Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
asociatie non profit - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


asociatie non profit

10 replies to this topic

#1 lyv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 278 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Postat 23 January 2007 - 07:13 PM

Poate ma ajuta urgent cineva. Acuma in 2007 , pentru o asociatie non profit in afara de bilant se depune altceva la finante? Daca da - la ce data ? Ma refer la activitatea anului 2006.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 February 2009 - 06:51 PM




#2 Florian2005

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 392 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2007 - 10:27 AM

Vezi postarealyv, la Jan 23 2007, 07:12 PM, a spus:

Poate ma ajuta urgent cineva. Acuma in 2007 , pentru o asociatie non profit in afara de bilant se depune altceva la finante? Daca da - la ce data ?

Bilantul contabil, in 120 zile de la inchiderea exercitiului financiar! Fisele fiscale pana pe 28.02.2007!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 February 2009 - 06:51 PM




#3 tyna

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 100 Postari:
  • Location:bihor

Postat 09 February 2007 - 10:38 AM

Din cate am auzit eu se depune declaratia 101 cu impozitul pe profit pana la 15.02.2007. Eu cred ca daca asociatia are contract de comodat pentru masina se depune si declartia la mediu. Mai astept pareri. Poate mai sunt persoane care au s-au intalnit cu asemenea situatii.
multumesc!



#4 sem

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 59 Postari:

Postat 11 February 2007 - 10:15 AM

obligatoriu decl 101+bilant+fise fiscale+declaratii taxe locale daca este cazul( cladiri, auto)
101 pana in 15.02.07



#5 eszcse

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Necunoscuta
  • Interests:contabilitate, finante, audit, HR - Resurse Umane

Postat 11 February 2007 - 10:59 AM

Decl.101 chiar daca nu are activitate economica?



#6 lyv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 278 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Postat 11 February 2007 - 03:57 PM

[quote name='eszcse' date='Feb 11 2007, 10:59 AM' post='120864']


Multunesc celor care mi-au raspuns.

Pt Eszcse . Am inrebat si la finante. Se depune in 0 , si daca nu a avut activitate.

Mai am o intrebare. Asociatia care o am nu a avut venituri numai din sponsorizari. Poate intreb vreo banalitate . Dar ma gandesc ca acestea nu se impoziteaza .Nu? Chiar daca a iesit cu profit .



#7 miry44

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:

Postat 12 February 2007 - 12:20 AM

nu se impoziteaza decat veniturile din activitati economice. Donatiile, cotizatiile si sponsorizarile pentru activitatile non profit nu se impoziteaza.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 February 2009 - 06:52 PM




#8 andreea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Literatura, muzica, computere, masini....toate in egala masura.

Postat 11 December 2007 - 11:16 AM

Pentru asociatiile non-profit exista asa: consiliu de administratie, cu Presedinte (care rasp juridic), Vicepresedinte, Director si membrii. Comisie de Cenzori: min 3 cenzori, toti cu studii sup, seful comisiei de cenzori tb sa fie expert contabil. toti acestia sunt remunerati trimestrial, darile catre stat reprezentand doar impozitul pe venit (la fel ca la conventii civile). pe langa acestia tb sa aveti angajat un contabil (sau contract de prestari servicii cu o firma de contabilitate sau cu o PFA), daca mai aveti si alti angajati......
declaratii: 100, cas, somaj, sanatate, ITM (la fel ca la orice societate, mai putin decl 300 de TVA); 100 se depune semestrial, bilantul, 101 - anual, iar declaratiile catre cas, somaj, sanatate...lunar.
in mod normal societatile non-profit tb sa aiba 0 la final de an, adik orice ban intrat a fost cheltuit. sunt ff putine care obtin venituri din contracte economice si numai pentru acele venituri au dreptul sa obtina profit.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 February 2009 - 06:52 PM




#9 iguny

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 07 March 2008 - 06:22 PM

Buna,
Avem o asociatie non profit, inca nu am depus bilantul dar pentru un proiect nerambursabil avem nevoie de un certificat de atestare fiscale si trebuie sa depunem declaratia 100 ca sa primim certificatul.Intrebarea mea este daca suntem non profit ce trebuie sa scriem ca profit nu am avut din actiuni economice,a ramas bani in cont din anul trecut.
Multumesc



#10 eszcse

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Necunoscuta
  • Interests:contabilitate, finante, audit, HR - Resurse Umane

Postat 07 March 2008 - 08:25 PM

Multumesc miry44.



#11 pilot

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 04 February 2009 - 05:00 PM

Buna ziua,
sunt in Consiliul director al unei asociatii pe OG 26/ 2000. Asociatia devine membru intr-o federatie, toate de tip profesional. Daca poate cineva sa ma ajute cu urmatoarele:
1. membrii asociatiilor care compun federatia (membrii federatiei sunt cele doua persoane juridice) platesc o cotizatie anuala. Odata cu federatia, va trebui sa asiguram fonduri si pentru aceasta , prin cotizatia membrilor. Care ar fi calea de a colecta cotizatia pentru federatie: prin asociatii, de la membrii lor, consemnate distinct si virate federatiei, sau prin colecatrea direct de catre federatie, de la fiecare membru(individ)?
2.Pot considera, pe cale de consecinta , ca membrii asociatiilor care formeaza federatia sunt membri ai federatiei, si sa colectez direct, sau Ordinul 1969 cuprinde asemenea specificatii? (nu m-am apucat sa-l studiez pentru ca nu sunt de specialitate)
3.Comisia de cenzori, obligatorie pentru organizatiile cu peste 100 membri, trebuie neaparat sa fie formata din persoane cu studii superioare, studii superioare de specialitate sau doar unul trebuie sa aiba studii superioare de specialitate, "contabil autorizat sau expert contabil, in conditiile legii. OG 26/2000.
4. Exista vreo reglementare care sa interzica sau sa permita explicit ca cenzorul asociatiei nu paote fi si membru in Comisia de cenzori a federatiei din care face parte aceasta asociatie. Am primit un raspuns ca daca Statutul nu contine prevederi contrare, poate. Este sau nu imcompatibilitate ?
Va multumesc!
Apelez la cunostintele Dvs. deoarece , pana acum nu am gasit un raspuns lamuritor si paote ma ajutati.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 February 2009 - 06:53 PM







Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL