftul lunii de emitere, asftel vei avea o evidenta clara a celor achitate si neachitate;este bine ca pe factura sa scrii si data+ documentul cu care s-a achitat.
La intern facturile nu se duc la banca ca justificare a platii, decat daca ai linie de credit cu destinatie precisa.
Legislatia(nu o am acum la indemana) zice sa tii facturile pe scadente, da ca ar fi si o metodologie de aranjare a facturilor ....... dar poate emit vrun act normativ... ca exact de asta duce lipsa un contabil!
Daca firma are audit pentru obtinerea certificarii ISO atunci trebuie sa intocmiti o metodologie de lucru care va avea un capitol referitor si la pastrarea documentelor(facturi).
Aceasta postare a fost editata de BIBI: 01 November 2006 - 01:15 PM