Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Contract prestari servicii in constructii - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Contract prestari servicii in constructii

5 replies to this topic

#1 ana maria

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 231 Postari:
  • Location:piatra neamt

Postat 09 November 2006 - 05:10 PM

Ma poate ajuta cineva cu un model de prestari servicii in constructii?



#2 dorutza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 22 May 2007 - 10:58 AM

Vezi postareaana maria, la Nov 9 2006, 05:10 PM, a spus:

Ma poate ajuta cineva cu un model de prestari servicii in constructii?

Ma confrunt si eu cu aceeasi problema nici eu nu ma descurc poate totusi cineva o sa ne ajute.




#3 IULIANA1207

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 755 Postari:
  • Location:Ploiesti

Postat 22 May 2007 - 03:52 PM

C O N T R A C T
PENTRU PRESTARI SERVICII
NR. ………………………….



I. PARTILE CONTRACTANTE:
1.1…………………………... cu sediul de productie in ………………………………. inregistrata la registrul comertului sub nr………………., Cod Fiscal R…………, COD IBAN RO…………………..deschis la………….., reprezentata prin DIRECTORGENERAL ……………………………..si DIRECTOR ECONOMIC………………., denumita in continuare BENEFICIAR
1.2………………………………... cu sediul in ……………………………..
inregistrata la Registrul Comertului sub nr………………….., Cod Fiscal ………………COD IBAN
R0…………………….. deschis la………………….., reprezentata prin DIRECTOR GENERAL…………………denumita in continuare EXECUTANT

II . OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. PRESTARI DE SERVICII PENTRU CONSTRUIREA OBIECTIVULUI :
……………………………………………………………………………………………….

III. . VALOAREA CONTRACTULUI

3.1. Valoarea contractului este de cca. 200.000 RON/ lei, evaluarea fiind facuta la data de 01-09-2006.
3.2. In cazul aparitiei unor lucrari suplimentare solicitate de BENEFICIAR si neprevazute in contractul initial, valoarea lucrarilor suplimentare cat si termenul de executie vor fi negociate de parti si vor face obiectul unui Act Aditional la prezentul contract


IV. TERMENE SI DURATA DE EXECUTIE

4. EXECUTANTUL se obliga sa inceapa realizarea acestui contract la cel mult 5 zile de la perfectarea lui si sa le termine in totalitate in termen de 6(sase) luni.




-02-

V. DOCUMENTELE CONTRACTULUI

5.1.Documentele contractului sunt cele enumerate mai jos.
5.1.1. Textul prezentului contract
5.1.2. Proiectul de executie
5.1.3.Graficele de lucrari stabilite cu BENEFICIARUL.
5.2. Situatiile neprevazute se vor solutiona prin negocieri intre ambele parti.
5.3. Orice adnotare sau modificare facute pe marginea contractului sau pe una din anexe, nu trebuie luata in consideratie decat daca este consemnata de cei in drept sa semneze contractul.

VI. OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR
6.1. OBLIGAȚIILE EXECUTANTULUI
6.1.1. EXECUTANTUL se obliga sa excute lucrarile repartizate respectand prevederile din proiectele de executie si dispozitiile de santier.
6.1.2. EXECUTANTUL isi asuma responsabilitatea si garanteaza lucrarile executate, astfel incat la receptie sa corespunda calitativ si sa nu aiba vicii ascunse care sa aduca prejudicii in exploatare.
6.1.3. Sa asigure specialisti si asistenta tehnica pe tot parcursul lucrarii.
6.1.4. Va anunta BENEFICIARUL SI DIRIGINTELE DE SANTIER asupra fazelor ce devin ulterior ascunse pentru a putea fi receptionate si consemnate intr-un act comun de constatare a lucrarilor ascunse.
6.1.5. EXECUTANTUL va intocmi in perioada 1 – 3 a fiecarei luni situatia de plata insotita de masuratoarea lucrarilor pentru activitatea lunii respective si o va prezenta BENEFICIARULUI
spre verificare si confirmare.
Dupa confirmare va intocmi factura pentru decontarea lucrarilor.
6.1.6. In cazul nerespectarii termenului de finalizare a lucrarilor repartizate, cand acest lucru se datoreaza exclusiv EXECUTANTULUI, acesta datoreaza BENEFICIARULUI dobanzi comerciale conform OG 9/2000 si L 356/2001 pentru fiecare zi intarziere dar nu mai mult de 5% din valoarea rest de realizat a lucrarilor repartizate.
6.1.7. Problemele ridicate de respectarea normelor de protectia muncii pentru muncitorii sai de pe santier, revin in totalitate EXECUTANTULUI, cat si raspunderea pentru nerespectarea acestora.
6.2. OBLIGAȚIILE BENEFICIARULUI
6.2.1. La data semnarii contractului BENEFICIARUL va pune la dispozitia EXECUTANTULUI, fara plata, documentatia de executie si toate avizele, acordurile si autorizatiile necesare inceperii lucrarilor repartizate.
6.2.2. BENEFICIARUL sau imputernicitii sai, au obligatia sa participe la intocmirea documentelor necesare atestarii progresului lucrarilor atat calitativ cat si cantitativ, cel putin la fazele cheie si de inchidere de lucrari ascunse, semnatura sa fiind decisiva si consemneaza ca bune de plata documentele respective.


-03-
6.2.3. BENEFICIARUL se obliga sa asigure fondurile necesare mentinerii progresului lucrarilor.
6.2.4. BENEFICIARUL tine legatura cu PROIECTANTII pentru rezolvarea tuturor neconcordantelor din proiectele de executie.
6.2.6. In cazul cand din culpa BENEFICIARUL, EXECUTANTUL nu-si poate realiza lucrarile repartizate, BENEFICIARUL este obligat sa suporte dobanzi comerciale in conditiile prevederilor de la articolul 6.1.6.


6.3. OBLIGATII COMUNE

6.3.1. Partile isi vor acorda una alteia asistenta prin toate mijloacele pentru realizarea contractului si pentru minimalizarea daunelor in cazul aparitiei factorilor ce duc la nerealizarea acestuia.
6.3.2. In cazul producerii de daune unor terti, partile contractante vor stabili cuantumul raspunderii in functie de contributia fiecaruia la producera daunei.
6.3.3. Litigiile de orice fel ce vor apare intre partile contractante pe parcursul executarii lucrarilor si in legatura cu acestea vor fi solutionate pe cale amiabila sau, cand acest lucru nu este posibil, de catre instantele de judecata competente de la domiciliul BENEFICIARULUI.

VII. VALABILITATEA CONTRACTULUI

7.1. Contractul intra in vigoare la data semnarii lui.
7.2. Contractul poate fi modificat la cerea unei parti prin negociere intre partenerii contractuali.
7.3. Contractul poate fi reziliat prin acordul partilor, cand se stabileste si modul de stingere a datoriilor reciproce, sau la cerea unei parti din motive bine intemeiate.


VIII. PLATA LUCRARILOR

8.1. BENEFICIARUL va achita in termen de 3 zile de la decontarea lucrarilor de catre INVESTITOR, facturile emise de EXECUTANT, pentru realizarile din luna precedenta.
8.2. Pentru nerespectarea termenelor stabilite de art. 8.1. ale prezentului contract, BENEFICIARUL datoreaza EXECUTANTULUI, pentru sumele restante, dobanda comerciala conform prevederilor art. 6.1.6.


IX. RECEPTIA LUCRARILOR

9.1. EXECUTANTUL va comunica BENEFICIARULUI terminarea lucrarilor repartizate in vederea receptionarii acestora.
9.2. Receptia poate fi facuta pe total lucrare sau parti din lucrare, care constitue obiecte ce pot fi puse in functiune independent.
9.3. Lucrarea sau parte din lucrare receptionata se considera a fi trecuta integral in gestiunea BENEFICIARULUI.



-04-

9.4. La expirarea perioadei de garantie, INVESTITORUL va convoca BENEFICIARUL si EXECUTANTUL la receptia finala (Hg 273/1994).

X. GARANTII

10.1.Termenul de garantie este de 24(douazeci si patru) luni si decurge de la data
RECEPTIEI PENTRU TERMINAREA LUCRARILOR.
10.2.Garantia de buna executie este de 5% din valoare lucrarilor real executate stabilite prin situatiile de plata lunare
10.3. EXECUTANTUL va remedia pe propria s-a cheltuiala, lucrarile necorespunzatoare precum si eventualele vicii ascunse de constructie, aparute in perioada de garantie, dar nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a exploatarii necorespunzatoare a obiectivelor.


XI. CLAUZE FINALE

11.1. Toate comunicarile intre parti se vor face in scris.
In cazul comunicarilor verbale sau telefonice, acestea se vor confirma in scris in termen de 24 ore de la data comunicarii.
11.2. Prezentul contract s-a incheiat in 2 (doua) exemplare din care unul pentru BENEFICIAR si unul pentru EXECUTANT.






BENEFICIAR EX ECUTANT





Scuze ca incarc topicul dar nu am reusit sa-l atasez altfel. Sper sa va ajute. E un contract cadru general, se pot modifica sectiunile sau completa.
iuliana



#4 dorutza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 23 May 2007 - 10:13 AM

Iti multumesc, pt contract, mai am o rugaminte actul aditional pt modificarea contractului (daca este cazul) cam ce trebuie sa contina ?



#5 IULIANA1207

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 755 Postari:
  • Location:Ploiesti

Postat 23 May 2007 - 03:38 PM

Act aditional nr......
la contractul nr......

Partile,

convin asupra...(continutul aditionarii)

Restul clauzelor din contractul....... raman neschimbate.
iuliana



#6 dorutza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 28 May 2007 - 10:55 AM

Iti multumesc mult, mult de tot sunt incepatoare si nu ma prea descurc






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL