Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 February 2009 - 06:51 PM
asociatie non profit
#1
Postat 23 January 2007 - 07:13 PM
#2
Postat 26 January 2007 - 10:27 AM
lyv, la Jan 23 2007, 07:12 PM, a spus:
Bilantul contabil, in 120 zile de la inchiderea exercitiului financiar! Fisele fiscale pana pe 28.02.2007!
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 February 2009 - 06:51 PM
#3
Postat 09 February 2007 - 10:38 AM
multumesc!
#4
Postat 11 February 2007 - 10:15 AM
101 pana in 15.02.07
#5
Postat 11 February 2007 - 10:59 AM
#6
Postat 11 February 2007 - 03:57 PM
Multunesc celor care mi-au raspuns.
Pt Eszcse . Am inrebat si la finante. Se depune in 0 , si daca nu a avut activitate.
Mai am o intrebare. Asociatia care o am nu a avut venituri numai din sponsorizari. Poate intreb vreo banalitate . Dar ma gandesc ca acestea nu se impoziteaza .Nu? Chiar daca a iesit cu profit .
#7
Postat 12 February 2007 - 12:20 AM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 February 2009 - 06:52 PM
#8
Postat 11 December 2007 - 11:16 AM
declaratii: 100, cas, somaj, sanatate, ITM (la fel ca la orice societate, mai putin decl 300 de TVA); 100 se depune semestrial, bilantul, 101 - anual, iar declaratiile catre cas, somaj, sanatate...lunar.
in mod normal societatile non-profit tb sa aiba 0 la final de an, adik orice ban intrat a fost cheltuit. sunt ff putine care obtin venituri din contracte economice si numai pentru acele venituri au dreptul sa obtina profit.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 February 2009 - 06:52 PM
#9
Postat 07 March 2008 - 06:22 PM
Avem o asociatie non profit, inca nu am depus bilantul dar pentru un proiect nerambursabil avem nevoie de un certificat de atestare fiscale si trebuie sa depunem declaratia 100 ca sa primim certificatul.Intrebarea mea este daca suntem non profit ce trebuie sa scriem ca profit nu am avut din actiuni economice,a ramas bani in cont din anul trecut.
Multumesc
#10
Postat 07 March 2008 - 08:25 PM
#11
Postat 04 February 2009 - 05:00 PM
sunt in Consiliul director al unei asociatii pe OG 26/ 2000. Asociatia devine membru intr-o federatie, toate de tip profesional. Daca poate cineva sa ma ajute cu urmatoarele:
1. membrii asociatiilor care compun federatia (membrii federatiei sunt cele doua persoane juridice) platesc o cotizatie anuala. Odata cu federatia, va trebui sa asiguram fonduri si pentru aceasta , prin cotizatia membrilor. Care ar fi calea de a colecta cotizatia pentru federatie: prin asociatii, de la membrii lor, consemnate distinct si virate federatiei, sau prin colecatrea direct de catre federatie, de la fiecare membru(individ)?
2.Pot considera, pe cale de consecinta , ca membrii asociatiilor care formeaza federatia sunt membri ai federatiei, si sa colectez direct, sau Ordinul 1969 cuprinde asemenea specificatii? (nu m-am apucat sa-l studiez pentru ca nu sunt de specialitate)
3.Comisia de cenzori, obligatorie pentru organizatiile cu peste 100 membri, trebuie neaparat sa fie formata din persoane cu studii superioare, studii superioare de specialitate sau doar unul trebuie sa aiba studii superioare de specialitate, "contabil autorizat sau expert contabil, in conditiile legii. OG 26/2000.
4. Exista vreo reglementare care sa interzica sau sa permita explicit ca cenzorul asociatiei nu paote fi si membru in Comisia de cenzori a federatiei din care face parte aceasta asociatie. Am primit un raspuns ca daca Statutul nu contine prevederi contrare, poate. Este sau nu imcompatibilitate ?
Va multumesc!
Apelez la cunostintele Dvs. deoarece , pana acum nu am gasit un raspuns lamuritor si paote ma ajutati.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 February 2009 - 06:53 PM
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi